استان ها

خبرنگاران استان قزوین سرانجام صاحب خانه آخرت شدند

طبق این گزارش خبرنگار آنلاینبه مناسبت روز خبرنگاران ، مددکاران و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای گرم با شهردار کارزین دیدار و با شهردار شام خوردند.

در این نشست خبرنگاران بیشتر وقت خود را به پیشنهاد گفتگوهای بیشتر بین شهردار و رسانه ها اختصاص دادند و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه در آسیب شناسی و اجرای برنامه ریزی شهری شدند.

محمد رضا جباری خبرگزاری آنلاین وی گفت: “شعار این خبرگزاری این است که” با عشق به جهان بنگریم. “وی پیشنهاد می کند که می توان نتایج خوبی حاصل کرد و توسعه استان را تسریع کرد.

سرپرست خبرگزاری آنلاین استان کازوین عنوان کرد: علاوه بر انجام کارهای زیرساختی ، بهتر است در معاملات زیرساختی به ویژه در مناطق مرکزی شهر تمرکز کنیم تا ظاهر شهر بهتر شود و آن را برای شهروندان و گردشگران جذاب تر کند.

جباری گفت: “یک دهه بعد از شهردار محترم می خواهیم تا مسئله مسکن روزنامه نگاران را برطرف کرده و دغدغه های این کارگران رسانه را برطرف سازد.”


رسانه ها از این پرونده پیروی کردند

فرامرزی درباره فرمایشات هفتگی حدیث ما گفت: برگزاری چنین جلساتی صمیمیت بین رسانه و مدیر شهری را تقویت می کند و این حرکت می تواند الگویی برای سایر مدیران اجرایی به ویژه سازمان های فرهنگی باشد.

از سال گذشته نصرتی ، رسانه ها از خبرنگاران خواسته بودند كه فضایی را در پناهگاه برای خبرنگاران در میان بگذارند و آخرین باری كه كازوین از شهردار خواسته بود درخواست روزنامه نگاران را بپذیرد و دفن كند. اختصاص دادن

وی گفت: “ما در زمین دنیا برای گرفتن زمین مشکل داریم و هیچ کس کمکی نکرده است. حداقل برای بهشت ​​ما ، شهردار کازوین با مهربانی با این درخواست موافقت کرده است و تصمیم گرفته است که قبرهای رایگان را به خبرنگاران بخش حوزه هنری بدهیم.” هدیه باشید

مهری غیاثوند از مجله جام جم گفت: انتظار دارم شهردار از ظرفیت رسانه ها برای مذاکره در مورد توسعه پایدار استفاده کند زیرا افراد زیادی هستند که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانند به صورت رایگان در خدمت شهرداری باشند.

وی اظهار داشت: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند کمک مؤثری به شهرداری کنند و از تصمیمات اشتباه در اجرای پروژه ها جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران رسانه در امور اطلاعاتی استفاده شود.

محمد برزیگر ، یکی دیگر از فعالان رسانه ای ، اظهار داشت: ما منابع رسانه ای موثقی نداریم که مردم را راضی کند ، و انتظار داریم خبرنگاران کمی فعال تر شوند و نگرانی های عمومی را در گزارش ها و اخبار مطرح کنند.

عامر علی رضا همچنین تصریح کرد: شهرداران سابق کار خوبی انجام داده اند و همه به کارهای نصرتتی در ساخت سالمندان و پل های غیر استاندارد نسبت داده اند ، آقای کمالی در ایجاد زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم انداز آینده. این هم می تواند توسط شهردار جدید پیگیری شود.

مریم کشاورز گفت: “انتشارات همیشه نگران انتشار آنها هستند ، اما چرا رسانه ها اعتبار فرهنگی را ندارند که به عنوان ستون اصلی فرهنگ در نظر گرفته شود.”

وی اظهار داشت: انتظار داریم شهردار قزوین به طور اساسی فکر کند تا مشکلات روزنامه نگاران را برطرف کند تا بتوانیم با دقت کمتری به مأموریت خود عمل کنیم.

حسین زرآبادی ، فعال رسانه ای اظهار داشت: امروز مسائل به دلیل ترس از تعطیل شدن باعث شده است که روزنامه ها و مجلات مخفی منتشر شود. ب

هفته نامه دریسچه گفتگو ، پول ایزی زیراک اظهار داشت: “نبود خبرنگاران متخصص در بخش اطلاع رسانی مشکلی است. شهرداری می تواند با انجام دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه مدیریت شهری مهارت های فنی خود را تقویت کند.”

دکمه بازگشت به بالا