علمی و پزشکی

شکست بزرگ گوشی رده‌بالای شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی / عکس

موسسه DXOMark که دوربین گوشی های هوشمند را آزمایش می کند، معتقد است که شیائومی 12 تی پرو با وجود داشتن سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی، از نظر عملکرد تصویربرداری ایده آل نیست. DXOMark به Xiaomi 12T Pro امتیاز 129 را داده است که به وضوح نشان می دهد که دوربین از بالاترین کیفیت برخوردار نیست.

کارشناسان DXOMark بر این باورند که گوشی جدید شیائومی یک دستگاه ایده آل برای عکاسی و به طور کلی فیلمبرداری است، زیرا در اکثر مواقع جزئیات بیشتری از سوژه را ثبت می کند و نوردهی بهتری را ارائه می دهد. به گفته این کارشناسان، شیائومی 12 تی پرو به دلیل صفحه نمایش باکیفیت، دستگاهی ایده آل برای مشاهده تصاویر است.

بزرگترین شکست گوشی رده بالای شیائومی با دوربین/عکس 200 مگاپیکسلی

در همین حال، DXOMark می‌گوید که دوربین Xiaomi 12T Pro گاهی اوقات فاقد ثبات است و تجربه ویدیویی بالا را ارائه نمی‌دهد. گوشی رده بالای شیائومی در زمینه عکاسی 130 امتیاز کسب کرد، در حالی که بهترین گوشی در رتبه بندی DXOMark، Honor Magic 4 Ultimate امتیاز 150 را کسب کرد. در زمینه بوکه، شیائومی 12 تی پرو 10 امتیاز کمتر از آیفون 14 پرو مکس است. گوشی رده بالای شیائومی در هیچ زمینه ای امتیاز بالایی کسب نمی کند.

بیشتر بخوانید:

DXOMark Xiaomi 12T Pro را در رتبه 18 در رتبه بندی کلی خود قرار می دهد، اما معتقد است که در بخش تلفن های برتر (دستگاه هایی با قیمت بین 600 تا 800 دلار)، هیچ دستگاهی به اندازه Xiaomi 12T Pro تجربه تصویربرداری خوبی ارائه نمی دهد.

شیائومی 12 تی پرو در رتبه بندی کلی نسبت به آیفون 12 پرو مکس و هواوی پی 40 پرو رتبه پایین تری دارد، اما در رده گوشی های پریمیوم، بالاتر از آیفون 13 و ویوو X70 پرو قرار دارد.

5858

دکمه بازگشت به بالا