امگا سواچ یک ساعت لاکچری جوان پسند

ساعت کلاسیک یکی از انتخاب‌های ایده آل برای افرادی است که به استایل‌های کلاسیک و ساده دارند. انواع ساعت مچی در ابتدا با هدف نمایش زمان طراحی و تولید شدند اما به مرور زمان و با تاثیرگذاری آن بر روی استایل افراد تولیدکنندگان آپشن‌های متفاوتی به این محصول اضافه کردند که از مهم ترین آن می‌توان به روز شمار، ثانیه شمار و تغییرات ظاهری آن اشاره کرد.

ساعت‌های مچی نمونه منحصر به فرد از انواع اکسسوری‌های شیک و لوکس است که جذابیت خاصی به استایل شما می‌دهدف در واقع تنوع مدل این اکسسوری راهنمای خوبی برای انتخاب یک استایل متفاوت به شمار می‌آید. ساعت کلاسیک به واسطه داشتن طراحی لاکچری و متفاوت انتخاب بی‌نظیر برای استایل‌های کژوال به شمار می‌آیند. اگر به دنبال خرید ساعت امگا سواچ آبی فیروزه ای مدل ماموریت به سوی اورانوس بهترین و جدید‌ترین ساعت کلاسیک هستید پیشنهاد میکنیم به مراجعه نمایید.

معرفی بهترین ساعت کلاسیک

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر کرد این است که ساعت کلاسیک دقیقا به چه مدل ساعتی گفته می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که انواع ساعت‌های مدل کلاسیک به دلیل داشتن ظاهر ساده و بدون زرق و برق یکی از انتخاب‌های ایده آل برای استفاده روزانه به شمار می‌آیند.

معمولا در طراحی این ساعت از بندی چرمی استفاده می‌شود، البته گاهی مدل‌های متفاوتی با بند فلزی نیز به بازار عرضه خواهد شد. برند‌های زیادی در زمینه تولید انواع ساعت کلاسیک فعالیت می‌کنند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به برند‌های سوئیسی و ژاپنی اشاره کرد.

صفحه آنالوگ تک رنگ که تنها با یک یا چند عقربه ساده مزین شده و اعدادی که معمولا یا با خط تیره و یا با نقطه نمایش داده می‌شوند. این نوع ساعت‌ها هیچ شلوغی را نمی‌پذیرند و تمام مواردی که در صفحه آن مشاهده می‌کنید همگی به نوعی وظیفه‌ای را بر عهده دارند.

ویژگی‌های ساعت کلاسیک

با توجه به تعاریف فوق به سادگی می‌توان گفت که تمام ساعت‌های کلاسیک ویژگی‌های مشترک دارند، البته هر برند برای محصولات خود از آپشن‌های متفاوت و خاصی استفاده می‌نماید که وجه تمایز آن با سایر تولیدات باشد. به طور کلی تمام مدل‌های ساعت کلاسیک در یک سری آپشن‌ها مشترکند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه آنالوگ
  • صفحه نمایش ساده
  • مناسب استایل روزانه
  • عقربه‌های زمان و تقویم
  • بند‌های چرمی و فلزی ساده

ویژگی‌های خاص مدل‌های ساعت کلاسیک

همانطور که عنوان شد در بسیاری از ساعت‌های کلاسیک جدید که به بازار عرضه می‌شوند می‌توان شاهد آپشن‌های جذاب بیشتری بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • عقربه روزشمار
  • عقربه ثانیه شمار
  • صفحه با حالت ماه
  • نمایش بخشی از موتور
  • قیمت ساعت کلاسیک

با توجه به موارد عنوان شده می‌توان گفت که قیمت ساعت کلاسیک در سال‌های گذشته با تغییرات چشمگیر همراه بوده اما در ماهیت اصلی این مدل تاثیر زیادی نداشته است. سیتیزن، ورساچه، رومانسون، اورینت، امگا، ، اینویکتا و… از بهترین و مشهور‌ترین برندهایی هستند که در تولید انواع ساعت کلاسیک مچی فعالیت دارند. بدون شک هر برند در تولید ساعت‌های خود از قابلیت‌های متفاوت استفاده می‌کند که در قیمت نهایی آن‌ها تاثیر گذار هستند.

جمع‌بندی

ساعت کلاسیک نماد بارز و کامل از یک ساعت مچی واقعی به شمار می‌آیند، در واقع امرزه برند‌های زیای به بازار عرضه می‌شوند که هر یک سعی دارند با بکارگیری یک قابلیت در عملکرد یا ظاهر؛ به فروش بیشتری برسند. با این حال ساعت کلاسیک دقیقا همان ذهنیتی استزمان مورد نیاز برای مطالعه : 10 دقیقه

بعد از ظهور انواع ساعت‌ها، شناخت و استفاده مردم از آن‌ها، ساعت مچی را میتوان یکی از پرکاربرد ترین نوع ساعت معرفی کرد. که در کنار ساعت‌های دیواری بیشترین استفاده را دارد. بیشتر افراد تمایل دارند به صورت شخصی از ساعت خودشان استفاده کنند و به همین دلیل ساعت‌های مچی طرفداران زیادی دارند و یک کالای ارزشمند به حساب می‌آیند.

انواع ساعت‌های مچی

کمپانی‌های کوچک و بزرگی هستند که از دیرباز مشغول تولید ساعت‌ مچی در مدل‌های مختلف هستند و اگر بخواهیم ساعت‌های مچی را تقسیم‌بندی کنیم باید به سه گروه اشاره کنیم: ساعت‌ مچی آنالوگ، ساعت‌ مچی دیجیتال و یک نوع جدید به نام ساعت‌ مچی هوشمند.

ساعت‌های آنالوگ و دیجیتال

بر همین اساس طرفداران و خریداران ساعت‌ مچی هم به دو گروه تقسیم می‌شوند که دسته اول دنبال اصالت و سنت هستند، این گروه معمولا ساعت‌های شیک کلاسیک و گرنوگراف را برای استایل خود ترجیح می‌دهند.
این مدل ساعت‌ مچی‌ها جزو با کیفیت‌ترین و گران‌ترین ساعت‌های دنیا هستند که در ساخت آن‌ها از بهترین مواد استفاده می‌شود. استفاده از بهترین موتورها و نمایش چندین زمان همزمان و همچنین نمایش تقویم از جمله مهمترین امکانات این ساعت‌ها است.
گروه دوم دنبال مدرنیته و تکنولوژی‌های روز میگردند و این گروه نیز برای کامل کردن استایل جذاب خود ساعت‌های دیجیتال را انتخاب می‌کنند. این ساعت‌ها ظاهری اسپرت‌تر دارند و بیشتر برای گروه جوان و ورزشکاران طراحی‌شده‌اند. سیستم ساعت‌ مچی دیجیتال طوری طراحی شده است که عقربه ندارند و با استفاده از اعداد ساعت نشان داده می‌شود و امکانات بیشتری از جمله ثانیه‌شماردقیق، کرنومتر، تقویم، نمایش ضربان قلب و.. دارند.

ساعت‌های هوشمند

اما گروه سوم ساعت‌های جدید هوشمند هستند که شرکت‌هایی چون سامسونگ، سونی و اپل برای اولین بار سراغش رفته‌اند و با توجه به استقبال کاربران کمپانی‌های دیگری چون ایسوس، ال‌جی، هوآوی، موتورولا، شیائومی و… هم سریعا تصمیم گرفتند ساعت‌های هوشمند خودشان را وارد بازار کنند. این ساعت‌ها که اوج طراحی و تکنولوژی را به نمایش میگذارند امکانات بسیار جذابی دارند که طبیعتا مشتری‌ها و کاربران خاصی هم دارند.
ساعت‌های مچی هوشمند میتوانند با گوشی‌های هوشمند یا تبلت همگام‌سازی شوند، امکان برقراری تماس و ارسال پیامک و …داشته باشند. این ساعت‌های مچی دقیقا برای افرادی که میخواهند خاص باشند و یا میخواهند از تکنولوژی استفاده کنند، بهترین گزینه است.

برای شناخت بهترین برندهای ساعت مچی مارا در این پست همراهی کنید.

کاسیو یکی از ماندگارترین برندهای دنیای دیجیتال است که ریشه‌ی بسیاری از نوآوری‌های هوشمند دنیای فناوری را می‌توان در تاریخچه‌ی آن جستجو کرد. شرکت کاسیو در سال 1946 توسط مهندس ژاپنی؛ تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیان‌گذاری شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شیویا، توکیو، ژاپن قرار دارد.
از افتخارات این برند میتوان به جزو اولین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی ساعت‌های کوارتز هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیجیتال اشاره کرد و همچنین جزء اولین تولید کننده ساعت‌هایی می‌باشد که می‌توانند چند تایم محلی در جاهای مختلف را به طور همزمان نشان دهند.

این برند توانست در سال 1983 اولین ساعت مچی ضد ضربه دیجیتالی خود را با نمایش تاریخ، ساعت و روز به بازار عرضه کند. با تولید این نوع از ساعت، کاسیو توانست به اوج شهرت خود در تولید ساعت‌های دیجیتال برسد. از ویژگی‌های بارز این ساعت نمایش تقویم هوشمند بر روی صفحه‌ی نمایشگر دیجیتال خود می‌باشد.
این برند برای هر نوع سبک زندگی دارای یک ساعت تخصصی است. از ساعت هوشمند گرفته تا یک ساعت کلاسیک آنالوگ.
دلیل محبوبیت ساعت های این برند خورشیدی بودن برخی مدلها، ضد آب و مقاوم در برابر ضربه که می توانند در برابر شرایط نامطلوب سازگار باشند و مناسب کسانی می‌باشند که دارای یک سبک زندگی پرماجرا هستند.

2- ساعت مچی رولکس Rolex

رولکس یکی از برندهای قدیمی تولید ساعت در سوئیس محسوب می‌شود که امروز خود را به ارزشمندترین برند ساعت در جهان تبدیل کرده است. رولکس اس‌ای شرکتی است که توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد.
رتبه‌ی آن در فهرست پر قدرت‌ترین برندهای جهانی است. این شرکت لوکس حدود ۲.۰۰۰ ساعت در روز تولید می‌کند و درآمدی در حدود ۳ میلیارد دلار در سال دارد.
محصولات این برند ساعت از نظر قیمت در رده بالایی قرار دارند و خرید آن برای عموم مردم عملاً امکان‌پذیر نیست، اما ساعت‌های این برند در نهایت دقت، جزئیات و کیفیت عرضه می‌شوند. رولکس بعنوان یکی از دقیق‌ترین و گران‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان شناخته می‌شود. این برند مخصوص افرادی است که علاقه زیادی به خرید ساعت مچی امگا سواچ مدل ماموریت به سوی نپتون Omega Swatch Mission to Neptune دارند.
از دستاوردهای برند رولکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید اولین ساعت مچی ضد آب تا عمق 100 متری در سال 1953.
  • تولید اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک تاریخ در سال 1945.
  • تولید اولین ساعت مچی با قابلیت نمایش دو زمان مجزا در سال 1954.
  • تولید اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک روز و تاریخ در سال 1956.
  • اولین کمپانی ساعت سازی که موفق به اخذ مجوز کرنومتر برای یک ساعت مچی شد. این شرکت اکنون بزرگترین مارک ساعت مچی در جهان است.

امگا یکی از برترین برندهای سویسی تولید ساعت مچی لوکس در سطح جهان است که
در سال 1848، توسط لوییس برانت تاسیس شد که بعدها در سوئیس تبدیل به کمپانی امگا شد. این کمپانی در مفهوم اولیه آن تنها یک اطاق کار کوچک در برن سوئیس بود اما بعدها به یکی از غول‌های صنعت ساعت سازی در جهان تبدیل شد. امروزه این شرکت با گروه سواچ همکاری دارد.
دلیل محبوبیت این برند بیشتر به دلیل ساعت مچی‌های کرنوگراف، ساعت مچی‌های غواصی حرفه‌ای خود است و بدون شک یکی از پیشتازان تولید ساعت مچی لوکس در دنیا است.

امگا سواچ مرکوری | بند رابر ساعت امگا سواچ

از افتخارات برند امگا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ژانویه ١٩٨۴ میلادى، امگا موزه ى خود را در شهر بیل/ بین افتتاح کرد.
  • ساعت‌های امگا در سال ١٩١٧میلادى به عنوان ساعت‌هاى رسمی یگان پروازی پادشاهی بریتانیا معرفى شد.
  • ارتش هوایی سلطنتی بریتانیا از سال ۱۹۱۷ و همچنین ارتش ایالات متحده آمریکا از سال ۱۹۱۸ رسماً از ساعت‌های امگا در رزمایش‌ها و نبردهای خود استفاده می‌کنند.
  • ساعت‌های امگا توسط ناسا به عنوان اطمینان جهت استفاده در سفرهاى فضانودرى برگزیده شده است و به عنوان اولین ساعت در ماه در سال ١٩۶٩ میلادى شناخته شده است.
  • امگا از سال ١٩٣٢ میلادى به عنوان ساعت (زمان سنج) در بازی‌های المپیک بوده است.
  • از سال ١٩٩۵ میلادى، در سرى فیلم‌هاى مشهور جیمز باند از ساعت امگا سواچ صورتی مدل ماموریت به سوی زهره به عنوان ساعت جیمز باند استفاده شده است.

گروه سواچ، یک شرکت سوئیسی بزرگ است، که در زمینه طراحی، تولید و فروش ساعت، سیستم‌های الکترونیکی و جواهرات لوکس، فعالیت می‌کند. برند سواچ را آقای نیکولاس هایک در سال 1983 تاسیس کرد و با این کار راهی نو برای گروه سواچ و تکمیل مارک‌های آن گشود. سواچ اولین مجموعه ساعت ساخته شده توسط این کمپانی که شامل 12 مدل بود را در 1 مارس 1983 در زوریخ سوئیس معرفی کرد.
مدیر این شرکت هدف سواچ را فروش 1 میلیون ساعت در سال عنوان کرده بوده و برای این منظور یک کمپین بازاریابی قوی و شورای قیمت‌گذاری هوشیار راه اندازی شد و توانست با تولید کم هزینه به واسطه کاهش قطعات داخلی از 91 به 51 جزء 80% ساعت‌ها را ارزانتر و با تعداد خیلی بیشتر در سراسر جهان به فروش برساند.

در سال 2006 کمپانی سواچ جشنی برای تولید 333000000 ساعت ساخته شده توسط این کمپانی را برگزار کرد و امروز به یک نام تجاری بسیار معتبر و یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت در جهان تبدیل شده است.
کمپانی ساخت ساعت سواچ همواره با بیشتر شدن محبوبیت کیفت را هم افزایش داده و از این نظر هم بسیار خوب پیش رفته است این کمپانی تا به حال موفق به تولید مدلهای زیادی به صورت خلاقانه و رنگ‌های جذاب شده است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.
این برند با ساخت ساعت‌های هنری و شیک، با استفاده از فناوری‌ها و طرح‌های نوآورانه و جسورانه و قیمت‌های مناسب توانسته قشر جوان را به سمت خود جذب کند.

برند همیلتون از معروف‌ترین برندهای آمریکایی در صنعت ساخت ساعت‌های سوئیسی است. این برند در سال 1892 توسط جیمز هملیتون در کشور آمریکا پایه‌گذاری شد و دفتر اصلی این شرکت اکنون در کشور سوئیس و شهر بین قرار دارد. این برند دارای سابقه طولانی مدت است و دارای نقاط عطف متعددی بوده که همه آن‌ها باعث معروف و قدرتمند شدن این نام تجاری در صنعت ساعت سازی شده‌اند. ار سال 1957 میلادی نخستین ساعت الکتریکی جهان را همیلتون به بازار جهانی معرفی نمود. شرکت «اس اس آی اچ» دومین ساعت ساز بزرگ آن زمان در سوئیس در سال 1971 میلادی، همیلتون را خریداری نمود و به همین دلیل این شرکت تا سال 1984 با تلفیق شرکت «اس اس آی اچ» و شرکت «ای اس یو ای جی» (سواچ) باقی ماند.
هم اکنون نیز یکی از زیرگروه‌های سواچ است که شماری از مهم‌ترین برندهای ساعت جهان را در لیست مالکیت خود دارد.
می‌توانید ساعت مچی همیلتون را روی مچ ستاره‌های هالیوود، مانند چانینگ تاتوم، متیو مک کانهی و مت دیمون پیدا کنید.

6- ساعت سیکو Seiko

  • ساعت‌های سیکو زمان سنج برخی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان است.
  • در سال 1895 نخستین ساعت جیبی را طراحی و به دنیا عرضه کرد.
  • در سال 1969، سیکو اولین ساعت کوارتز را تولید کرد و بدین ترتیب انقلابی در صنعت ساعت سازی بوجود آورد. چندی بعد نیز اولین کرونوگراف کوارتز را هم معرفی کرد.
  • ساخت بهترین ساعت های مچی که همه ی آنها در یک زمان به طور کامل در داخل کشور تولید شده اند.

7- ساعت مچی تیسوت Tissot

8- ساعت مچی اوریس Oris

اوریس یک برند ساعت مچی لوکس سوئیسی است که در سال 1904 توسط جورجس کریستین و پائول کتین تاسیس شد و همواره به تولید ساعت‌های خاص پرداخته است.
اوریس چهار نوع ساعت با عنوان موتور اسپورت، هوایی، غواصی و فرهنگی عرضه می‌کند.

9- ساعت اورینت Orient

شرکت اورینت یک شرکت ژاپنی تولید کننده ساعت‌های مچی است که سابقه درخشانی در زمینه تولید موتور ساعت دارد. برند اورینت در سال 1950 در شهر توکیو ژاپن توسط اورینت توکیه کابوشیکی گایشا تاسیس شد و در سال 2001 تحت تابعیت شرکت Seiko Group قرار گرفت. شرکت اورینت تمام قطعات و پروسه ساخت موتورهای خود را در ژاپن انجام می‌دهد و در ساخت ساعت های مکانیکی با موتورهای اتوماتیک و همچنین تولید ساعت‌های مچی کوارتز، خورشیدی و رادیویی نیز تخصص دارد.

10- ساعت سیتیزن citizen

سیتیزن یکی از برندهای شگفت‌انگیز ژاپنی است.
شرکت ساخت ساعت سیتیزن، کمپانی مرکزی یک گروه ژاپنیست که در توکیو واقع است. این کمپانی ابتدا تحت عنوان موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا در سال 1918 پایه گذاری شد.
نام تجاری این شرکت یعنی سیتیزن، از نام ساعت‌های جیبی که این شرکت در سال 1924 موفق به تولید آن شده بود، برگرفته شده است. هم اکنون کمپانی ساخت ساعت سیتیزن یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده ساعت در جهان به شمار می‌رود.
بعضی از خطوط تولید این شرکت دارای برچسب و عنوان سکرت (سری) و لایت‌هاوس (فانوس دریایی) هستند. علاوه بر ساعت‌های مچی، این شرکت ماشین‌ حساب، قطعات کوچک الکترونیکی، تلویزیون‌های همراه، و چاپگرهای کامپیوتری نیز تولید می‌کند.
ساعت‌های سیتیزن قابل اعتماد و زیبا هستند و بسیاری از مدلها خورشیدی بوده و هرگز به باتری احتیاج ندارند.

یک ساعت مچی لوکس از لوازم ضروری برای هر شخص است. ساعت مچی‌ها جذاب و زیبا هستند و شخصیت شما را نشان می‌دهند. اگر شما به ساعت‌هاى لوکس یا خاص علاقه دارید قبل از خرید حتماً بررسى کاملى در این زمینه نمایید که ساعت مناسب سلیقه خود را خریدارى کنید. ساعت مچی از جمله اکسسوری‌هایی هستند که علاوه بر تأثیرگذاری بر ظاهر افراد، برای نمایش دقیق زمان کاربرد دارند. کمتر کسی پیدا می‌شود که به ساعت مچی علاقه نداشته باشد. برندهای زیادی در دنیا در زمینه ساعت‌سازی و طراحی و زنانه در حال فعالیت هستند و هر یک از آن‌ها این محصولات را با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف روانه بازار می‌کنند. ساعت‌ها ازجمله بهترین و شیک‌ترین هدیه‌ها نیز به حساب می‌آیند. حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد خرید یک ساعت مچی جذاب و باکیفیت را داشته باشید اما قیمت‌های بالا شما را از خرید به طور کل منصرف کرده باشد. از طرف دیگر، ساعت‌هایی که ارزان هستند عموماً کیفیت خوبی ندارند و پس از مدت کوتاهی دچار خرابی می‌شوند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ برند ساعت اقتصادی را به شما عزیزان معرفی کنیم که دیگر موقع و مردانه با مشکل مواجه نشوید.

آیا می‌توان ساعت‌های اصل را با قیمت مناسب خرید؟

یکی از عمده‌ترین سوالاتی که از سوی خریداران مطرح می‌شود این است که اصلاً امکان خرید یک ساعت که ساخته یک برند معتبر باشد با قیمت مناسب وجود دارد؟! درست است که برندهای معتبر و قدرتمند ساعت‌سازی عموماً ساعت‌هایی گران و لوکس ارائه می‌دهند؛ چرا که برای طراحی و تولید محصولات خود از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده می‌کنند و همین موضوع تأثیر مستقیم بر بهای تمام شده ساعت دارد. طبیعتاً ساعت‌هایی که در ساختار آن‌ها از کریستال‌های گران‌قیمت استفاده شده است دارای قیمت پایینی نیستند! اما خوشبختانه در میان برندهای مختلفی که در بازار ساعت در حال فعالیت هستند، برخی برندها ضمن استفاده از متریال و قطعات باکیفیت بالا برای ساعت‌های خود قیمت‌های مناسب‌تری را در نظر گرفته‌اند؛ به طوری که عموم افراد جامعه قدرت خرید آن‌ها را داشته باشند. بنابراین در پاسخ به سوال این که آیا می‌توان ساعت‌های اورجینال را با قیمت مناسب خرید یا نه باید گفت که بله! تنها کافی است که برند ساعت اقتصادی را بشناسید.

مقاله مرتبط: آشنایی با

 ساعت کاسیو

کاسیو یکی با کیفیت ترین ساعت ها را در کنار قیمت مناسب ارائه میدهد. کمپانی کاسیو فعالیت تخصصی خود را در سال ۱۹۴۶ آغاز کرد و در سال ۱۹۵۷ نخستین ماشین حساب کوچک الکتریکی یا مدل برقی را روانه بازار نمود. در حالی که در آن زمان اکثر ماشین حساب‌ها دارای چرخ‌دنده‌های مکانیکی بودند. علاوه بر این، کاسیو در دیجیتالی کردن دوربین‌ها نیز نقش مهمی را ایفا کرد و در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی با ارائه ادوات دیجیتال موسیقی توانست در این صنعت نیز جایگاه بسیار مناسبی برای خود کسب نماید. از جمله مهم‌ترین محصولات کاسیو، ساعت‌های دیجیتال می‌باشد.

ازجمله ویژگی‌های می‌توان به طراحی بی‌نظیر، جذاب و جوان‌پسند و امکاناتی نظیر نمایش زمان و مناطق زمانی مختلف، فشار، دما، ارتفاع، موقعیت‌یابی و دوام بالای آن اشاره کرد. تمرکز اصلی برند کاسیو بر کیفیت بالای محصولاتش است؛ از این رو همواره سعی دارد با استفاده از قطعات فوق حرفه‌ای بهترین ساعت‌ها را طراحی و عرضه کند. این ساعت‌ها در رنج قیمت ۳۰۰.۰۰۰ تا ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان قابل خرید می‌باشند. در ادامه با دو مورد از محبوب‌ترین مدل‌های ساعت کاسیو آشنا می‌شویم:

  • جنس بدنه: رزین
  • موتور: ترکیب کوارتز و دیجیتال
  • کشور سازنده: ژاپن
  • مناسب برای شنا و ورزش‌های آبی تا عمق ۲۰۰ متر
  • جنس شیشه: کریستال معدنی (Mineral Crystal)
  • جنس بدنه: رزین
  • موتور: ترکیب کوارتز و دیجیتال
  • کشور سازنده: ژاپن
  • مناسب شنا و ورزش‌های آبی تا عمق ۲۰۰ متر
  • جنس شیشه: کریستال معدنی

ساعت دنیل کلین

یکی دیگر از مقرون ‌به صرفه‌ترین برندها که جا دارد در لیست برند های ساعت اقتصادی به آن اشاره‌ای داشته باشیم، است. این برند فعالیت خود را برای نخستین بار در سال ۱۹۷۰ در ترکیه آغاز کرد اما دفتر اصلی آن در هنگ کنگ واقع شده است. ناگفته نماند که این برند در بیش از ۸۰ کشور دنیا دارای نمایندگی بوده و ساعت‌هایی با طیف رنگی گسترده به بازار عرضه می‌کند. «مد برای همه!»؛ این شعاری است که دنیل کلین با تکیه بر آن ساعت‌هایی بی‌نظیر و به روز و در عین حال با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کند. این ساعت‌ها در رنج قیمت ۵۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان در بازار موجود می‌باشند. از جمله محبوب‌ترین مدل‌های ساعت‌های دنیل کلین می‌توان به مدل زیر اشاره کرد:

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه دنیل کلین مدل DK.1.13028.2

  • جنس بدنه: استیل
  • جنس شیشه: معدنی
  • نوع کاربری: روزمره، لوکس، فشن
  • نوع موتور: کوارتز

ساعت لی کوپر

برند که یک برند انگلیسی قدیمی است و فعالیت خود را از سال ۱۹۰۸ آغاز کرد. لی کوپر ضمن ارائه ساعت‌های مچی، در حوزه پوشاک نیز بسیار خوش‌نام و معتبر بوده و دارای بیش از ۵۰۰ شعبه موفق در سراسر جهان است. جالب است بدانید که این برند در جریان جنگ جهانی اول یونیفورم‌های نیروهای نظامی را تولید می‌کرد. ساعت‌های این برند ساعت اقتصادی اصالتاً انگلیسی هستند اما دارای موتور ژاپنی می‌باشند.

عموماً ساعت‌های مچی لی کوپر در رنج قیمت حدودی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ در بازار موجود بوده و به تزئینات پر زرق و برق و کریستال‌های درخشان خود معروف هستند. اگر به دنبال یک ساعت زیبا با قیمت مناسب هستید که به همسر، مادر یا خواهر خود هدیه دهید، ساعت‌های زنانه لی کوپر گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهند بود. در ادامه با یک مدل از بهترین و جذاب‌ترین ساعت‌های لی کوپر آشنا خواهیم شد:

ساعت مچی عقربه ای زنانه لی کوپر مدل LC06354.420

  • جنس بدنه: فلز
  • جنس شیشه: معدنی
  • نوع قفل‌بند: کلیپسی ساده
  • فرم صفحه: گرد
  • موتور: ژاپنی

ساعت جی شاک

کاسیو در سال ۱۹۸۰ با تولید تأثیر قابل توجهی بر بازار ساعت‌سازی گذاشت. اولین ساعت جی شاک به نام DW5000 در سال ۱۹۸۳ طراحی و روانه بازار شد. ساعت‌های جی شاک مظهر قدرت و نوآوری هستند و در بین جوانان از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشند.

ازجمله امکانات ساعت‌های جی شاک که مورد توجه بازار ساعت‌سازی است می‌توان به استفاده از انواع فناوری‌های به روز و کاربردی نظیر فناوری رادیو کنترل و GPS، فناوری انرژی خورشیدی، دسترسی راحت و سنسورهای پیشرفته آن اشاره کرد. به لطف وجود این سنسورها، ساعت‌های جی شاک دارای قطب‌نما، ارتفاع‌سنج تا ۱۰۰۰۰ متر، عمق‌سنج تا –۸۰ متر، فشارسنج و دماسنج –۱- درجه سانتی‌گراد تا +۶۰ هستند. ساعت‌های جی شاک از قیمت ۵.۰۰۰.۰۰۰ به بالا در بازار موجود هستند. از جمله محبوب‌ترین ساعت‌های برند ساعت اقتصادی جی شاک می‌توان به مدل زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه: رزین
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • فرم صفحه: گرد
  • مقاوم در برابر لغزش شدید
  • کشور سازنده: ژاپن
  • موتور: موتور اختصاصی کاسیو

ساعت سیتیزن

برند سیتیزن حدوداً از ۱۰۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. سیتیزن نخستین تولیدکننده ساعت‌های جیبی در دنیا نیز به حساب می‌آید. کمپانی ساعت‌سازی سیتیزن در سال ۱۹۳۰ فعالیت خود را به صورت رسمی در حوزه تولید ساعت آغاز کرد. کلیه قطعات مصرفی محصولات این برند ساعت اقتصادی اختصاصی سیتیزن و ساخت ژاپن است. این شرکت در طول فعالیت خود توانسته است به یکی رقبای شرکت‌های محبوب و قدرتمند سوئیسی تبدیل شود.

جالب است بدانید که سیتیزن اولین تولیدکننده ساعت خورشیدی و ساعت‌های کوارتز و اکو درایو نیز می‌باشد. این برند دارای کالکشنی از ساعت‌های تیتانیوم نیز بوده که بسیار سبک و راحت هستند و همچنین در برابر خوردگی در مقایسه با استیل ضد زنگ مقاومت بسیار بهتری از خود نشان می‌دهند. ساعت‌های سیتیزن از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۱۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان در بازار موجود هستند. از جمله مدل‌های محبوب این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه: استیل ضد حساسیت و زنگ
  • موتور: کوارتز (باطری)
  • کشور سازنده: ژاپن
  • مقاوم در برابر آب: در حد شست‌وشوی دست‌ها
  • قطر صفحه: زنانه ۳۸ میلی‌متر، مردانه ۴۲ میلی‌متر

ساعت مچی سیتیزن مارتینی مدل CM 2176

  • جنس بدنه: استیل ضد حساسیت و زنگ
  • موتور: تک موتور الکتریکی
  • کشور سازنده: ژاپن
  • مقاوم در برابر آب: در حد شست‌وشوی دست‌ها
  • قطر صفحه: زنانه ۳۸ میلی‌متر، مردانه ۴۲ میلی‌متر

ساعت اسلازنجر

برند ساعت اقتصادی بعدی اسلازنجر بوده که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ورزشی در دنیا است. این برند فعالیت خود را در سال ۱۸۸۱ توسط رالف و آلبرت اسلازنجر در انگلستان آغاز کرد و در ابتدای فعالیت خود بر تولید محصولات ورزشی مثل توپ تنیس تمرکز داشت. در ادامه این برند به تولید محصولاتی نظیر کیف، عینک و ساعت مچی نیز پرداخت. کیفیت و قدرت محصولات این برند ساعت اقتصادی بسیار بالا بوده و محصولات خود را با تنوع بالا در سبک‌های متفاوت از رسمی گرفته تا اسپرت عرضه می‌کند. ساعت‌های مچی اسلازنجر با کیفیت عالی از ۵۰۰.۰۰۰ تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان در بازار موجود هستند. قیمت مناسب این ساعت‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن‌ها محسوب می‌شود.

ساعت مچی زنانه اسلازنجر مدل SL.09.6157.3.01

  • نوع ساعت: آنالوگ
  • موتور: کوارتز  
  • کشور سازنده: انگلستان
  • کاربری: کلاسیک و رسمی
  • جنس شیشه: کریستال

ساعت مچی زنانه اصل اسلازنجر مدل SL.09.6109.3.04

  • نوع ساعت: آنالوگ
  • مناسب برای قرارهای رسمی و استایل‌های کلاسیک
  • کشور سازنده: انگلستان
  • موتور: کوارتز
  • جنس شیشه: کریستال

ساعت رومانسون

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه رومانسون مدل 0078623

  • جنس بدنه: استیل
  • جنس شیشه: معدنی
  • نوع موتور: کوارتز
  • کاربری: روزمره، رسمی، کلاسیک
  • کشور سازنده: کره جنوبی و سوئیس

ساعت اورینت

اورینت یکی دیگر از برندهای ساعت‌سازی اقتصادی و باکیفیت بالا است که در دنیا شهرت بسیار زیادی دارد. این برند در سال ۱۹۵۰ توسط توکیو کابوشیکی گایشا در توکیو ژاپن راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۰۱ تحت تابعیت سیکو گروپ قرار گرفت. البته این دو شرکت به طور مستقل و بدون تعامل زیاد با هم‌دیگر در حال فعالیت هستند. برند ساعت اقتصادی اورینت طیف گسترده‌ای از ساعت‌های اتوماتیک، خورشیدی، رادیویی و کوارتز را تولید و عرضه می‌کند.

 جالب است بدانید که اورینت یکی از سه برند برتر ژاپنی در کنار سیکو و سیتیزن در جهان شناخته می‌شود. ساعت‌های مردانه تولید شده توسط اورینت جزو محبوب‌ترین محصولات این برند هستند. اگر به دنبال یک ساعت شیک هستید که برای هدیه دادن به عزیزانتان مناسب باشد، خرید ساعت اورینت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نسخه اورجینال ساعت‌های اورینت از ۳.۰۰۰.۰۰۰ الی ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ در بازار موجود است. مدل‌های برتر ساعت اورینت عبارتند از:

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اورینت مدل STT12008BO

  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • جنس بند: پلاستیک
  • میزان مقاومت در برابر آب: 5ATM
  • کشور سازنده: ژاپن

ساعت اسپریت

برند ساعت اقتصادی بعدی اسپریت بوده که در آغاز فعالیت خود به عنوان یک برند آمریکایی اکسسوری و پوشاک شهرت داشت. اما رفته رفته این برند جوان‌پسند خطوط تولید ساعت مچی را نیز راه‌اندازی کرد و محصولاتی با طراحی نوین و تنوع بی‌نظیر ارائه داد. ساعت‌های اسپریت اصالتاً آمریکایی هستند اما از موتورهای سوئیسی و ژاپنی استفاده می‌کنند؛ در نتیجه از لحاظ کیفیت درجه بالایی دارند. از جمله ویژگی‌های این ساعت‌های بی‌نظیر می‌توان به ظاهری ساده و در عین جذاب و شیک اشاره کرد. این محصولات در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است. این ساعت‌ها از رنج قیمت ۲.۰۰۰.۰۰۰ شروع شده تا مبالغ بالاتر در بازار موجود هستند. از جمله زیباترین مدل‌های ساعت اسپریت می‌توان به مدل زیر اشاره کرد:

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسپریت مدل ES1G204M105

  • جنس بدنه: استیل
  • جنس بند: استیل
  • نوع قفل: کلیپسی
  • جنس شیشه: یاقوت
  • کشور سازنده: آمریکا
  • ویژگی‌های تخصصی: قابلیت نمایش ۲۴ ساعته، تاریخ‌شمار، کرنوگراف

ساعت سیکو

برند ساعت اقتصادی سیکو در سال ۱۸۸۱ توسط کنیتار وهاتوری در توکیو تأسیس گردید. وهاتوری در دهه اول فعالیت خود در حوزه تعمیر و فروش ساعت مشغول بود و پس از ۱۱ سال توانست کارخانه ساعت‌سازی خود را تأسیس کند. فرآیند ساخت ساعت‌های سیکو از قطعات گرفته تا مونتاژ محصول نهایی در کشور ژاپن انجام می‌شود؛ از این رو کیفیت محصولات سیکو بسیار بالا است. ساعت‌های مچی سیکو به علت کیفیت بسیار بالایی که دارند برای برندهای سوئیسی یک رقیب جدی محسوب می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت برند ساعت اقتصادی سیکو بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز و قوی در ساختار محصولاتش است. اگر دلتان می‌خواهد یک ساعت لوکس و در عین حال مقرون به صرفه داشته باشید، برند ساعت اقتصادی سیکو گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این ساعت‌ها از رنج قیمت حدودی ۶.۰۰۰.۰۰۰ به بالا در بازار موجود هستند. از جمله محبوب‌ترین ساعت‌های سیکو می‌توان به مدل زیر اشاره کرد:

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو مدل SNK809K2

  • جنس بدنه: استیل
  • جنس بند: برزنت
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • میزان مقاومت در برابر آب: 3ATM
  • دارای عقربه‌های شب‌تاب

سخن پایانی

ساعت‌ها ازجمله پرطرفدارترین اکسسوری‌های موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این محصولات نه‌تنها نمایش‌دهنده زمان هستند، بلکه در ظاهر و آن چه که دیگران درباره ما فکر می‌کنند نیز تأثیرگذار می‌باشند. برندهای زیادی در حوزه ساعت‌سازی در دنیا مشغول به فعالیت هستند که محبوب‌ترین آن‌ها عموماً سوئیسی یا ژاپنی می‌باشند. یکی از ایراداتی که از سوی خریداران به ساعت‌های تولید شده توسط برندهای قدرتمند و معروف وارد است، قیمت بالای این محصولات می‌باشد. فاکتورهای مختلفی بر قیمت ساعت‌های اورجینال تأثیرگذار هستند. ازجمله این عوامل می‌توان به طراحی ساعت، سنگ‌ها و کریستال‌های به‌کار رفته در جلوه آن، تکنولوژی‌های به کار رفته در ساعت، میزان کیفیت قطعات و موتور و… اشاره کرد.

با این حال برندهایی در زمینه ساعت‌سازی مشغول هستند که ضمن حفظ کیفیت، ساعت‎‌هایی با ظاهری شیک و لوکس و مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کنند. ساعت‌های ارائه شده توسط این برندها عموماً قابل خرید توسط عموم مردم هستند. در این راهنما از به معرفی ۱۰ برند ساعت اقتصادی که جزو خوش‌نام‌ترین، معتبرترین و بهترین برندهای تولیدکننده ساعت هستند پرداختیم. اگر قصد خرید ساعتی را دارید که ضمن زیبا و شیک بودن دارای قیمت مناسب نیز باشد، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا برندهای معرفی شده در این راهنما را در نظر داشته باشید و مدل‌های هر یک از آن‌ها را در اولویت قرار دهید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد!

 

که در لحظه اول با شنیدن نام ساعت به ذهن ما خطور می‌کند.

امروزه ظاهر این محصولات نیز با تغییرات زیادی همراه بوده‌اند اما همچنان ماهیت خود را حفظ نموده است. برای مشاهده جدید‌ترین ساعت کلاسیک در برند و مدل‌های متفاوت می‌توانید به فروشگاه زیرثانیه مراجعه کنید، در این مجموعه بهترین ساعت کلاسیک با قیمت مناسب و ویژگی‌های عالی موجود است.

 

دکمه بازگشت به بالا