بهترین شرکت سازننده جرثقیل سقفی

بهترین شرکت سازننده جرثقیل سقفی

همه شما به خوبی از اهمیت انبارداری و جابه‌جایی بارهای مختلف در کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی آگاه هستید. در صنایع مختلف از تجهیزات پیشرفته بسیاری برای جابه‌جایی بار در طول سالن تولید یا در انبارها استفاده می‌شود که جرثقیل ثقفی یکی از آن‌هاست. از آنجا که ساخت جرثقیل سقفی نقش بسیار مهمی در کیفیت ساختاری آن دارد و در نهایت بر قیمت جرثقیل سقفی نیز اثر می‌گذارد، می‌توان اهمیت شناخت بهترین شرکت سازنده جرثقیل سقفی را درک و توجیه کرد. برای اینکه بتوانید در خرید جرثقیل ثقفی عملکرد مناسبی داشته باشید، باید علاوه بر شناخت شرکت سازنده جرثقیل سقفی با فاکتورهای موثر در فروش جرثقیل سقفی نیز آشنا شوید.

جرثقیل سقفی

هرچند شما به دنبال شناخت بهترین سازنده جرثقیل سقفی هستید، اما اگر مختصری راجع به ساخت این تجهیز صنعتی صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. چه بسا می‌توانید با بررسی فاکتورهای کیفی این دستگاه به شناخت بهتری از سازنده آن برسید. این نوع جرثقیل همانطور که از نام آن مشخص است، سازه‌ای است که در زیر سقف قرار گرفته و امکان حرکت عمودی و افقی را به کاربران می‌دهد‌. ریل‌های این جرثقیل روی سقف نصب شده و حرکت آن در محدوده تعریف شده امکان جابه‌جایی بارهای مختلف را فراهم می‌کند. این جرثقیل در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود و در تمام صنایعی که نیازمند جابه‌جایی تجهیزات سنگین هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اجزای تشکیل‌دهنده جرثقیل سقفی

آنچه در فروش جرثقیل سقفی مورد توجه قرار می‌گیرد، دستگاهی بهینه شده برای کاربری‌های مختلف است. به همین خاطر باید در خرید جرثقیل سقفی به متریال‌های ساخت آن توجه کنید. با توجه به اینکه سازنده جرثقیل سقفی این تجهیز را در انواع مختلف و در دو دسته‌بندی مشخص برقی و دستی تولید می‌کند، می‌توان گفت اجزای به کار رفته در ساخت جرثقیل سقفی را در یک فهرست شامل: کالسکه با ترولی که در انواع تک پل و دو پل برای حرکت عرضی استفاده می‌شود، پل جرثقیل که در انواع تک پل و دو پل عرضه می‌شود، سیستم کنترل که شامل کلید فرمان، ریموت کنترل و جوی استیک است، کلگی‌ها که با موتور گیربکس جرثقیل، عملکرد طولی آن را ممکن می‌سازند و سیستم برق رسان که در دو نوع طولی و عرضی وجود دارد، جای داد.

انواع جرثقیل سقفی | جرثقیل سقفی دست دوم

نحوه ساخت جرثقیل سقفی

همان طور که گفتیم نحوه ساخت این تجهیز نقش بسیار مهمی در فروش جرثقیل سقفی دارد. آنچه سبب برتری سازنده جرثقیل سقفی شده، نحوه محاسبه و مدل سازی این تجهیز توسط نرم افزار است. طراحی اولیه ساخت جرثقیل سقفی توسط نرم افزار ریاضی مت کد انجام می‌شود و تمامی محاسبات بر اساس استانداردهای لازم است. پس از طراحی اولیه، مدل به دست آمده با نرم افزارهای المان محدود مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرد. در کل تمام جرثقیل‌ها قبل از ساخت با نرم افزارهای مخصوص طراحی جرثقیل، شبیه‌سازی می‌شوند و نحوه عملکرد آن‌ها هنگام بارگزاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به این ترتیب هیچ ایرادی در ساخت جرثقیل سقفی وارد نمی‌شود. در نهایت نیز در ساخت این تجهیزات از بهترین متریال‌ها استفاده می‌شود.

فاکتورهای موثر در خرید جرثقیل سقفی

شرکتی که فروش جرثقیل سقفی را انجام می‌دهد، باید بر اساس نیاز کاربری صنایع مختلف، پارامترهای مختلفی را در ساخت انواع جرثقیل لحاظ کند. از این فاکتورها می‌توان به محاسبه و مدلسازی جرثقیل با استفاده از نرم افزار، تعیین کلاس کاری جرثقیل اشاره کرد. در مورد اهمیت طراحی این تجهیز در بند قبل صحبت کردیم. در مورد کلاس کاری جرثقیل نیز می‌توان گفت که تعیین دقیق آن به شما کمک می‌کند که در خرید جرثقیل سقفی عملکرد اقتصادی داشته باشید. ضمن اینکه می‌توانید با انتخاب جرثقیل مناسب به استفاده بهینه از آن برسید. بهترین شرکت سازنده جرثقیل سقفی با ارائه خدمات مشاوره فروش جرثقیل سقفی شما را در انتخاب و تعیین ظرفیت جرثقیل متناسب با باری که قرار است جابه‌جا شود و نوع کاربری آن کمک می‌کند.

انواع جرثقیل سقفی | جرثقیل سقفی دست دوم

قیمت جرثقیل سقفی

قیمت فروش جرثقیل سقفی در بهترین شرکت سازنده آن، با توجه به هزینه‌های تولید این تجهیز تعیین می‌شود. هزینه‌های ساخت جرثقیل سقفی شامل هزینه‌های مربوط به تأمین تحهیزات لازم مانند آهن آلات برای ساخت پل، چرخ‌های جرثقیل، متعلقات فلزی، تابلوهای برق و کنترل، تیر حمال و براکت برای استقرار ریل، ریل حرکت طولی، هزینه مواد مصرفی مانند رنگ، هزینه برق، الکترود و سنگ، هزینه‌های ترابری و سایر هزینه‌های عمومی به علاوه هزینه‌های کارگری می‌شود. هرچند هزینه‌های تولید نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت جرثقیل سقفی دارند؛ اما فروش جرثقیل سقفی به فاکتورهای تأثیرگذار دیگری نیز بستگی دارد.

بهتر است بگوییم قیمت جرثقیل سقفی به سطح کیفی و ویژگی‌های فنی این تجهیز بستگی دارد. به همین خاطر است که همواره توصیه می‌شود حتی هنگام خرید از بهترین شرکت سازنده جرثقیل سقفی نیز به مشخصات فنی این دستگاه شامل: دهانه، ظرفیت باربرداری، طول مسیر، ارتفاع بهره‌برداری و سرعت مورد نیاز توجه داشته باشید. لازم به ذکر است این پارامترها در انواع جرثقیل مورد توجه قرار می‌گیرند، اما پس از آنکه جرثقیل مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید دسته دیگری از فاکتورهای مهم هنگام خرید را متناسب با نوع جرثقیلی که انتخاب کرده‌اید، بررسی کرده و به تناسب آن با ویژگی‌های مد نظر برسید.

لوازم جانبی جرثقیل سقفی

شرکت سازنده جرثقیل سقفی جهت تأمین نیازهای کاربری مختلف، در کنار فروش جرثقیل سقفی لوازم جانبی آن را نیز تأمین و عرضه می‌کند. کاربران نیز می‌توانند این لوازم را به صورت آپشنال انتخاب کنند. از این تجهیزات می‌توان به تابلو برق و ادوات کنترلی مانند لیمیت سوییچ، مگنت و شاهین، آژیر و چراغ گردان، سیستم ضد برخورد نوری، کنترل بی سیم یا ریموت کنترل و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

انواع جرثقیل سقفی | جرثقیل سقفی دست دوم

 

جمع‌بندی

هدف از نگارش این مطلب معرفی بهترین شرکت سازنده جرثقیل سقفی است که در خلال آن به معرفی جرثقیل سقفی، کیفیت ساخت آن، اجزای تشکیل‌دهنده جرثقیل، فاکتورهای موثر در خرید، لوازم جانبی آن و در نهایت قیمت جرثقیل سقفی پرداختیم. این نوع جرثقیل انواع مختلفی دارد و در صنایع متعددی برای جابه‌جایی بارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. در خرید این تجهیز به فاکتورهای فنی و کیفی آن توجه کنید تا خرید اقتصادی و کارآمدی را رقم بزنید.

دکمه بازگشت به بالا