حوادث

اجرای طرح دستگیری دلالان ارزی در پایتخت/ بازداشت ۴۸ اخلالگر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۴۸ اخلالگر بازار ارز در اجرای طرح دستگیری دلالان و اخلال گران این نظم بازار خبر داد.

به گزارش مخبران، سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به اهمیت نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر ساختار کلی اقتصاد گفت: چرا که دشمنان و معاندان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و در این راه از فرصت طلبی و سودجویی استفاده می کنند. و اجرای طرح دستگیری حریصان، دلالان و اخلال گران بازار ارز در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: یکی از شگردهای اصلی دشمن علیه ایران اسلامی ایجاد کینه توزی در بین آحاد جامعه است و در اغتشاشات و اغتشاشات اخیر فرصت انتشار اخبار کذب و تبلیغات منفی به دشمن داده شد و با ایجاد فردا و کاغذی سعی کردند بازار را تحریک کنند و بازار ارز را به هم بزنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، بهرامی گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با کمک اشراف اطلاعاتی توانست اقدامات عملیاتی خود را در راستای خنثی سازی توطئه های دشمن به پایان برساند. اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و هدف قرار دادن تامین کنندگان تروریسم مالی از 21 تا 23 آبان ماه 48 اخلالگر ارزی توسط پلیس امنیت مالی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران بزرگ با اشاره به رکورد 32 مورد در این زمینه گفت: با اقدامات عملیاتی این پلیس بیش از یک میلیون و 600 هزار ارز به ارزش 235 میلیارد ریال کشف شد و در پی این طرح، روند رسیدگی به این پرونده انجام شد. متوقف شد در روزهای اخیر شاهد افزایش و کاهش قیمت ارز بوده ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا