ورزشی

بازیکنان یوونتوس چهار ماه حقوق خود را به باشگاه خود دادند


افزایش اخبار Sun:

مسئولان یوونتوس در این تصمیم در حدود 5 میلیون یورو در این باشگاه صرفه جویی می کنند. مسئولان و بازیکنان فوتبال یوونتوس پس از مذاکرات توافق کردند ، مبلغ پرداخت آن در ماه های مارس ، آوریل ، مه و ژوئن نیست. ستاره درخشان کریستیانو رونالدو در چهار ماه آینده حدود 5 میلیون یورو از دست می دهد.

این توافق محدود به بازیکنان یوونتوس نخواهد شد و از حقوق پرسنل فنی و اداری در چهار ماه آینده کاسته خواهد شد.

بازیکنان یوونتوس چهار ماه حقوق خود را به باشگاه خود دادند

کاپیتان تیم جورجیو کیلیینی ، که دارای مدرک MBA است ، به نمایندگی از بازیکنان در حال مذاکره با مسئولان باشگاه بود.

یوونتوس گفت که اگر فصل دوباره از سر گرفته شود با این بازیکنان موافقت خواهند کرد تا دوباره بتوانند دستمزدها را بالا ببرند. یوونتوس از همه بازیکنان و اعضای باشگاه بخاطر همکاری و تعهد خود تشکر کرد.

شیوع ویروس Corona در ایتالیا و سراسر جهان به یک روند دشوار تبدیل شده است و برخی از بازیکنان تورین حتی کاونتری را نیز آلوده کرده اند. در بین آنها پائولو دبلا ، ستاره آرژانتینی ، هافبک بلژیکی ، بلیز میدی و دانیل روگان مدافع یوونتوس حضور داشتند.

فوتبالیست ها و مقامات ایتالیایی اعلام کرده اند که این مسابقات تا حداقل 9 آوریل برگزار نمی شود. با توجه به تجدید قرنطینه و محدودیت های اعمال شده توسط دولت ایتالیا ، بعید است که مسابقات AFC پس از آن تاریخ از سر گرفته شود.

ویروس Corona تاکنون بیش از 6000 نفر در ایتالیا کشته و در ایتالیا حدود 6000 نفر را آلوده کرده است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط مخبران هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا