علمی و پزشکیمطالب برتر

چگونه با آرایش صورت خود را چاق کنیم؟

ترفندهای چاق کردن صورت با آرایش

استفاده از تکنیک های آرایشی کمک می کند تا بدون تزریق فیلر صورت شما پرتر و جذاب تر شود. در ادامه چند تکنیک برای چاق کردن صورت با آرایش ارائه می دهیم:

1. ماسک صورت با استفاده از رژگونه

اگر می خواهید چهره خود را ثروتمند نشان دهید، باید از رژگونه ای با رنگ های روشن و تن ملایم استفاده کنید. زیرا این رنگ ها می توانند باعث اختلال بینایی شوند و چهره شما را شلوغ نشان دهند. برای بهترین نتیجه، رژگونه را روی برجستگی بالایی خط گونه بمالید. راه های پولدار شدن چهره به چهره

2. چاق شدن صورت با کانتور

یکی از مهم ترین راه های چاق کردن صورت با آرایش، باید بدانید که کانتورینگ تیره می تواند صورت شما را لاغرتر نشان دهد، اگر آن را در نواحی خاصی از صورت خود قرار ندهید. برای لاغر کردن صورت با کانتور، دور پیشانی و چانه را کانتور کنید و از گونه ها دوری کنید.

3. روشنگر; نحوه استفاده از آرایش روی صورت

برای داشتن صورت کامل و گرد، هایلایتر یکی از ضروری ترین محصولات زیبایی است که باید از آن استفاده کنید. برای مشخص کردن صورت، زیر استخوان گونه هایلایت کنید و سپس برس را به سمت برآمدگی بالای خط گونه بکشید. استفاده از هایلایتر باعث می شود صورت از طول آن پهن تر به نظر برسد. در نتیجه، صورت می تواند چاق تر به نظر برسد. آرایش صورت نازک و صاف

4. ابروهایتان را آرایش کنید تا صورتتان پرتر به نظر برسد

ابروها چارچوب صورت هستند. به همین دلیل آرایش مناسب نقش مهمی در فرم صورت دارد. برای استفاده از سایه ابرو ابتدا باید رنگ مناسب را انتخاب کنید. استفاده از سایه روشن ابرو باعث می شود صورت چاق به نظر برسد. برای زدن سایه ابرو ابتدا ابرو را دنبال کنید و به سمت تاج ابرو بروید. در این مرحله باید مراقب باشید که ابروها را به سمت بالا نکشید. موی ابرو یا استفاده از صابون نیز می تواند صورت را لاغرتر نشان دهد تکنیک های ضخیم شدن صورت با آرایش مطالب پیشنهادی: موثرترین راه ها برای تقویت و تقویت ابروها.

5. ترفندهای آرایش چشم برای چاق نشان دادن صورت شما


چشم خطی

اگر می خواهید از خط چشم استفاده کنید، آن را روی خط مژه بکشید تا صورت پهن تر به نظر برسد. برای اینکه صورت پر به نظر برسد، خط چشم را نباید بلند کرد. در عوض، باید به دو طرف متمایل شود تا کشش صورت به حداقل برسد

استفاده

اگر می خواهید صورتتان پرتر به نظر برسد، برای انتخاب رنگ سایه به سراغ رنگ های روشن بروید. اگر چشمان درشتی دارید از ترکیب رنگ های روشن و متوسط ​​استفاده کنید. همچنین از انتخاب رنگ های دودی تیره خودداری کنید. زیرا صورت را لاغرتر می کنند.

تکنیک های ذخیره سازی با آرایش

ریمل

ریمل مژه ها را بلند می کند تا صورت را لاغرتر نشان دهد. اگر مژه های کم پشت دارید، همزمان از حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید. مژه های پر و بلند به چاق تر نشان دادن صورت شما کمک می کند. چگونه با آرایش کاملتر صورت لاغر نشان دهیم؟ مطالب پیشنهادی: چگونه از ریمل برای بلندتر نشان دادن مژه ها استفاده کنیم؟

6. آرایش لب

اگر لب های نازکی دارید، خطوط نرم بهترین انتخاب برای شما هستند، اما اگر لب های بزرگی دارید، از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده کنید. ابتدا لب های خود را با یک رژ لب روشن خط بزنید، سپس کمی رنگ صورتی را به مرکز لب های خود بزنید. همچنین می توانید از خط لب کامل برای فرم دادن به لب های خود استفاده کنید. با آرایش صورت خود را چاق کنید بیشتر بخوانید: آموزش کانتورینگ برای تیپ های مختلف.

نکات مهم آرایشی

از استفاده از سایه های تیره روی چشم خودداری کنید. زیرا صورت شما را لاغرتر می کند.

از پلک های خود استفاده کنید. مژه های بلند و حجیم چشم ها را درشت تر نشان می دهد و چهره را صاف می کند.

استفاده از رنگ های تیره ظاهر را جذاب تر می کند.

از خط لب مشکی استفاده کنید تا لب های خود را پرتر نشان دهید.

داخل چشم هایتان را با مداد یا خط چشم تیره نکنید.

استفاده از رژگونه تیره و مات روی چانه به گرد شدن صورت شما کمک می کند.

از هایلایتر روی گونه ها، شقیقه ها و زیر چشم استفاده کنید.

سخن پایانی
راه های زیادی برای از بین بردن لک های روی گونه و پرتر نشان دادن صورت وجود دارد و یکی از مطمئن ترین راه ها استفاده از ترفندهای آرایشی است. در این مقاله از مجله زیبایی ما با تکنیک های پرکردن صورت با آرایش بیشتر آشنا می شویم تا در این روند نتیجه مطلوبی بگیرید.

برای چاق کردن صورت به بهترین سالن زیبایی سعادت آباد مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا