اقتصادیمطالب برتر

اینوسلو: بروکر بین المللی فارکس با پشتیبانی فارسی برای کاربران ایرانی

اینوسلو: بروکر بین المللی فارکس با پشتیبانی فارسی برای کاربران ایرانی

ورود به بازار فارکس و کسب درآمد دلاری، آرزوی بسیاری از افراد است، به خصوص اینکه در سالهای اخیر تمایل بسیاری از ایرانی ها برای ورود به بزرگترین بازار مالی جهان افزایش چشمگیری داشته است. برای ورود به بازار فارکس حتما باید از طریق یک بروکر یک حساب افتتاح کنید. اما باید دقت کنید که کارگزاری معتبر و دارای مجوزی را انتخاب کنید. قطعا یکی از بهترین بروکرها که برای ایرانی ها خدمات شایان ذکری ارائه میدهد، اینوسلو با آدرس وب سایت invesloir.com است. شرایط پرداخت راحت، نسخه فارسی، مجوزهای بین المللی، تیم پشتیبانی عالی و شرایط واریز و برداشت متنوع از ویژگی های این بروکر است. Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 در کشور قزاقزستان ثبت شده است. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ 13-07-2021، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس و خدمات رمزارز را به مشتریان داخل و خارج کشور قزاقستان کسب کرده است.

بروکر FBS | بروکر آلپاری

نحوه ثبت نام در بروکر اینوسلو

برای ثبت نام در اینوسلو وارد لینک ثبت نام در بروکر فارکس شوید. همانطور که در ابتدا هم گفتیم، این کارگزاری بین المللی دارای تیم پشتیبانی فارسی است و همانطور که میبینید، وبسایت فارسی این شرکت در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است. زمانیکه وارد لینک ثبت نام شدید، با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل و انتخاب یک پسوورد ثبت نام شما انجام میشود.

معاملات را شروع کنید و قدم در مسیر شکوفایی و کسب درآمد ارزی بگذارید. آسودگی خاطر با امنیت بالای سپرده های شما، سرعت بالای اجرای سفارشات ، کمترین کمیسیون ها و اسپردهای بسیار کم، فرصت‌های فوق‌العاده در محبوب‌ترین بازارهای جهانی و همچنین تامین طیف گسترده ابزارهای معاملاتی توسط این کارگزاری از جمله مهمترین نکات مثبتی هستند که میتوانیم به آنها اشاره کنیم.

واریز و برداشت در بروکر اینوسلو

از بین راه‌های مختلفی که در کارگزاری اینوسلو، برای انجام نقل و انتقالات مالی معرفی شده، دو تا از مسیرها برای تریدرهای ایرانی مناسب‌تر است. یکی استفاده از ارزهای دیجیتال و دیگری هم با استفاده از تراکنس مستقیم بانکی و واریز و برداشت ریالی.
در کل هر بروکری که امکان واریز و برداشت ریالی مستقیم را برای ایرانیان فراهم می‌کند، از دید ما، قابل تحسین هستند. خوشبختانه اینوسلواین امکان را فراهم آورده است. برای انجام واریز و برداشت در اینوسلو می‌توانید از طریق ID تلگرامی که خود بروکر معرفی کرده، این کار را انجام دهید.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در اینوسلو

درصورتیکه بخواهید صرفا فارکس را برای مدتی یاد بگیرید، میتوانید یک حساب آزمایشی افتتاح کنید. اما اگر بخواهید شروع به کسب درآمد واقعی کنید به راحتی میتوانید تنها با صد دلار سپرده گذاری این کار را انجام دهید.  حداقل مبلغ واریزی برای دریافت بونوس خوشامدگویی بروکر اینوسلو، 100 دلار می‌باشد. مزیت این بونوس این است که قابل معامله، و سود و ضرر است. لازم به ذکر است که این بونوس معاملاتی دارای محدودیت زمانی است. شما می‌توانید هنگام ثبت نام، اطلاعات بونوس‌های فعال را از پشتیبانی بروکر استعلام کنید.

چه چیزهایی را میتوان در inveslo معامله کرد؟

این بروکر حرفه ای و معتبر، در زمینه ارائه بازارهای مختلف، علاوه بر امکان تجارت در جفت ارزهای فارکس، به بازارهای ارز دیجیتال، معاملات طلا و نقره، انرژی های ارزشمند مثل نفت خام، سهام و شاخص‌های مهم جهانی نیز دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید ابتدا در این بروکر حساب دمو باز کنید تا بیشتر با بازارهای مختلف و کیفیت انجام ترید در آن‌ها آشنا شوید. حساب آزمایشی این مزیت را دارد که کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت وجه ندارید و میتوانید امکانات و ویژگی های مختلف کارگزاری اینوسلو را بهتر مشاهده کنید.

 

بروکر FBS | بروکر آلپاری

پس بطور کلی موارد زیر را میتوانید معامله کنید:

  • ارز کشورهای مختلف
  • ارزهای دیجیتال
  • طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها
  • نفت خام و انرژی های اسپات
  • معاملات CFD

امکان کپی معاملات تریدرهای موفق با اینوسلو

وقتی صحبت از یک کارگزاری بین المللی و با اعتبار بالا میکنیم، یعنی تمام امکانات و شرایط را برای کاربران خود فراهم نموده است. این بروکر شرایطی را مهیا کرده که حتی افرادی که کمترین دانشی از بازار فارکس و معاملات دارند، بتوانند به راحتی درآمد دلاری داشته باشند. پلتفرم کپی معاملات که با نام کپی تریدینگ نیز شناخته میشود یک سیستم شناخته شده و فوق العاده است.

با کپی کردن روش های معاملاتی معامله گران برتر و موفق که سود زیادی به دست می آورند، بدون هیچ رحمتی بیشترین سود را کسب کنید. در این روش شما با الگوبرداری و پیاده سازی معاملات خود طبق اقداماتی که تریدرهای باتجربه انجام داده اند، به راحتی و بدون دغدغه و حتی با اطلاعات کم از بازار فارکس، سرمایه خود را چند برابر میکنید.

این سیستم به قدری محبوب شده که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا از آن بهره میبرند. به این دلیل که واقعا سود آور است. فرض کنید یک تریدر موفق و بزرگ، مسیری را در معاملات خود طی میکند که شما عینا جا پای او میگذارید، پس قطعا او در هر معامله ای سود کند، شما نیز منتفع خواهید شد.

اینوسلو با دامنه invesloir.com/fa به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه میدهد.

تیمی با بیش از ۲۲ سال تجربه در صنعت امور مالی : تیم اینوسلو بیش از ۲۲ سال است که فرصت‌های مناسب را در اختیار معامله‌گران باانگیزه قرار می‌دهد.

بهره‌مند از اعتماد جهانی: اینوسلو کارگزاری مورد اعتماد و بسیار قابل اتکایی است که تحت نظارت قانون در سراسر جهان فعالیت دارد.

امنیت سرمایه شما: اگر قصد ورود با بازارهای معاملاتی آنلاین را دارید باید مطمئن باشید که سرمایه شما کاملاً در امان است. و چه انتخابی بهتر از اینوسلو که سرمایه شما را بیمه میکند.

پشت هر معامله گر موفقی یک بروکر معتبر ایستاده!

پشت هر معامله‌گر موفقی یک بروکر قابل اعتماد ایستاده است. با امنیت و شفافیت، و با اطمینان خاطر کامل، در یک محیط معاملاتی استثنایی معامله کنید. با اینوسلو غرق در دنیای مالی شوید و و از معاملات خود لذت ببرید – فارکس، CFDهای سهام، فلزات اسپات، CFDهای شاخص، حامل‌های انرژی اسپات و رمزارزها. همگی ابزارهایی هستند که میتوانند شما را به اهداف مالی بزرگی برسانند.

بروکر FBS | بروکر آلپاری

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا