سامانه حجره جو پلتفرم قدرتمند ثبت شغل و کسب و کار

سامانه حجره جو پلتفرم کسب و کار اینترنتی است و بیش از هزاران هزار مشتری و مشتری ثابت داشته.

زیرا کارشناسان این سامانه بسیار با تجربه هستند و توانستند مشتریان را برای رسیدن به موفقیت راهنمایی کنند. و این مزیت، بین کاربران معروف شده و توانسته سر و صدایی برپا کند.

شما هم میتوانید از خدمات این شرکت پرطرفدار استفاده کنید که از آنها میتوان به ثبت آگهی با کمترین هزینه و ثبت شغل، طراحی سایت وردپرس، طراحی لوگو، ساخت اپلیکیشن اندروید و… اشاره کرد.

سامانه حجره جو بهترین خدمات خود را توانسته با بهترین پشتیبانی ارائه دهد. چرا؟ زیرا شما اگر در هر دقیقه از شبانه روز با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید، آنها برای شما وقت میگذارند و شما را کاملا راهنمایی میکنند.

حجره جو کجاست؟

شرکت حجره جو در استان زیبای گیلان و شهر زیبای رشت است. شهر رشت شهر مزه های خوش و دشت گل های خوشگل است. همانطور که گفته شد کارشناسان پرتوان و پرتلاششان همواره برای راهنمایی و رفع نیاز شما هر روز پاسخگوی شما کاربران و مشتریان هستند.

در واقع تاسیس کننده سامانه حجره جو، شرکت ویرا ایده گستر برنا است. این شرکت با هدف رفع نیاز های شما در فضای وب و رفع مشکل برای تبلیغات در گوگل و سایت ها، شروع به کار کرده است. در گذشته بوده، حالا هم هست، و در آینده هم با شما خواهد بود و شما را همراهی میکند.

فرم ثبت مشاغل

و اما، میرسیم به بحث مهم فرم ثبت شغل. این فرم در سامانه ها مختلف و نام آنها متفاوت است. در سامانه حجره جو، بسیار کوتاه و مفید است.

مثالا، دیگر سامانه ها، از شماره کارت شما تا کد پستی کسب و کار را هم از شما می خواهند! که این کار اشتباه است و ما این ها را از شما نمی‌خواهیم، زیرا خدمات ما آنلاین است و ما به مشتریان خود اعتماد داریم.

شما دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع میتوانید از این وب سایت عالی، به وب سایت سامانه حجره جو بروید و از آن طریق ثبت سفارش کنید.

آموزش ثبت آگهی رایگان در گوگل

در ادامه میخواهیم به آموزش ثبت شعبه اینترنتی کسب و کار شما در سامانه حجره جو بپردازیم. تا شما برای انجام این کار و کسب درآمد مشکلی نداشته باشید. با اولین قدم برای ثبت شعبه دوم کسب و کار، ورود به پنل کاربری در سامانه حجره جو است. مراحل دیگر را هم در ادامه به شما میگوییم. در ادامه همراه باشید.

کسب و کار

انتخاب دسته بندی

در این قسمت شما باید از لحاظ کلی دسته کسب و کارتان را انتخاب کنید و از میان زیر دسته های موجود، دقیقا شغل خود را انتخاب کنید تا حجره شما در دسته مناسب قرار بگیرد. اگر برای مثال رستوران داشته باشید و در دسته تغذیه و صنایع غذایی، کافی شاپ را انتخاب کنید، حجره شما میان کافی شاپ هایی از سراسر کشور قرار میگیرد.

مشخصات حجره

این بخش مهمترین مرحله از ثبت شعبه دوم کسب و کار شما میباشد. زیرا مربوط به اطلاعات و… است. در پایین این پاراگراف برایتان تمامی فیلد های خواسته شده در این مرحله توضیح داده شده است.

رفتن به صفحه ثبت حجره↖️

عنوان حجره: عنوانی که در این قسمت مینویسید، در سامانه حجره جو و نتایج جستجو نمایش داده میشود. توجه داشته باشید که این عنوان بسیار بر روی سئو تاثیر دارد و اگر کلمه کلیدی را مدنظر دارید در عنوان خود هم آن را بگذارید.

شماره تماس: این قسمت همانطور که از نامش معلوم است، مربوط به شماره تماس مدیریت کسب و کار میباشد. باید در درست نوشتن آن دقت کنید، البته بعد ها میتوانید به کارشناسان پشتیبانی سامانه اطلاع دهید که اگر شماره تماس نادرست است آن را درست کنند. به طور معمول نمیتوانید این بخش را ویرایش کنیدف مگر اینکه در حساب کاربری خود شماره تماستان را وارد نکرده باشید.

توضیحات حجره: این بخش ستون اصلی حجره شما میباشد، در واقع بخشی است که مهمترین تاثیر را بر سئو و نمایش شعبه دوم کسب و کار شما در نتایج جستجو دارد. بخش توضیحات یا محتوای حجره باید کاربران را جذب و تبدیل به مشتری کند. باید محتوا را خودتان بنویسید و از جای دیگری کپی نکنید تا در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید.

استان و شهر: شما با استفاده از این دو دکمه کشویی باید استان کسب و کار خود را یافته، و شهر را هم انتخاب کنید. تا در دسته بندی شهر ها، حجره شما میان استان و شهر درستی قرار بگیرد.

مدیریت: نام و نام خانوادگی مدیریت مجموعه و یا مدیر داخلی و… را باید در این فیلد وارد کنید تا در حجره اینترنتی شما نمایش داده شود.

شماره همراه: این بخش هم مانند فیلد شماره تماس است، اما برخلاف آن قابل ویرایش است. زیرا مربوط به شماره تلفن همراه مدیریت و یا مدیر داخلی کسب و کار و… است.

روزهای کاری: شما از میان هفت روز هفته باید روز های کاری کسب و کارتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید مه این روز های کاری در شعبه دوم کسب و کار شما نمایش داده میشود

اینستاگرام: در این فیلد می توانید آدرس اینترنتی پیج اینستاگرام کسب و کار خود را وارد کنید. فقط توجه داشته باشید که باید لینک را به صورت کامل وارد کنید. این لینک هم در حجره شما نمایش داده میشود.

موقعیت حجره: از روی نقشه، به راحتی میتوانید موقعیت کسب و کار خود را انتخاب کنید. و در صورتی که مکانی را انتخاب نکرده باشید نقشه در حجره شما نمایش داده نخواهد شد.

تصاویر حجره: در این بخش دکمه ای وجود دارد که از طریق آن میتوانید تصاویر شعبه دوم کسب و کار خودتان را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که اولین تصویر بارگذاری شده و همان اولین تصویر گالری، تصویر شاخص و اصلی حجره محسوب میشود.

تایید و انتشار

در این مرحله که پایان ثبت شعبه دوم کسب و کار شما میباشد، تمامی اطلاعات و موارد بالا را به شما نمایش میدهد و برای اطمینان شما میتوانید آنها را چک کنید و اگر مشکلی داشت به مرحله قبل برگردید و مشکل را رفع کنید.

شانس خود را امتحان کنید!

کاربرانی از سراسر کشور در حجره جو به راحتی شغل خود را ثبت و از مزایای آن استفاده میکنند. شما هم همین حالا از این امکانات جذاب میتوانید بهره مند شوید.

مطمئن باشید که این فرصت جذاب را هیچوقت پیدا نمیکنید!

شانس در خانه شما را زده و شما را صدا زده تا با او به اوج پیشرفت و گسترش، بروید. شما میتوانید در، خانه خود بنشینید، چایی بنوشید، استراحت کنید، و…. انجام دهید و به راحتی با کمی تلاش صاحب بهترین ها شوید.

به همین دلیل است که ما در بیشتر مطالب و صفحه از سایتمان گفته ایم که شعار ما این است: بهترین های برای شما!

ثبت شغل در حجره جو به شکل زیر است:

ث: ثابت کردن جعلی نبودن کسب و کار

ب: بالا بردن سفارش محصولات

ت: تراز بودن سودِ فروشنده و خریدار

م: مشتری های ثابت

ش: شغل خود را در گوگل مشاهده کنید

ا: آینده کسب و کار خود را تضمین کنید

غ: غنیمت شمردن زمان

ل: لایق بهترین ها بودن

دکمه بازگشت به بالا