ورزشی

نوید کیا: امتیاز مهمی از دست دادیم و امیدوارم در آینده حسرت نخوریم

به گزارش خبرگزاری مخبران ، محمد نوید پس از تساوی مقابل نفت کیا مسجد سولمان گفت: “خسته نباشید به تیم روشنفکر بگویید. من از بازی خوشحالم.” درست است که ما نتوانسته ایم از فرصت ها استفاده کنیم.

وی گفت: “از نفت مسجدسلیمان به طور فوق العاده ای دفاع شد. من با گفته های او موافق نیستم كه تیمی برای نجات آمده است. امیدوارم در آینده این امتیازات را از دست ندهیم. طبیعتاً هرچه به پایان نزدیک شویم ، امتیاز گرفتن دشوارتر می شود و بیشتر تلاش می کنیم تا ضربات آخر و آخر را بهتر بزنیم. به حریفی که امتیاز کسب کرده تبریک می گویم.

نوید کیا همچنین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: فکر می کنم این یک بازی نسبتاً یک طرفه است که ما انجام دادیم. بحث های زیادی در مورد اینکه آیا روغن نقشی محافظانه و بسته داشته است وجود داشته است. من همیشه معتقدم که دفاع هنر خوبی است و نمی توانم از یک حریف انتقاد کنم. حریف یک امتیاز ارزشمند از ما گرفت. من از نوع فوتبال بازیکنانم راضی هستم ، نمی توانم از آنها انتقاد کنم. نیمه اول آنطور که باید خوب نبود و این تنها نقطه ضعف ما بود.

وی گفت: ما سعی کرده ایم از فضاها و کناره ها به خوبی استفاده کنیم. ما 2 امتیاز اصلی را از دست داده ایم و در پایان کار امیدوارم این دو امتیاز را از دست ندهیم و من به نفت تبریک می گویم.

سرمربی صفاهان با بیان اینکه اگر در مقابل تیمی مانند نفت تنوع تاکتیکی بیشتری داشتید و به اندازه شوت های از راه دور خوب نبودید ، اظهار داشت: من این جمله را دقیق می پذیرم. ما می خواستیم حریف را جلو ببریم اما در این امر موفق نبودیم و آنها به دنبال دفاع و ضد حمله بودند. البته ما ضد حمله های زیادی به او ندادیم اما خیلی به سمت دروازه نفت شلیک نکردیم. ما خیلی ایده آل نبودیم و هافبک ها به اندازه کافی برای شوت زدن مناسب نبودند و فکر می کنم ما مشکلات خود را حل کردیم.

نوید کیا گفت وقتی کی روش وارد زمین شد هیچ چیز خاصی در تیم وجود ندارد. حریف خیلی نزدیک بازی می کرد. ما سعی کردیم تاکتیک های تیم خود را تغییر دهیم اما این کار را درست انجام ندادیم. کی روش می توانست در این بازی به ما کمک کند. بعد از آمدن کی روش به زمین ، به جای ارسال از کنار ، سعی کردیم آن را از پشت ارسال کنیم که فایده ای نداشت ، قبل از حضور این بازیکن تعداد بیشتری را ارسال کردیم.

نوید کیا درباره آمار خوب سپاهان در زمان اختتامیه گفت و فکر نمی کند قرعه کشی در زمان مناسبی اتفاق افتاده باشد تا انگیزه شما و تیم و بازیکنان سپاهان بیشتر شود: “منطقی به نظر می رسد اما من با این موافق نیستم. آنچه ما do خوب است ، اما گاهی اوقات درست است که تیمی که خوب بازی کند نمی تواند با بازی خوب برنده شود.

258 41

دکمه بازگشت به بالا