عمومیمطالب برتر

آشنایی با پمپ کف کش راد و ویژگی های آن

پمپ کف میله ای یکی از محصولات شرکت پمپ راد می باشد و برای پمپاژ آب از سطح پایین به سطح بالاتر استفاده می شود. پمپ شناور میله ای نوعی پمپ گریز از مرکز است و با افزایش انرژی جنبشی آب آن را به حرکت و حرکت وا می دارد. از محصولات اصلی این شرکت می توان به پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های شناور، کف کش 3 اینچ، کف کش 2 اینچ، 1.1/4 اینچ اشاره کرد. این پمپ ها به طور گسترده برای تخلیه فاضلاب و چاه های سپتیک، پمپاژ آب از عمق چاه های کشاورزی به سطح، پمپاژ آب از رودخانه ها به مزارع، استخرهای شنا، مزارع پرورش ماهی، تولیدات مختلف که شامل مواد مایع است، استفاده می شود. اگر می خواهید در مورد پمپ کفی بیشتر بدانید، باید با ویژگی ها و انواع این دسته از پمپ ها آشنا شوید. این پمپ ها به گونه ای طراحی شده اند که تحت فشار بالا و برای مدت طولانی کار کنند. آلیاژ مورد استفاده در انواع پمپ های کف کش از جمله پمپ های میله ای، بسته به هدف پمپ می تواند از پلاستیک، چدن یا فولاد ضد زنگ ریخته گری شود.

پمپ شناور چگونه به حرکت آب کمک می کند؟

حرکت موتور در پمپ باعث ایجاد انرژی جنبشی در آب می شود و این انرژی آب را از سطح پایین تر به سطح بالاتر منتقل می کند. با افزایش فشار آب خروجی می توان از این پمپ در جاهایی استفاده کرد که باید مقدار زیادی آب تخلیه شود. برای نشان دادن این مشکل می توان به پرورش دهندگان ماهی قزل آلا اشاره کرد. در این استخر از پمپ های چوبی شناور برای تهویه آب استفاده می شود و می توان از آنها برای ایجاد آبنماهای مصنوعی برای ایجاد گردش و جریان آب استخر استفاده کرد. نکته جالب توجه در طراحی و ساخت این سری از پمپ ها جدا شدن محفظه سیل از موتور الکتریکی است. این جداسازی از نفوذ آب و آسیب رساندن به اجزای الکتریکی پمپ جلوگیری می کند. گروه صنعتی راد با تیمی متشکل از کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و کارشناسان مکانیک و برق همواره در تلاش برای ساخت انواع پمپ کفی راد با کیفیت بالا می باشد. با توجه به اینکه پمپ های شناور باید برای مدت طولانی در عمق آب کار کنند، کیفیت بالای قسمت پوششی بدنه پمپ یکی از مهمترین نکات در ساختار و طراحی آن است.

کفپوش آب چگونه کار می کند؟

فرآیند انتقال آب از طبقه به طبقه دیگر در پمپ های کفی.

مشخصات پمپ کف میله ای چیست؟

پمپ کفپوش میله ای یکی از برندهای معروف و پیشرو در زمینه ساخت انواع پمپ کف صنعتی و پمپ های گریز از مرکز می باشد. این اجاق ها دارای ویژگی هایی هستند

توسعه یافته توسط مهندسین با تجربه: پمپ راد انواع پمپ های با کیفیت جهانی را با تیم فنی جوان و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می کند.

استفاده از مصالح مرغوب و ساخت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ کفی راد استفاده از مواد مرغوب و ساخت قطعات مختلف پمپ می باشد. یکی از مواد مورد استفاده در ساخت پمپ های اسن فولاد ضد زنگ می باشد. پروانه های داخلی، محفظه پرایمینگ و سایر قسمت های این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث دوام بیشتر قطعات پمپ می شود. در ضمن قسمت هایی از پمپ که نزدیک به آب هستند و پس از مدتی نیاز به تعویض دارند از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده اند. بسته شدن این قسمت ها به گونه ای انجام می شود که آب وارد قسمت های دیگر نشود.

پاسخگویی به خواسته های مشتریان: یکی از ویژگی های پمپ های کفی راد تمرکز بر نیاز مشتری و تلاش برای رفع ایرادات محصولات این شرکت است. تیم تحقیق و توسعه این شرکت با تولید پمپ هایی با طرح های مختلف و ارائه سبد محصولات متنوع به مشتریان، مشکلات ساختاری قبلی شرکت را بررسی کرده و سعی در حل آنها داشته است.

پیشرو تیم تحقیق و توسعه: به روز نگه داشتن گروه صنعتی راد با پیشرفت علم و دانش و تولید مواد و آلیاژهای جدید که در سراسر جهان برای ساخت انواع قطعات صنعتی استفاده می شود. رقابت با محصولات جهانی در این بازار رقابتی حرفی برای گفتن دارم. به همین منظور تیم اصلی تحقیق و توسعه این شرکت با بررسی جدیدترین ساختارهای این شرکت ها به طور مداوم تلاش می کند تا به محدودیت های استاندارد شرکت های معتبر جهانی نزدیک شود.

تیم پشتیبانی شرکت پمپ راد علاوه بر موارد فوق، خدمات پس از فروش متنوعی را به خریداران این محصول ارائه می دهد. به این ترتیب، نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی برای یافتن قطعات جایگزین و خدمات ندارید.

پمپ کف در چه شرایطی استفاده می شود؟

پمپ زیر میله به دلایل زیر قابل استفاده است:

چاه های عمیق برای مزارع و باغ ها: به دلیل کمبود منابع آبی، متاسفانه در سال های اخیر مجبور به حفر چاه های عمیق تری برای دریافت آب با کیفیت برای کشاورزی هستیم. البته لازم است میزان برداشت آب از سطح زیرزمینی به گونه ای تنظیم شود که کمترین آسیب به آن وارد شود و منابع آبی قابلیت تعمیر و تعویض را داشته باشند. در هر صورت در شرایط فعلی که مجبوریم آب را از عمق خاک به سطح انتقال دهیم چاره ای جز استفاده از پمپ های شناور با کیفیت مختلف از جمله پمپ شناور راد نداریم. استفاده از محصولات این شرکت به دلیل عمر طولانی از تنش آبی در مزارع و باغ ها جلوگیری می کند و تامین آب پایدار مزارع را تضمین می کند و عملکرد زمین های کشاورزی، باغ ها و … را بهبود می بخشد.

انتقال آب از رودخانه به مزارع پرورش ماهی عبارت است از…: آیا تا به حال چشمه های بزرگ و زیبای وسط استخرهای پرورش ماهی را دیده اید؟ آب این چشمه های خوب با نیروی پمپ های کشویی یا پمپ های مرکزی شرکت های معتبر و خوب از جمله شرکت راد از چشمه ها یا رودخانه های مجاور نزدیک مزرعه پرورش ماهی به حوض منتقل می شود و آب حوض را کنترل می کند. . ، محیط مناسبی برای رشد و تغذیه ماهی فراهم کند. با توجه به علاقه ماهیان سردآبی مانند سالمون به دلیل کمبود اکسیژن در آب و برای تامین آب سالم و مداوم در این مزارع استفاده از پمپ انفجاری برای این منظور توصیه می شود.

تخلیه چاه های صنعتی و مسکونی: پمپ های کفی برای تخلیه انواع چاه های مورد استفاده برای زهکشی یا ذخیره سازی خانگی و صنعتی استفاده می شود. با توجه به کاربرد گسترده آن برای این منظور، ویژگی خاص پمپ میله ای اجزای ضد خوردگی و ضد خوردگی آن است که محصولات این شرکت را دارای استحکام بالایی کرده است. مساحت چنین موادی.

صنعت نفت و پتروشیمی: صنعت نفت و پتروشیمی یکی از بخش های اقتصادی پویا در کشور و جهان است. پمپ های میله ای گریز از مرکز را می توان برای انتقال انواع میعانات نفتی، نفت و سایر فرآورده های مایع پتروشیمی استفاده کرد.

صنعت ساخت: پمپ های شناور راد را می توان در صنایع تولیدی مختلف برای انتقال انواع مایعات از مخازن به خط تولید و یا بالعکس استفاده کرد.

انواع پمپ تراز چیست؟

مهمترین محصولات پمپ های دوغاب به شرح زیر است:

پمپ گریز از مرکز: بدنه و قسمت های داخلی این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر این تجهیزات می شود. پمپ گریز از مرکز میله ای را می توان در اتاق های مرطوب استفاده کرد. این پمپ عمدتاً برای انتقال آب و مایعات خوراکی با دمای پایین (40 درجه به پایین) استفاده می شود و برخی از مدل های بهینه (سری W) می توانند پمپ را در آب غوطه ور کنند. از مزایای اصلی این پمپ می توان به کاهش صدای پمپ اشاره کرد. مصرف انرژی این پمپ با حذف فن خنک کننده بهینه شده و جریان آب از طریق الکتروموتور دمای موتور الکتریکی پمپ را کاهش می دهد. پمپ میله ای گریز از مرکز را می توان در زیر زمین یا داخل ساختمان استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر: راد پمپ

دکمه بازگشت به بالا