اقتصادی

علامت استاندارد ملی ایران باید در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان ملی استاندارد در زندگی مردم گفت: معیار ملی ایران باید مایه اعتماد همه مردم و در دو جبهه داخلی و خارجی باشد.

به گزارش مخبران، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جلسه شورای عالی استاندارد با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) و آغاز اقدامات لازم برای ارتقای جایگاه ملی را تسلیت گفت. سازمان استاندارد باید بر مردم کشور و عرصه های منطقه ای و بین المللی نظارت کامل داشته باشد.

رئیس جمهوری ایران گفت: سازمان ملی استاندارد ایران نماینده مردم در تامین ایمنی، کیفیت و سلامت کالاها و خدمات است. حق مردم برای زندگی در آرامش و کیفیت و سازمان ملی کیفیت نقش بسیار مهمی در احقاق این حق اساسی دارد.

رئیسی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد سازمانی ملی و دولتی است که وظیفه تنظیم کیفیت کالاها و خدمات، حفظ کیفیت تولیدات داخلی و جلب اعتماد مردم را بر عهده دارد و بر آن نقش مهمی ایفا می کند. در تقویت سرمایه اجتماعی

رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: صادرات نیاز به پیشرفت و توسعه روز به روز دارد و این امر بدون نقش فعال و تخصصی سازمان ملی صدور گواهینامه امکان پذیر نیست. بنابراین، شاخص‌های استاندارد باید آنقدر دقیق باشند که وقتی کالاها و خدمات توسط استاندارد ملی شناخته می‌شوند، عملاً در کیفیت محصول یا خدمات شکی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا