استان ها

۱۴هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در قزوین نشت‌یابی شد

به گزارش خبرگزاری مخبران از قزوین؛ علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز گفت: در سال۱۴۰۱، یک‌هزار و ۷۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۲هزار و ۳۰۰کیلومتر شبکه توزیع گاز مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

او افزود: بازرسی یک‌هزار و ۶۴۰مورد ایستگاه تقلیل فشار، ۹۹مورد حوضچه شیرآلات، تفسیر بیش از ۳هزار و ۷۵۰مورد فیلم رادیوگرافی و انجام یک‌هزار و ۲۰۰مورد ضخامت سنجی از ایستگاه‌های تقلیل فشار از جمله فعالیت‌های واحد بازرسی فنی طی سال۱۴۰۱ بوده است.

حجتی پور عملکرد شرکت گاز در چهارماهه اول سال۱۴۰۲ را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نشت‌یابی بیش از ۵هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و بازرسی ۵۳۶مورد ایستگاه تقلیل فشار، ۱۲مورد حوضچه شیرآلات، تفسیر بیش از یک‌هزار و ۳۳۷مورد فیلم رادیوگرافی و ۴۰۰مورد ضخامت سنجی از ایستگاه‌های تقلیل فشار طی ۴ماهه اول سال۱۴۰۲ نشان می‌دهد که عملکرد این شرکت مطابق برنامه مدون سالیانه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان اظهارکرد: امید است با پایش‌های دقیق و به موقع تأسیسات و تجهیزات گازرسانی شاهد افزایش حداکثری ضریب ایمنی شبکه و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات به مشترکین گاز استان باشیم.

46

دکمه بازگشت به بالا