حوادث

دستگیری ۴ شرور مسلح مینودشت و علی‌آبادکتول

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی مینودشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پس از اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی بخش کوهسارات قرار گرفت، اظهار کرد: متهم این حادثه پس از ارتکاب جرم و پیش از حضور مأموران از محل متواری شده بود.

سرهنگ علی اکبر بای با تأکید بر اینکه پس از تحقیقات تخصصی و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس، متهم عامل تیراندازی شناسایی شد، ادامه داد: این شرور پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی به کشف یک قبضه اسلحه شکاری از متهم اشاره کرد و افزود: فرد مذکور در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

دستگیری اشرار علی‌آبادکتول در عملیات ضربتی

جانشین فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اشرار مسلح طی یک عملیات ضربتی و در کمترین زمان دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ “سیدعلی نصرتی” با اشاره به اینکه وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای بخش کمالان شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد، تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی های به عمل آمده توسط پلیس، عاملان تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند، اضافه کرد: اختلافات قبلی علت و انگیزه این افراد بوده است.

این مقام قضایی با تأکید بر اینکه پلیس با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش شهروندان به شدت برخورد می کند، هشدار داد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نمی دهد.

دکمه بازگشت به بالا