ورزشی

جکی چان مشعل المپیک زمستانی را حمل کرد

به گزارش شفاف و رویترز، حمل مشعل المپیک در سرزمین اصلی چین از روز پنجشنبه آغاز شد و جکی چان بازیگر هنگ کنگ و دارنده مدال المپیک چینی یکی از کسانی است که مشعل را در این مسیر حمل می کند. روز به سه کاهش یافت.

ما لانگ دارنده مدال طلای جدول المپیک و وو جینگیو دارنده مدال طلای المپیک در تکواندو از جمله کسانی هستند که مشعل قرمز و نقره ای را در امتداد بخش Badaling دیوار بزرگ حمل می کنند، جایی که دمای هوا صبح پنجشنبه به 11 درجه افزایش یافت. زیر صفر درجه سانتیگراد بود.

چان اکشن و کمدین 67 ساله هنگ کنگی که به حمایت از دولت پکن معروف است، در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی با نام چینی خود چن گانگ شنگ معرفی شد.

چان پس از دویدن از روی دیوار به خبرنگاران گفت: “ساعت 4 صبح از خواب بیدار شدم، این چهارمین المپیک من است.” من خیلی خوشحالم. من هم باحالم

بادالینگ، بخشی از دیواری که بیشتر مسافران از آن بازدید می کنند، در 70 کیلومتری شمال غربی مرکز پکن در منطقه یانکینگ، در نزدیکی پیست اسکی المپیک و آلپاین قرار دارد.

مشعل سپس به هبی برده می شود، جایی که بیشتر مسابقات برفی المپیک در آنجا برگزار می شود. جیوتی در مراسم افتتاحیه روز جمعه ارسال خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا