انواع قهوه گانودرما 

گانودرما در رنگ‌های دیگری هم یافت می‌شود اما رنگ قرمز آن نسبت به رنگ‌ها و انواع دیگر آن رواج بیشتری دارد. این قارچ در زمان‌های قدیم، بیشتر در دسترس ثروتمندان جامعه بوده و به دلیل خواص بسیار از جمله تقویت سیستم ایمنی، به قارچ جاودانگی یا جان‌افزا نیز شهرت داشته است. یکی از محبوب ترین محصولات بیز میباشد .

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز | خواص قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما از در سراسر جهان است که از قارچ بسیار مفید و پرخاصیت گانودرما تهیه می‌شود‌. این قارچ از 2000 سال پیش تا به امروز مورد توجه مردم کشورهای مختلف بوده و در طب سنتی چینی نقش بسیار پر رنگی را ایفا می‌کرده است. با اینکه این به صورت طبیعی طعم چندان دل‌چسبی ندارد، اما بسیاری از افراد از این گیاه برای درمان بیماری‌های مختلف مثل افسردگی، مشکلات فشار خون، آلرژی، سرطان، بیماری‌های کبدی و کلیوی، مشکلات دستگاه ایمنی، بیماری‌های التهابی، بیماری‌های قلبی، امراض گوارشی، مشکلات سیستم عصبی و کمک به بهبود خواب استفاده می‌کنند.‌ اما ترکیب شدن این گیاه با نوشیدنی بسیار پرطرفداری مثل و تولید قهوه گانودرما، آن را به یکی از مفیدترین و شفابخش‌ترین نوشیدنی‌های جهان تبدیل کرده است.

آشنایی با انواع قهوه گانودرما

انواع مختلفی از قهوه گانودرما موجود است که هر کدام طعم و فواید سلامتی خاص خود را دارند. برخی از انواع محبوب عبارتند از:

  • قهوه گانودرما سوپریم
  • قهوه گانودرما لاته
  • قهوه گانودرما موکا
  • شکلات داغ گانودرما
  • قهوه گانودرمای فوری

چه به دنبال لاغری و چه راهی برای تقویت سلامت خود در حین لذت بردن از یک فنجان قهوه خوشمزه باشید، انواع قهوه گانودرما متناسب با نیاز شما وجود دارد. که در ادامه به بررسی مدل های مختلف این قهوه چینی خواهیم پرداخت.

۱) قهوه گانودرما سوپریم

قهوه گانودرما سوپریم برای زگیل تناسلی از نظر طعم و مزه بسیار به طعم قهوه ساده شباهت دارد و اگر با خوردن مشکلی ندارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم قهوه گانودرما سوپریم را انتخاب کرده و بنوشید. این مدل در ترکیباتش علاوه بر قارچ گانودرما از جنسینگ هم بهره گرفته و خواص بی‌نظیر جنسینگ را هم شامل می‌شود. گفتنی است که قهوه گانودرما سوپریم پرفروش نوع از قهوه گانودرما است.

۲) قهوه گانودرما لاته

قهوه گانودرما لاته را از نظر طعم می‌توان به و یا تشبیه کرد. این قهوه برای کسانی که به طعم‌های شیرین و قهوه دارای شکر علاقه دارند، یک گزینه مناسب به شمار می‌رود و در کنار طعم دل‌چسب، خواص بی‌نظیری را هم برای بدن شما به ارمغان می‌آورد.

۳) قهوه گانودرما موکا

از دیگر انواع قهوه گانودرما و خواص آن می‌توانیم به قهوه گانودرما موکا اشاره کنیم. قهوه گانودرما موکا از ترکیب طعم نسکافه و به دست می‌آید. این قهوه مانند طعم و مزه شیرینی دارد؛ اما بااین‌حال در طعم کم نیست و برای درک بهتر این تفاوت باید این دو نوع قهوه را تست کنید.

۴) شکلات داغ گانودرما

علاوه‌بر قهوه، یکی دیگر از نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که با گانودرما تهیه می‌شود، شکلات داغ گانودرما یا همان هات چاکلت است. هات چاکلت گانودرما همان طور که مشخص است از لحاظ طعم و مزه بسیار به علت چاکلت معمولی شباهت دارد و یکی از نوشیدنی‌های دل‌چسبی است که می‌توان در کنار قهوه‌های گانودرما نوشید و از آن لذت برد.  شکلات داغ گانودرما برای کسانی که به قهوه علاقه ندارند و یا به هر دلیلی از نوشیدن قهوه و مواد دارای منع شده‌اند، یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌گردد.

۵) قهوه فوری گانودرما

قهوه فوری گانودرما یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال بهره مندی از مزایای عصاره گانودرما هستند اما وقت کافی برای تهیه قهوه دم کرده سنتی را ندارند. باور ها بر این است که این قهوه فوری، فواید سلامتی مختلفی مانند تقویت ایمنی، بهبود گردش خون و تقویت آرامش دارد، بنابراین این نوع قهوه برای کسانی که به دنبال یک گزینه سالم و راحت هستند، انتخابی عالی است.

توجه داشته باشید که طعم و کیفیت قهوه فوری گانودرما در برندهای مختلف می تواند متفاوت باشد. برخی از برندها ممکن است از مواد با کیفیت بالا استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از مواد با کیفیت پایین تر یا ترکیبات مصنوعی استفاده کنند، بنابراین مهم است که یک مارک معتبر را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که بهترین محصول ممکن را، مصرف می‌کنید.

نوشیدن انواع قهوه گانودرما به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

نوشیدن قهوه گانودرما برای گروه‌های خاصی توصیه نمی‌شود و بهتر است این افراد پیش از مصرف این قهوه حتماً با پزشک خود مشورت کنند. زنان باردار، افرادی که تحت درمان سرطان هستند، کسانی که داروهای شیمیایی و حساس می‌خورند و همچنین کسانی که داروهای ضد پلاکت می‌خورند همگی از افرادی هستند که باید در نوشیدن این قهوه بسیار دقت کنند.

سخن پایانی

در پایان، قهوه گانودرما ترکیبی منحصر به فرد از قهوه و عصاره گانودرما است که تعدادی از فواید سلامتی را ارائه می دهد. به دلیل طعم غنی و فواید متعدد سلامتی، از جمله بهبود عملکرد سیستم ایمنی، کاهش استرس و اضطراب و هضم بهتر، به طور فزاینده ای محبوب می شود. در اینجا ما به شما عزیزان لیستی از مشخصات و بررسی تمامی فواید و مزایا، قیمت، اصل و یا تقلبی بودن و… انواع قهوه گانودرما را ارائه می‌دهیم. در ادامه مطلب ما را همراهی کنید و از قابلیت‌های بی‌نظیری که انواع قهوه گانودرمای دکتر بیز دارند بهره‌مند شوید.

قهوه گانودرما حاوی پودر قهوه عربیکا و عصاره قارچی به نام گانودرما می‌باشد. خواص قهوه‌های گانودرما یکی از ناگفتنی است و شما با مصرف آنها به قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارند پی می‌برید. این محصول علاوه بر عطر بسیار خوش و طعم لذیذ در ترکیبات خود حاوی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان‌ها موجب از بین رفتن رادیکال‌های آزاد شده و از رسیدن آسیب به بافت‌ها و سلول‌های پوست جلوگیری می‌کنند. دسته بندی این محصول در چهار طعم مختلف، به صورت پودر قهوه فوری و بسته بندی‌های متفاوت در دسترس عموم مردم قرار دارند.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز Dr.biz

قهوه‌های خوش طعم و لذیذ گانودرما بیز به طور کلی به 4 دسته متنوع و پرخاصیت تقسیم می‌شوند. ماده اصلی تشکیل دهنده هر چهار دسته این محصولات عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم می‌باشد. قهوه گانودرما سوپریم:ترکیبات این قهوه شامل جنسینگ، خرنوب، قارچ گانودرما لوسیدوم و قهوه عربیکا می‌باشد. از جمله خواص قهوه سوپریم بیز می‌توانیم به درمان بیماری‌های ناباروری، لاغری، پیسی، دیابت و… اشاره کنیم. )قهوه لاته گانودرما: لاته از ترکیب قهوه عربیکا، شکر، خامه لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم تشکیل شده است. خواص این قهوه در درمان بیماری‌های گوارشی، کبدچرب، زخم معده، سنگ کلیه، کم کاری تیروئید و حتی چاقی است. قهوه موکا گانودرما: بهترین زمان مصرف این محصول در زمان صبح ناشتا می‌باشد.

پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و کافی میت از ترکیبات تشکیل دهنده این محصول پرکاربرد هستند. از خاصیت‌های عالی که قهوه موکا گانودرما بیز دارد می‌توانیم افزایش قد، دیابت، زگیل تناسلی، پسوزیاس، لک صورت و… را نام ببرم. قهوه ماسالا: این قهوه دارای طعمی بی نظیر از گیاهان با عطری فوق العاده بدست آمده که تمام خواص چای ماسالا را نیز دارا می باشد و مصرف این قهوه به کسانی توصیه می شود که علاقه به نوشیدن قهوه و ماسالا دارند. خواص این قهوه این است دارای طبع گرم و درمان سرد مزاجی می باشد.

همچنین از دلایل استفاده این محصولات اثر گذاری گانودرما برای کاهش فشار خون بالا و جلوگیری از بسیاری بیماری‌های مرتبط با قلب نیز می‌باشد. با مزایای زیاد و دلایل استفاده‌هایی که گفته شد مطمئنا شما عزیزانی هم که از قهوه‌های فوق‌العاده گانودرما بیز استفاده نکرده‌اید، به مصرف و سفارش آنها تمایل پیدا می‌کنید. جهت تهیه این محصول در فروشگاه اقای بیز ثبت سفارش کنید و نمونه اصل و باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

انواع قهوه گانودرما اصل دکتر بیز

همانطور که اطلاع دارید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن تعداد افراد سودجو، کپی از محصولات بیز شاپ تهران اصل بسیار آسان شده و تشخیص این محصولات تقلبی برای خریداران به راحتی ممکن نیست. برای مثال این افراد انواع قهوه گانودرمای تقلبی را با مهر دکتر بیز و با قیمتی پایین‌تر در بازار عرضه می‌کنند و سود بسیاری نیز کسب می‌کنند. وبسایت‌های زیادی طراحی شده‌اند که محصولات دکتر بیز را ارائه می‌دهند که گاها با ارائه محصولات تاریخ گذشته با قیمت کمتر باعث گمراهی مردم می‌شوند.

ما به شما کمک می‌کنیم انواع قهوه گانودرما اصل را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. دیگر نیازی نیست به دنبال تشخیص گانودرمای اصل از تقلبی باشید. فروشگاه با دارا بودن نمایندگی از کمپانی دکتر بیز نمونه‌های اصلی از قهوه گانودرما را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. گانودرمای اصل را با قیمتی بسیار مناسب و در بسته‌بندی‌های شیک و استاندارد در فروشگاه آقای بیز سفارش دهید و از نتایجی که دریافت می‌کنید لذت ببرید.

شما با یک‌بار تجربه این نوشیدنی شاهد طعم عالی و نتیجه بسیار مطلوب این محصول می‌شوید. پس در سفارش این محصول بی‌نظیر دکتر بیز درنگ نکنید و تحویل سفارش خود در سریع‌ترین زمان ممکن را به ما بسپارید. چه عاشق قهوه باشید و چه به دنبال جایگزینی سالم تر برای روتین قهوه روزانه خود هستید، با وجود انواع قهوه گانودرما، که در بازار موجود است، می‌توانید بهترین آن را که مناسب شما است، انتخاب کنید و از نوشیدن این قهوه چینی لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا