اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی Ectesad می گوید: “ما باید آگاهی عمومی از تقاضای عمومی و مشکلات اقتصادی را تقویت کنیم.”

در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس رادیو اگزتاد ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر رادیو اگزتاد به مخبران گفت: “خدمات ارائه دهید”.
وی گفت: همه مردم قادر خواهند بود از امکانات رسانه ملی استفاده کنند و به عنوان رسانه وظیفه داریم نیازهای آنها را برطرف کنیم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از زبان مسئولین از زبان مردم مطالبه کنند و پاسخ ها و راه حل های مشکلات را به صورت شفاف ارائه دهند و تقاضا و آگاهی عمومی به ویژه در مورد مسائل اقتصادی کشور را حفظ کنند. و باید تقویت شود.

اسماعیلی ادامه داد: با آگاهی مناسب ، تقاضای مناسب شکل می گیرد وگرنه در نهایت نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی گفت: انسجام ، صمیمیت و ادغام بین مردم و رسانه ها باعث افزایش سطح اطلاعات و آگاهی اقتصادی عمومی می شود و افراد جامعه دموکراتیک را قادر می سازد تا خواسته های خود را در یک فرایند مناسب و منطقی بر اساس علایق خود ارائه دهند.
مدیر رادیو اکتصاد گفت: اگر این اتفاق بیفتد ، رادیو اقتصاد به عنوان بازیگر و تسهیل کننده امور در این زمینه می تواند نقش خود را بهتر بازی کرده و با مردم و مسئولان بهتر بازی کند.

وی با اشاره به برنامه “رویکرد” که مسائل اصلی روز را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد ، گفت: برنامه “رویکرد” به وضوح نشان داد که RadioExtad پل خوبی بین مردم و مقامات است. آنها نشان می دهند که مردم به برنامه واکنش نشان می دهند. خواسته های آنتن ، که ستودنی است.
وی ادامه داد: ما بارها شاهد حضور 5 تا 6 وزیر در این برنامه با پیشنهاد موضوع مهمی در کشورمان بوده ایم و رابطه مردم و مسئولان در این برنامه به طور کامل شکل گرفته و در بالاترین سطح خود قرار دارد.

مدیر رادیو Ectesad در پایان گفت: اگر مردم هیچ گونه واکنش و بی تفاوتی نداشته باشند ، مسئولان می دانند که در افراد علاقمند ناآرامی اجتماعی ایجاد می شود ، بنابراین به هرگونه دعوت برای پاسخگویی پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا