خواص زرشک در چربی سوزی (باورنکردنی اما واقعی!)

هرچند امروز، لباس‌های زیادی برای افراد دارای اضافه وزن در بازار وجود دارد و دیگر پیدا کردن لباس برای آنها چندان سخت نیست، اما باز هم بیشتر این لباس‌ها به اندازه‌ای که می‌خواهند زیبا نیست و پوشیدن‌شان حس خوبی به آن‌ها نمی‌دهد. به همین خاطر بسیاری از افراد تصمیم به می‌گیرند. بسیاری از افراد روش‌هایی چون مصرف قرص و نوشیدنی لاغری را برای کاهش وزن انتخاب می‌کنند. برخی دیگر نیز به سراغ روش‌های پرخطرتری همچون عمل جراحی می‌روند. در این میان آن عده‌ای برگ برنده را در دست دارند که در کنار رژیم و ورزش از نوشیدنی‌های استفاده می‌کنند. شما هم اگر قصد رژیم دارید یا در حال گرفتن رژیم هستید، استفاده از این 10 معجون شکم به شما کمک می‌کند زودتر به هدف‌تان برسید! شما برای خرید زرشک تازه، سیاه، آبگیری، عمده و کوهی می توانید به سایت آجیل فروشی آنلاین ایمالز مراجعه کنید.

1- معجون لاغری سرکه سیب

سرکه سیب فواید بسیاری برای بدن دارد که یکی از آنها افزایش متابولیسم و احساس سیری بیشتر است. برای تهیه این جادویی به هفت فنجان سرکه سیب احتیاج دارید. هفت فنجان برای هفت روز هفته که هدف شماست! برای اثربخشی بیشتر می‌توانید در کنار سرکه سیب، لیموترش و برگ نعناع هم استفاده کنید. هر روز صبح یک فنجان از این معجون را نوش جان کنید. می‌توانید آن را در فریزر هم نگه‌داری کنید.

2- معجون لاغری دارچین

دارچین به یک ادویه‌ی چربی سوز و پایین آورنده‌ی قند خون معروف است. معجون دارچین را می‌توانید با یک تکه چوب دارچین، زنجبیل، کمی عسل و یک فنجان آب گرم تهیه کنید و هفته‌ای یک‌بار، مثلا جمعه‌ها، آن را نوش جان کنید.

3- معجون لاغری معجزه آسای چای جینسینگ

جینسینگ یک ریشه‌ی گیاهی است که خواص درمانی فراوانی از جمله کاهش استرس، کاهش وزن و پیشگیری از سرطان دارد. این معجون لاغری، انرژی و متابولیسم بدن را افزایش داده و برای سلامتی شما بسیار خوب است. برای تهیه‌ی این معجون به دو تکه جینسینگ، کمی دارچین و عسل نیاز دارید. همه‌ی مواد را به مدت پنج دقیقه با آب جوش روی گاز بگذارید تا دم بکشد و سپس نوش جان کنید.

4- معجون لاغری آناناس و زنجبیل

زنجبیل یک ماده‌ی چربی سوز قوی است و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. آناناس هم یک میوه‌ی سرشار از فیبر است که باعث افزایش حس سیری می‌شود. علاوه بر آن سرشار از آنتی اکسیدان و فاقد کلسترول است. مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی این معجون، یک لیوان آب آناناس، یک عدد پرتغال، یک فنجان آب زنجبیل و چهار تکه یخ است.

کافیست همه‌ی این مواد را داخل مخلوط‌ کن بریزید و بعد نوش جان کنید. این نوشیدنی را می‌تونید قبل از پیاده‌روی امتحان کنید.

5- معجون لاغری قدرتمند انار!

درست است که آب انار کالری کمی دارد، اما حاوی انرژی زیادی است. یک فنجان آب انار همراه با یک چهارم فنجان آب هم کالری این ماده‌ی مغذی را افزایش می‌دهد و هم خاصیت سیر کنندگی آن را بالا می‌برد.

شما می‌توانید آب انار را هرموقعی که دوست دارید و به خصوص قبل از فعالیت‌های فیزیکی نوش جان کنید.

6-  معجون لاغری زنجبیل و لیمو ترش

معجون لاغری زنجبیل و لیمو ترش دارای مقادیر بالایی از و آنتی اکسیدان است که به سم‌زدایی بدن کمک می‌کند و همین امر باعث کاهش وزن و دفع سموم می‌شود. برای تهیه‌ی این معجون کافیست دو بند انگشت زنجبیل تازه را با یک عدد لیمو ترش خرد شده، داخل مخلوط‌ کن بریزید و خوب هم بزنید. می‌توانید کمی زیره هم اضافه کنید تا خاصیت چربی سوزی آن بالاتر برود. حالا این مخلوط را از صافی رد کرده و هر روز صبح ناشتا مصرف کنید.

7- معجون لاغری تمشک و لیمو ترش

همانطور که قبلا اشاره شد، لیمو ترش حاوی بسیار زیادی است که می‌تواند به سم‌زدایی و از بین رفتن رادیکال‌های آزاد بدن کمک کند. تمشک هم دارای مواد طبیعی به نام کتون است که اشتها را کم کرده و با کاهش مصرف کالری باعث لاغری می‌شود.

برای تهیه‌ی این معجون خوشمزه مقداری تمشک تازه را با نصف یک لیمو ترش مخلوط کرده، نوش جان کنید.

8- معجون لاغری گریپ فروت و خیار

گریپ فروت یک چربی سوز طبیعی است که کبد را پاکسازی کرده و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. این خاصیت گریپ فروت باعث می‌شود که حتی در حالت استراحت نیز وزن کم کنید.

یک عدد خیار را خرد کرده و با یک لیوان آب، یک عدد گریپ فروت، یک لیموترش و یک مشت نعناع درون مخلوط کن بریزید. این معجون را 3 تا 5 بار در روز مصرف کنید. فیبر و آنتی اکسیدان‌های موجود در این معجون کمک زیادی به کاهش وزن می‌کنند.

9- معجون لاغری چای سبز و زنجبیل

چای سبز از قدیم برای کاهش وزن به کار برده می‌شد و همچنان نیز جزء دمنوش‌های لاغری پر‌استفاده برای لاغری محسوب می‌شود. ترکیب این ماده با زنجبیل خاصیت چربی سوزی آن را افزایش داده و موجب بالا بردن سوخت و ساز بدن می‌شود. می‌توانید یک لیوان از این معجون را قبل از ورزش مصرف کنید تا تاثیر آن را چند برابر کنید.

10- معجون لاغری لیمو ترش و فلفل سیاه

شکی نیست که فلفل خاصیت چربی سوزی بسیار بالایی دارد. زمانی که این ماده‌ی تند را به لیمو ترش اضافه کنید، خاصیت چربی سوزی آن چند برابر نیز می‌شود. مصرف این معجون در کنار یک می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

برای تهیه این معجون یک لیوان آب را با نصف لیمو ترش مخلوط کنید. حالا مقداری فلفل سیاه روی آن بریزید و نوش جان کنید. مصرف این معجون باعث هضم بهتر غذا و احساس سیری بیشتر می‌شود.

11- معجون لاغری هندوانه و زغال اخته

این معجون علاوه بر خاصیت سم‌زدایی، حاوی مقدار بالایی آنتی اکسیدان است که به سم زدایی بدن و کاهش اشتها کمک می‌کند. برای تهیه‌ی این معجون 7 فنجان هندوانه را با یک فنجان زغال اخته بدون هسته و یک چهارم آب لیموترش مخلوط کنید. آن را به خوبی هم بزنید و از صافی رد کنید. از این معجون بعد از تمرینات ورزشی استفاده کنید تا چربی سوزی بدن شما افزایش پیدا کند.

12- معجون آناناس و دارچین

آناناس حاوی موادی است که به بهبود هضم غذا و کاهش التهاب کمک می‌کند. دارچین نیز از بهترین ادویه‌ها برای چربی سوزی و کاهش اشتهاست که موجب جلوگیری از پرخوری و در نتیجه کاهش وزن می‌شود. برای تهیه‌ی این دمنوش لاغری 1 فنجان آناناس خرد شده را با نصف قاشق چایخوری پودر دارچین و 2 قاشق غذاخوری لیمو ترش مخلوط و نوش جان کنید.

13- معجون لاغری تمشک

تمشک حاوی آنتی اکسیدان‌های زیادی است که علاوه بر سم زدایی باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شوند. برای تهیه‌ی این معجون 4 عدد تمشک، 4 عدد زغال اخته، 4 تکه خیار، مقداری یخ و آب را در یک ظرف ریخته، به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید و سپس نوش جان کنید.

14- معجون لاغری کرفس و لیمو

کرفس و لیمو حاوی فیبر بالا و کربوهیدرات پایینی هستند. ترکیب این دو ماده با خیار خواص سیرکنندگی و چربی سوزی آن را بالا می‌برد. برای تهیه‌ی این معجون کافیست خیار، کرفس و لیمو را در یک مخلوط کن یا غذاساز بریزید و روزی یک لیوان از آن را میل کنید.

15- معجون لاغری کدو سبز

کدو سبز یکی از سبزیجات کم‌کربوهیدرات و پرخاصیت است که نه تنها به کاهش ، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. برای تهیه‌ی این معجون از مخلوط کدو سبز، خیار و سیب ترش یا سیب گلاب استفاده می‌شود. کافیست همه‌ی این مواد را با پوست درون مخلوط کن بریزید و صبح‎‌ها و عصرها از آن میل کنید. از این معجون پس از ورزش نیز می‌توانید استفاده کنید تا دچار پرخوری نشوید.

حرف آخر

هرچند مواردی که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، با افزایش سوخت و ساز بدن، احساس سیری بیشتر، کاهش اشتها و … به کاهش وزن کمک می‌کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که معجون لاغری سریع شکم به این معنا نیست که با مصرف آنها به تنهایی می‌توانید وزن‌تان را کاهش دهید. در کنار نوشیدنی‌ لاغری هنوز هم تغییر عادت‌های اشتباه و افزایش تحرک راه اصلی رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن است.

لاغری راحتتر از اون چیزیه که فکرشو می‌کنی!

درسته که معجون‌های لاغری می‌تونن به کاهش وزن کمک کنن، اما فقط زمانی تاثیرگذارن که در کنار ورزش و رژیم غذایی باشن.
بهترین راه تناسب اندام ورزش و رژیم غذاییه

با خوردن یک یا دو لقمه احساس سیری پیدا می کنند که مجموعه این علایم نشان دهنده ابتلای فرد به سوء هاضمه می باشد. عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تقسیم بندی علل سوء هاضمه گفت: یکی از این علت ها، معده و اثنی عشر است که در این زمینه، مواردی مانند پیچ خوردگی مزمن معده و تنگی عروق گوارشی و معده که منجر به عدم خون رسانی متناوب به معده خواهد شد، موثر هستند. معده برای هضم غذا …

حجم کمتری از غذا رو به رو شوید و در عین حال غذاهای مختلف را در مقداری کوچکتر تست کنید. نا گفته نماند در کنار بشقاب کوچک اگر بتوانید از قاشق کوچک مربا خوری هم استفاده کنید می توانید گام مثبتی در جهت مبارزه با پرخوری بردارید؛ چون این عمل باعث می شود تا شما با طمانینه آهسته تر غذا بخورید و همین طولانی تر شدن پروسه خوردن به شما کمک می کند تا ناخودآگاه زودتر به احساس سیری برسید. در شب زنده …

اسید چرب است، اگر بیش از مقدار مورد نیاز مصرف شود، با اسید چرب امگا6 که برای عملکرد بینایی و مغزی لازم است، رقابت می کند و میزان جذب آن را پایین می آورد. مصرف مکمل و قرص امگا3 حتما باید تحت نظر پزشک صورت بگیرد. در صورتی که التهابی در بدن وجود داشته باشد و پزشک مصرف مکمل امگا3 را توصیه کند، مصرف آن برای یک دوره بلامانع خواهد بود. افرادی هم که به هیچ وجه علاقه ای به خوردن غذاهای دریایی …

مردم نیوز : همۀ ما این جمله را شنیده ایم که خوردن یک عدد سیب در روز ما را از دارو و دکتر بی نیاز خواهد کرد . قطعاً این جمله به دلیل خواص سرشار آن است که در ادامۀ این مقاله به بیان آن ها خواهیم پرداخت. چین بزرگ ترین تولیدکنندۀ سیب در جهان است. ایالات متحده و ترکیه به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کرده اند. چیزی حدود 7500 نوع شناخته شدهٔ سیب وجود دارد، زیرا درخت های سیب از نظر محصول و اندازه …

می توانید در ایام نوروز با خوردن میوه های سم زدا و نوشیدن دمنوش های گیاهی بدنتان را سم زدایی کنید تا علاوه بر سلامت اندام داخلی بدنتان، پوستی زیبا و شفاف داشته باشید. سم زدایی با میوه ها میوه های قرمز میوه های قرمز رنگ جزو میوه های سم زدای فوق العاده محسوب می شوند. در بین میوه های قرمز توت فرنگی خواص زیادی دارد. این میوه سرشار از پتاسیم است و می تواند به تمیز شدن کبد کمک …

مردم نیوز : تغذیه یکی از مهم ترین عوامل بزرگ شدن چربی های شکم است. تحقیقات نشان می دهد مصرف 7 نوع ماده غذایی در چربی سوزی شکم بسیار موثر است. بارها پیش آمده که در دوراهی میان انتخاب دو نوع غذا که کالری برابر دارند، قرار گرفته ایم. برای مثال می دانیم شیرینی و ماست کالری برابری دارند. سوال در اینجاست که آیا خوردن این دو غذا با کالری برابر تفاوتی در وزن ما دارد؟ در کمال تعجب باید گفت تفاوت …

…>علت این بی نظمی باید حتما زیر نظر متخصص زنان بررسی و درمان گردد. آنچه در اینجا به شما توصیه می شود درمان قطعی برای بی نظمی های قاعدگی نیست و این بی نظمی حتما باید جدی گرفته شود.از میان غذا ها شوید پلو و زرشک پلو برای تنظیم قاعدگی بسیار مفید هستند. همچنین مصرف شربت رقیق زعفران و آویشن بسیار قاعده آور می باشند. دمکرده زنجفیل و آویشن نیز برای تنظیم قاعدگی بسیار مفید است. البته این نکته …

زیادی دارند. هر جا که امکانش هست با خودتان غذا ببرید اگر می دانید قرار است جایی بروید که ممکن است برگشتن تان طولانی شده و گرسنه بشوید، حتما اسنک های سالم خانگی خودتان را همراه داشته باشید تا گرسنگی وادارتان نکند غذای بیرون را انتخاب کنید. آهسته غذا بخورید و خوب بجوید وقتی غذاهای اشتها برانگیز و رنگارنگ دوروبرمان را گرفته اند، آهسته غذا خوردن کار سختی می شود …

. اما شرکت های بزرگ بنا به مصالح و منافع خود، همچنان به مردم اطلاعاتی ارائه می کنند که رنگی از واقعیت ندارد. ما به عنوان مصرف کننده مسئولیت داریم فرای تیترهای داغ و تبلیغات گسترده، در جستجوی چیزی باشیم که واقعاً به نفع ما است. کارا گلدین (بنیان گذار، کارآفرین و مشاور) در مقاله ای شرح می دهد زمانی که سومین پسرش به دنیا آمده بود، تصمیم گرفت وزن خود را کاهش دهد و به همین دلیل به جای نوشابه …

تجربه نمی کنند. برخی داروهای خاص مصرفی به هنگام سردرد نباید در طول این مدت استفاده شوند. زنانی که از سردردهای شدید رنج می برند، لازم است برای یافتن راه حلی مناسب و کم خطر با پزشک خود مشورت نمایند. اضافه وزن و چاقی مطالعات جدید نشان می دهد هر چه زنان اضافه وزن بیش تری داشته باشند مشکلات بارداری شامل؛ پره اکلامپسی و زایمان زودرس را بیش تر تجربه خواهند کرد. اما در صورتی که پیش از …

تنظیم سطح قند بدن به ما کمک کند. 5. چغاله بادام سرشار از آنتی اکسیدان است. می تواند سموم را از بدن ما دفع کرده و فعالیت های سیستم ایمنی ما را تقویت کند. بنابراین، می توانیم تعدادی از بیماری ها و عفونت ها را رفع کنیم. 6. وقتی مسئله حفظ تعادلpH در بدن مان به میان می آید، چغاله بادام به عنوان یک درمان طبیعی عالی عمل می کند. گاهی اوقات، سیستم کلی بدن ما به دلیل ترشح مایع اسیدی معده و …

ها می شود. چربی نیز کالری بالایی دارد بنابراین خوردن غذاهای چرب و یا چرب و شیرین سبب اضافه شدن به وزن شما خواهد شد. داشتن چربی اشباع شده ی زیاد در بدن می تواند مقدار کلسترول خون را زیاد کند که این احتمال بیماری های قلبی را بالا می برد. سعی کنید مصرف چربی های اشباع شده را قطع کنید و به جای آن مقادیر کمی از غذاهایی بخورید که غنی از چربی اشباع نشده هستند. نکاتی برای آماده کردن غذا …

دارند و باید مدام در حال تولید باشیم. همچنین در روش های مختلف تولید رادیو دارو مانند GMP هم اقدامات خوبی داشته ایم. اگر در این حوزه ها آن چنان که در برنامه است، پیشرفت کنیم، می توان گفت جزو بهترین داروسازان – رادیودارو دنیا می شویم البته تا آن زمان تنها چندسالی فاصله داریم. در بحث FDG هم حجمی از کارها در حال پیگیری است، همچنین درباره ایزوتوپ پایدار نیز اقدامات موثری داشته ایم که طرح تست …

کربوهیدراتی خوشمزه و به دنبال آن ترشح هورمون سرتونین و متعاقبا احساسی خوشایند را تجربه خواهید کرد و از آنجایی که سرشار از فیبر است به تدریج هضم شده و میزان قند خون را مانند بسیاری از غذا ها افزایش نمی دهد. کمی دارچین (داروی رفع خستگی مفرط) اضافه نمائید بعلاوه 1 قاشق چایخوری عسل (تامین کننده شیرینی مورد نیاز و تقویت سیستم ایمنی بدن). با کیفیت ترین نوع جو دوسر را انتخاب کنید. شکلات تلخ با …

بسیار محدود کننده است. مسلما با برنامه غذایی که همه اش شیرینی باشد هم وزن کم نمی کنید، بنابراین بهتر است در بیشتر اوقات سالم غذا بخورید و گاهی نیز از غذا های مورد علاقه تان لذت ببرید تا احساس نارضایتی پیدا نکنید و یا می توانید راهی سالم تر برای مصرف غذا هایی که هوس کردید به کار ببرید. برای مثال پیتزا را خودتان در خانه درست کنید و از مواد کم کالری تر و سالم برای پختش استفاده کنید. از …

به گزارش ایران خبر ، افسردگی در نوجوانان یک مشکل جدی ذهنی است که می تواند احساس ناراحتی و بی انگیزگی دائمی را در پی داشته باشد. این نوع افسردگی در نحوه تفکر، احساسات و رفتار های نوجوان شما اثر می گذارد و می تواند مسبب مشکلات احساسی، عملکردی و فیزیکی او شود. اگرچه افسردگی در هر موقعیتی در زندگی می تواند رخ دهد اما ممکن است علائم افسردگی در نوجوانی و بزرگسالی متفاوت باشد. نحوه حمایت شما …

آرام بخش و داروی موثر ضد افسردگی و شادی آور هست. این دانه سرشار از اسید آمینست که در افزایش میل جنسی و تقویت جسمی بسیار موثره. – پسته، بادام و گردو بعنوان معروف ترین و موثر ترین آجیلات در افزاش میل جنسی بشمار میرن. علاوه بر کاهش کلسترول مصرف این آجیلات به مرد کمک میکنه تا حالت نعوظ و میل جنسی رو حفظ کنه و با تسهیل گردش خون به عملکرد بهتر اندام جنسی کمک میکنه. – خوراک بلغور جو …

سطوح تستسترون باشد، تنها در تعداد اندکی از شرکت کنندگان (هشت نفر از کسانی که این دارو را مصرف کرده اند) گزارش شده است. اگرچه بسیاری از مردانی که این دارو را مصرف کرده اند در طول این مطالعه افزایش وزن را تجربه کردند ( به طور میانگین 3 تا 8 پوند) و میزان کلسترول خوب بدنشان کاهش پیدا کرده است اما به گفته پیج هر دو این اثرات خفیف بوده اند. نتایج هیجان انگیز دکتر رابرت کورگی …

درمان سرماخوردگی یا آنفولانزا هنگام بارداری، بسیار شبیه زمان پیش از بارداری شما است که این بیماری های ویروسی آزاردهنده را کنترل می کردید. با این حال در طول بارداری ، اطمینان حاصل کنید که داروهایی که مصرف می کنید (چه توسط پزشک تجویز شده باشد یا نه) برای بارداری شما بی خطر باشد و حتماً دکتر و داروساز را در جریان بارداری خود قرار دهید. اگر احساس مریضی می کنید، در اینجا راهنمای گام به گام ساده ای …

می گیرند. کارهایی که باید در هفته هفتم انجام دهید اگرچه شما همچنان در ابتدای دوران بارداری قرار دارید اما باید همه جوانب را در نظر بگیرید و آزمایش ها و تست های لازم این دوران را تحت نظر پزشکتان سپری کنید تا از این طریق بارداری بی تنش، سالم و در عین حال موفقی داشته باشید. انجام برخی آزمایش ها در این دوران به این معنی نیست که شما یا جنینتان مشکلی دارید. نگران نباشید بلکه همه این …

وزن را وعده می دهند و رژیم گیرنده تصور می کند می تواند به عادات غذایی طبیعی خود بازگردد. ولی از نظر پزشکی خطرناک هستند و برای طولانی مدت کار نمی کنند. از همه مهمتر برای کودک یک عمر الگوی غلط و اشتباه در کنترل وزن ایجاد می کنند. رژیم ها منفی هستند و احساس گناه و شکست را در خود افزایش می دهند. چون هیچکس نمی تواند تا آخر رژیمش را نگهدارد. هدف شما باید گرایش سالم در جهت خوردن و داشتن وزن متعادل باشد …

بیشتر بدانید: ترب

یا یک ماه ارزیابی کند. اگر فکر می کنید موضوعی شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد، سرعت خود را کم کنید. خوردن یک بشقاب پر از غذا نیازمند داشتن اشتهایی سیری ناپذیر برای مدت طولانی است. از لطف شما سپاسگزاریم! اتصال ناموفق! لطفا بعدا سعی کنید. این نشانی ایمیل قبلا ثبت شده! …

محتمل برای تأخیر پریود خود از تشخیص خارج کنند، حتی اگر در حال مصرف داروهای پیشگیری از بارداری باشند. زنان حتی در صورت استفادۀ درست از روش های کنترل بارداری ممکن است باردار شوند. زنان فعال از نظر جنسی در صورت بروز تأخیر در پریود باید از یک تست بارداری خانگی استفاده کنند. این موضوع مهم است به یاد داشته باشیم که هیچ نوع روش پیشگیری از بارداری با اثربخشی 100 درصد وجود ندارد. هر زن بارداری …

عضلات استفاده می شوند. بسیاری از ورزشکاران ترجیح می دهد از نوشابه و نوشیدنی های ورزشی استفاده کنند به این علت که آ نها بسیار راحت تر مصرف می شوند. اما میوه و سبزیجات گزینه های به مراتب بهتری هستند. حتی بعد از تمرینات سخت هم مجددا از مواد دارای کربوهیدارت استفاده کنید و از آن جایی که به انرژی زیادی نیاز ندارید موادی را با کربوهیدرات تصفیه نشده مانند هویچ یا نان غلات انتخاب کنید. پروتئین …

، حساسیت در افراد خاص مانند سالمندان، کودکان و خانم های باردار اهمیت دوچندانی پیدا می کند زیرا این افراد در آسیب بیشتری هستند و قاعدتا نیاز به توجه بیشتری در تغذیه وسلامتی خود دارند. این مشاور تغذیه با بیان اینکه در ایام نوروز میزان مصرف آجیل، شیرینی، شکلات و خوراکی های پرکالری دیگری افزایش می یابد، مطرح کرد: بهتر است که سعی کنیم میزان کالری و حجم وعده های اصلی که دریافت می شود به خصوص شام …

آب زرشک را چه موقع بخوریم | آب زرشک و لاغری شکم

جانبی دارد و کودک به آنها عادت کرده و در شرایط عادی و طبیعی نیز نیاز به دفع را در خود احساس نمیکنند. برای اینکه از شیوه غذایی در صدد حل این مشکل بر آئید از آرد برنج، کاکائو، دوغ استفاده کنید. مصرف زیاد آب، خوردن سبزیجات و میوه بهترین درمان یبوست و پاکسازی مسیر دفع اجابت است. اگر کودکان بزرگتر نیز دچار چنین عارضهای هستند به یک لیوان شیر آنها یک قاشق چایخوری روغن زیتون بیفزائید. گل مژه: …

ضروریست و باعث می شود تا سردرد خود را برای همیشه درمان کنید. گام سوم: خوردن حداقل یک فنجان پروتئین گیاهی در روز نخودفرنگی و عدس منابع فوق العاده ای برای پروتئین گیاهی هستند. از دیگر موارد می توان به آجیل ها و مغز ها مانند تخمه آفتابگردان و تخم شاهدانه یا غلات کامل مانند ارزن، کینوا یا جو دو سر اشاره نمود. به خاطر داشته باشید که تمام غذا های گیاهی طبیعی (غیر از میوه ها) حاوی …

بین رفتن این مشکل صبح ها یک کتری آب جوش درست کنید و در فلاکس بریزید تا هر بار مجبور به روشن کردن گاز نباشید. برای درست کردن غذا نیز باز به نکات همیشگی مانند انتخاب شعله مناسب با اندازه قابلمه دقت داشت. نکاتی مانند زیاد نکردن شعله های اجاق از جمله مواردی است که همیشه باید در نظر داشته باشید و تکرار دوباره آن ها تنها باعث خستگی شما می شود. مصرف صحیح انرژی هنگام شستن ظروف …

شما می توانید این محصول را به صورت کیلویی و فله یا در انواع بسته بندی ها به راحتی در بازار پیدا کنید. ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان این ماده غذایی است که جدای از تامین نیاز داخل می تواند مازاد خود را به کشورهای دیگر صادر کند. زرشک قیمت نوع فله با بسته بندی آن متفاوت است.

داشته باشه و شما دوست نداشته باشی ببینیش؟ من اگه میگم اینستاگرام ندارم، به این معنیه که پست و عکسی نمیذارم که دیگران نظر بدن. من همیشه میگم دم مهراب گرم که کامنت ها رو میخونه و میخنده ولی این کار روی من خیلی تاثیر میذاره. خب شما هم باید به عنوان افراد پیشرو در جامعه الگو باشین. – شقایق: بله مرسی که بقیه این بار رو به دوش میکشن. آخرین بار کی تلویزیون دیدین؟ …

 

دکمه بازگشت به بالا