مطالب برترورزشی

معرفی برندهای برتر کفش ورزشی در ایران و جهان

همه عاشق هواخوری و هوای تازه هستند و برای تنفس هوای تازه، هیچ تجربه‌ای بهتر از تجربه دویدن در فضای باز نیست. این نوع از ورزش، روشی عالی برای حفظ تناسب اندام و همزمان لذت بردن از مناظر اطراف است. با اینحال، برای اینکه عملکرد بدن خود را به حداکثر برسانید، ضروری است تا بدن خود را در بهترین حالتش حفظ کنید .

معرفی برند های برتر کفش

به همین دلیل است که باید کفش ورزشی درستی را انتخاب کنید. برای دویدن،‌ ژای شما از کف تا بالا و از ژاشنه تا انگشتان، از کف پا تا بالای آن، نیاز به مراقبت و محافظت دارد. این برندهای برتر کفش ورزشی که جزو بهترین‌ها هستند، به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل پا پیش گذاشته و به اهداف تازه برسید. وقتی صحبت از کفش ورزشی می‌شود، هیچ کس محصولی مانند پوما ارائه نمی‌دهد. این برند آلمانی در سال 1948 توسط رودی داسلر بنیانگذاری شد – فردی که برادرش، آدی، بنیانگذار آدیداس بود.

این برند کفش هایی را تولید می‌کند که هنگام دویدن از پا محافظت می‌کنند و با هر گام عملکرد شما را تا حداکثر ممکن بالا می‌برد. می‌توانید هم برای دویدن مسافت‌های کوتاه و هم برای ماراتن این کفش‌ها را بپوشید و اطمینان داشته باشید که پوما هوای شما را دارد. کفش‌های نیوتن رانینگ  (Newton Running) اینجاست تا به شما کمک کند که بهترین خود باشید. این برند کفش ورزشی به لطف فناوری خود، شکل طبیعی پا را درک کرده و به عملکرد برتر شما امکان می‌بخشد. این کفش‌های ورزشی کاملا تخصصی و بی‌نقص ساخته شده‌اند و هر جفت کفش با استفاده از مواد و منسوجات سازگار با محیط زیست ساخته می‌شود.

تکنیک‌های پیشرفته این برند حرکت شما را بهبود می بخشد و محیط زیست را نیز راضی نگه می دارد – دیگر چه می‌خواهید؟ کفش‌های بروکس بدون توجه به سطح ورزشی شما، از پایتان محافظت می‌کند. این برند از قالب سه بعدی شانزده-شانزدهی ( هگزادسیمال) استفاده می‌کند که در قسمت خارجی کفش چسبندگی ممتازی را ارائه می‌دهد و در کف میانی آن نیز از بالشتک‌های نوآورانه و انعطاف‌پذیر برای پشتیبانی از قوس پای شما با هر گام، استفاده شده است.

هر جفت از کفش‌های ورزشی در هر مجموعه از محصولات بروکس به ریتم، حالت، گام و تعادل وزن هر شخص پاسخ می‌دهد، به این معنی که برای دوی بعدی خود، از بهترین پشتیبانی بهره‌مند خواهید بود. از بالای یک مسیر پیاده‌روی گرفته تا روی تردمیل یک سالن ورزشی، کفش‌های ورزشی Merrell ثبات را درک می‌کنند. این برند در حوزه زمین‌های ناهموار تخصص دارد، به این معنا که می‌توانید سطح تمرین خود را ارتقا دهید. هر جفت کفش ورزشی مرل از فناوری با عملکرد بالا برخوردار است و به شما این احساس را می‌دهد که گویی هر قدم را با پای برهنه بر می‌دارید.

شما همچنین می‌توانید کفش‌های ضد آب و تهویه‌دار را انتخاب کنید تا ماجراجویی بعدی خود را بیش از پیش هیجان‌انگیز کنید. همه عاشق هواخوری و هوای تازه هستند و برای تنفس هوای تازه، هیچ تجربه‌ای بهتر از تجربه دویدن در فضای باز نیست. این نوع از ورزش، روشی عالی برای حفظ تناسب اندام و همزمان لذت بردن از مناظر اطراف است. با اینحال، برای اینکه عملکرد بدن خود را به حداکثر برسانید، ضروری است تا بدن خود را در بهترین حالتش حفظ کنید .

به همین دلیل است که باید کفش ورزشی درستی را انتخاب کنید. برای دویدن،‌ ژای شما از کف تا بالا و از ژاشنه تا انگشتان، از کف پا تا بالای آن، نیاز به مراقبت و محافظت دارد. این برندهای برتر کفش‌ ورزشی که جزو بهترین‌ها هستند، به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل پا پیش گذاشته و به اهداف تازه برسید. برند نایک به کیفیت کفش‌های کتانی‌اش شهرت دارد. مجموعه Free Run این برند ضمن محافظت کامل از قوس و مچ پا، تجربه یک دویدن با یک پای برهنه را برایتان به ارمغان می‌آورد. این برند کفش در سال 1964 تاسیس شد و نام آن برگرفته از الهه یونانی «پیروزی» است.

این برند جدا از عملکرد عالی محصولاتش، طراحی‌های شیکی را نیز ارائه می‌دهد که مطمئناا هر خریداری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کفش‌های Air Zoom برند نایک انعطاف پذیری و نرمی را بگونه‌ای ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا با برداشتن هر گام، پرش بیشتری داشته باشید. فرقی نمی‌کند که یک ورزشکار حرفه‌ای باشید و یا یک فرد عادی که هر روز مسافتی را پیاده‌روی می‌کند؛ شما به یک کفش ورزشی استاندارد و مناسب احتیاج دارید. تاثیری که کفش ورزشی بر سلامت پا و دیگر اندام می‌گذارد سبب می‌شود سرمایه‌گذاری بر روی خرید یک کفش ورزشی استاندارد و راحت اهمیت بسیاری داشته باشد.

از طرف دیگر ظاهر کفشی که انتخاب می‌کنید هم بسیار مهم است. برندهای موفق و کارآمد تولید‌کننده کفش‌های ورزشی هم بحث زیبایی در طراحی و هم بحث راحتی و استاندارد بالا را در تولیداتشان در نظر می‌گیرند؛ بنابراین هر چه برندی که برای خرید کتانی‌تان انتخاب می‌کنید خوش‌نام‌تر و موفق‌تر باشد خیالتان بابت آیتمی که انتخاب کرده‌اید راحت‌تر است . با این وجود یکی از بزرگترین مشکلات در زمان خرید کتانی، برندهای فیک و کپی است که در بازار وجود دارند و انتخاب کفش ورزشی اصل و اورجینال را کمی دشوار می‌کنند.

در این مقاله به معرفی بهترین برندهای تولید‌کننده کفش ورزشی در جهان پرداخته‌ایم و پس از آن روش‌های تشخیص کتانی اصل را از نمونه‌های فیک توضیح داده‌ایم؛ با ما در مجله‌ی دیجی استایل همراه باشید. شرکت چند ملیتی آدیداس (Adidas) را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پوشاک و لوازم ورزشی در جهان شناخت.  این برند آلمانی که در سال ۱۹۴۸ توسط آدلف داسلر (Adolf Dassler) و برادرش بنیان‌گذاری شده بیش از ۷۰ سال از عمرش می‌گذرد.

جالب است بدانید که مؤسس آدیداس از همان ابتدا با هدف تبدیل شدن به برند محبوب ورزشکاران، آن را ایجاد کرد. از همین رو امروز برخی چهره‌های ورزشی مهم مانند لیونل مسی به عنوان سفیران برند آدیداس شناخته می‌شوند. آدیداس از اولین سال‌های شروع فعالیتش بر روی تولید کفش‌های ورزشی راحت و در عین حال با طراحی و ظاهر مینیمالیستی و قیمت مناسب تمرکز کرد و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. در طول سال‌های فعالیت برند آدیداس کالکشن‌هایی بسیار محبوب و پر طرفداراز انواع کفش ورزشی تولید و روانه‌ی بازار شدند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش ورزشی آدیداس تکنولوژی فوق‌العاده این برند در لایه‌گذاری کفش‌های ورزشی است که به ورزشکاران کمک می‌کند تا کیلومترها بدون خستگی و آسیب به مسیر خود ادامه دهند. یک جفت کفش چه تفاوتی به دیگر کفش‌ها دارد؟ این درباره طراحی‌های زیبا، راحتی و کیفیت بالای محصول است. به این دلیل است که اکثر برندها در تجارت لباس ورزشی به‌طور شانه به شانه با هم رقابت می‌کنند تا بازارشان را گسترش دهند. در زیر 14 تا از بهترین برندهای لباس ورزشی و لوگوهای آن‌ها را می‌بینید که بدون شک این‌ها در بازار حاکم هستند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا