علمی و پزشکیورزشی

آشنایی با بهترین مکمل بدنسازی و ورزشی مکمل پلاس

مصرف این مکمل قبل از شروع تمرین همچنین منجر به بهبود روند ریکاوری می گردد. همین موضوع باعث میشود که تمرین را نیمهکاره رها کنید یا احساس کنید دیگر حوصله ورزش کردن ندارید. علاوه بر این اگر یک وعده غذایی یا مکمل پروتئینی 1-2 ساعت قبل از ورزش مصرف کرده اید ، زمان مصرف مکمل بی سی دبل ای یا سایر مکمل های پروتئینی بعد از ورزش ممکن است از اهمیت کمتری نسبت به ورزش کردن بدون مصرف مواد غذایی ( مانند صبح زود ) برخوردار است. سویا برای گیاه خواران با کیفیت ترین منبع گیاهی پروتئین است. تنها مطالعه دیگری که برای مقایسه در دسترس است ، مطالعه ای است که به مردان ورزشکار 25 گرم پروتئین وی ایزونه ( حاوی 5.5 گرم BCAA ) دقیقا قبل یا بلافاصله بعد از تمرینات وزنه برداری به مدت 10 هفته داده است.

محصولات این داروخانه بسیار متفاوت و گسترده است که فقط شامل دارو نمیشود؛ داروخانه آنلاین این امکان را فراهم آورده تا مشتریان تنها با یک کلیک، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خیلی ساده در محل کار یا منزل خود دریافت کنند. اگه بخوایم خیلی ساده و روان براتون توضیح بدیم ، اول از همه باید بگیم که لازم نیست خود سرانه به مصرف این محصولات بپردازید اما این مورد هم هست که متاسفانه هیچ رژیم غذایی در طول سال کامل نیست، برای همین در مواقعی که بدن ما به پودر های ورزشی نیاز داره مثلا در کار های مثل ( بیماری های خاص ، تمرین های سخت ، افزایش وزن) و… همهی مکملهای چربی سوز، برای همهی بدنها مناسب است؟ مکمل ریکاوری ( مکمل بازیابی ) برای این طراحی شده اند که فرایند بازسازی و رشد عضلات در هنگام استراحت سریع تر انجام شود وکلیه موادی که برای رشد و توسعه عضلات لازم اند در زمان مناسب و به مقدار کافی به بافت های عضلانی برسند .

سطح BCAA در خون شما 30 دقیقه پس از مصرف مکمل به اوج خود می رسد ، اما مطالعات هنوز زمان مناسب برای مصرف آن را تعیین نکرده اند. زیرا بهترین بی سی ای ای با کافئین گزینه های عالی برای کسانی است که می خواهند در حین تمرین از انرژی اضافی لذت ببرند. با وجود این تئوری طولانی مدت که شما حدود 45-60 دقیقه پس از ورزش فرصت دارید تا از مصرف پروتئین حداکثر مزایای عضله سازی را کسب کنید ، تحقیقات جدید نشان می دهد که این بازه از زمان ممکن است تا 5 ساعت پس از ورزش گسترده باشد. یک مطالعه انجام شده در موسسه ورزش و علوم ورزش در دانشگاه جیمز کوک در استرالیا و منتشر شده در مجله فیزیولوژی کاربردی اروپا گزارش می دهد که مصرف مکمل های لوسین به مدت شش هفته به طور قابل توجهی باعث افزایش استقامت و قدرت قسمت فوقانی بدن می گردد. بسیاری از افراد ترجیح میدهند جهت افزایش سطح اچ ام بی در بدن خود از این ماده به شکل مکمل بدنسازی نیز استفاده کنند تا رشد و عملکرد ماهیچههای آنها بهبود یابد و افزایش قابل توجه انرژی نیز داشته باشند. اما در کنار این موارد مفید که نام برده شد باید پروتئین و کربوهیدراتی که به صورت سالم هستند نیز در برنامه غذایی قرار بگیرند تا سلامتی بدن هر چه بیشتر تضمین شود.

البته این اطلاعات محدود بوده و به نظر میرسد مصرف بتا-آلانین در افراد سالم کاملا ایمن باشد. این به مکمل شما زمان می دهد تا وارد عمل شده و به شما کمک کند بهترین نتایج را ببینید. در نظر داشته باشید که پروسه چربی سوزی و کاهش وزن تنها با استفاده از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی امکانپذیر نیست . قبل از شروع، بیاد داشته باشید قبل از مصرف هر نوع خرید مکمل بدنسازی باید با پزشک یا متخصص ورزشی مشورت کنید. با این حال اگر پس از مصرف این مکمل احساس گیجی ، سردرد ، حالت تهوع و خارش داشتید حتما به متخصص تغذیه و یا پزشک خود مراجعه نمایید. مکمل خوراکی چند ماده مشخص هستند که به عنوان کامل کننده در رژیم غذایی افراد توسط متخصصان تغذیه گنجانده می شود. اگرچه قبل و در حین و بعد از اتمام تمرینات بهترین زمان مصرف این مکمل است ، در زمان های دیگری در طول روز نیز می توانید از این مکمل استفاده نمایید. آنها را به نوشیدنی قبل از تمرین خود اضافه کنید یا از مکمل های قبل از تمرین استفاده کنید که از قبل حاوی BCAA است تا این روند را آسان تر کنید.

منبع: https://mokamelplus.ir/

دکمه بازگشت به بالا