ورزشی

دروازه‌بان استقلال به تیم قهرمان پیوست!

شمس آذر قزوین که طی دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر نتوانسته نتیجه بگیرد و یک تساوی در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان و یک شکست در زمین خود برابر هوادار تهران داشته، برای تقویت خط دروازه‌اش با گلر فصل قبل استقلال به توافق نهایی دست پید اکرد.

سینا سعیدی‌فر که از تیم‌های پایه به جمع بزرگسالان استقلال اضافه شده و طی سه فصل گذشته در کنار گلرهای سرشناس این تیم مشغول به تمرین بود، شرایط را برای انجام بازی و ادامه حضور در جمع آبی پوشان فراهم ندید تا تصمیم به فسخ قرارداد قطعی و جدایی بگیرد و راهی شمس آذر قزوین شود.

این دروازه‌بان ۲۲ ساله که در فصل گذشته نخستین بازی خود در لیگ برتر را با حضور تعویضی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر انجام داد و یک نیمه به میدان رفت و در هفته پایانی هم در ترکیب آبی پوشان برابر تراکتور حضور داشت و برتری ۷ بر یک تیمش را تجربه کرد، حالا برای فرصت بیشتر برای بازی تصمیم گرفت به شمس آذر برود و شاگرد سعید دقیقی شود.

سینا سعیدی‌فر که تجربه حضور در تیم امید ایران را هم دارد، در شرایطی به طور قطعی از استقلال جدا شد که چندی پیش این باشگاه اعلام کرده بود او یکی از گلرهای تیم در کنار سید حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی در فصل جدید هستند ولی حالا مسیر او از آبی‌پوشان جدا شد تا به تیم قهرمان لیگ یک برود.

سعید دقیقی در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر دو دروازه‌بان متفاوت را در ترکیب تیمش استفاده کرد که در این دو دیدار نتوانستند کلین‌شیت کنند ولی احتمالا سعیدی‌فر با حضور در شمس‌آذر بتواند به جمع نفرات اصلی برسد و شانس بازی در لیگ برتر را پیدا کند.

258 258

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا