آشنایی با ناصر غلامی هوجقان و فعالیت های رسانه ای او

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در خانواده ای 8 نفره در منطقه ذوالفکری شهرستان جمشیدآباد استان آبادان به دنیا آمد. او ساکن توریز است و در توریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک لیسانس مدیریت حرفه ای در عملیات امداد و نجات است.

سوابق کاری ناصر غلامی هوجقان

در سال 1379 در سن 23 سالگی به عنوان امدادگر به جمعیت هلال احمر تبریز پیوست و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. او در عین حال برای نجات جان قربانیان تلاش زیادی کرد و در دنیای خبر فعالیت کرد. او سابقه امدادرسانی و امدادرسانی به افراد زیادی را در زلزله های بم، ورزگان و ازلشر دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگاران فعال در حوزه های فعالیت، اجتماعی، گردشگری، ورزشی، فرهنگی و … می باشد.ناصر غلامی هوجقان دارای سایت های رسانه ای از جمله «خبر روز»، «آخرین خبر آذربایجان شرقی»، «صدای تبریز» است. “، “درخور” و “وب سایت ها”. تجربه کار با هم. روزنامه ایران کیمیا.
آشنایی | ناصر غلامی هوجقان
وی گزارش های متعددی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی به رشته تحریر درآورده است که از آن جمله می توان به گورستان اسرارآمیز و عجیب تبریز، کوه شیوای مریخ (دورر باساری)، جاذبه های طبیعی ناشناخته، کوه مریخ تبریز و… ماسو اشاره کرد. از یادداشت های روزنامه نگاری او با جاذبه های طبیعی ناشناخته، مقبره های پدر و پسر اهل دلین، زیارتگاه ها، مسجد داش آگریان (سنگریان) خوی، رازهای ناگفته عمارت پیل آباد ایرکی و … آشنا شوید.

همکاری در آتش سوزی و اضطرار

وی سه دوره آتش نشانی داوطلب، تکمیلی و ویژه را گذرانده و چندین بار در عملیات اطفای حریق مانند شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرده است. ناصر غلامی نیز دوره پیشرفته CPR را گذراند و در زمینه اورژانس حرفی برای گفتن دارد و از آمبولانس اورژانس مصلی تبریز تا مسیر بیمارستان شهید مدنی تبریز به بیماران کمک و خدمات پیش بیمارستانی می داد.

ناصر غلامی به مدت دو سال به عنوان مسئول اطلاع رسانی و خبر کمیته گردشگری ورزشی استان اردبیل مشغول به خدمت بوده و اخیراً به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، مسئول روابط عمومی و روابط عمومی شین کیو کشین منصوب شده است. افسر استانی هو کونگ فو

به سمت متخصص شین کیوکوشین کاراته روابط عمومی منطقه آذربایجان شرقی منصوب شد

در زمستان 1402 در استان آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی کاراته سبک شین کیوکوشین استان منصوب شد. از آذربایجان شرقی بر این اساس ناصر غلامی هوجقان در مراسم معارفه ای که با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، پیام خود را با دریافت رسمی آغاز کرد.

در این تصمیم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان، با توجه به سابقه همکاری و فعالیت های ارزنده و تجربیات ارزنده جنابعالی به مدت یکسال به سمت سرپرست روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. از تاریخ بالا امید است در سایه عزت و سلامتی، حضور و تاثیر مستمر آن عزیز و بزرگوار در گسترش سبک و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش، موفق و موید باشید. . .

دکمه بازگشت به بالا