فرهنگ و هنرمطالب برتر

سریال ضد چیست؟

سریال ضد جدیدترین مسابقه شبکه نمایش خانگی است. این برنامه جذاب و جذاب در سال 1402 راه اندازی شد. در ادامه مطلب، اجرای واقعی مقابل مجید واشقانی را ارائه و مرور می کنیم.

Anti Race را می توان آخرین ساخته در دسته اپلیکیشن های مسابقه ای دانست این رئالیتی شو به صورت انحصاری برای شبکه های داخلی تولید و از روی پلتفرم پخش خواهد شد نمایشی ضد واقعیت به کارگردانی سید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. او کارگردانی پرکار و موفق در تولید مسابقات سریالی است سید ابوطالب آثاری چون مسابقه پدرخوانده، شب های مافیا، رالی ایران، شام ایران و مسابقه ساعت ۷۷ را تولید کرده است. خود ابوطالب مسئولیت تولید نمایش ضد واقعیت را بر عهده دارد. ژانر واقعیت نمایش رقابتی است مجید باثقانی مسئولیت این مسابقه را بر عهده دارد. شرکت کنندگان این رئالیتی شو از میان چهره های معروف و سلبریتی ها انتخاب می شوند

در مورد زمان پخش مسابقه نیز باید گفت که گروه سازنده این مسابقه زمان دقیقی را اعلام نکرده اند، اما ممکن است پخش مسابقه از اواسط تابستان 1402 آغاز شود. تعداد قسمت های نمایش ضد واقعیت 15 قسمت است. بر اساس اطلاعات موجود، مدت زمان هر قسمت از این رئالیتی شو جذاب و هیجان انگیز حدود 90 دقیقه است و یکشنبه هر هفته ساعت 20:00 به صورت رایگان روی آنتن شبکه نمایش خانگی خواهد رفت. در ادامه مطلب با خلاصه ای از این سری جدید نمایش خانگی همراه باشید.

داستان سریال ضد

سریال Anti House Shows یکی از جدیدترین ساخته های سعید ابوطالب در ژانر مسابقه ای است که در سال 1402 تولید شده است. تنها چند روز مانده تا پخش این رئالیتی شو جذاب روی تریبون بینندگان آغاز شود. بنابراین در این قسمت از مقاله خلاصه ای از تاریخچه این مسابقه هیجان انگیز را در اختیار علاقه مندان آن قرار می دهیم.

در این نمایش واقعیت، 30 بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و دیگر افراد مشهور در گروه‌های 10 نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند که بهترین آنها در مرحله نهایی بالاتر از یکدیگر هستند. داستان نمایش نیمه واقعی بسیار نزدیک به بازی Mafia Night است که بر خلاف مافیا هیچ حس شبانه روزی وجود ندارد. داستان این مسابقه جذاب و هیجان انگیز به سال 1986 برمی گردد.در شهر زیبای پاریس تعدادی از گردشگران توسط یک جاسوس ربوده می شوند! اکنون باید شاهد گفتگو و مذاکره دو گروه جاسوسی و ضد جاسوسی باشیم. ارتباط در این سری از بازی های خانگی بسیار مهم است و شرکت کنندگان باید صحبت های یکدیگر را تجزیه و تحلیل کنند. مانند دیگر مسابقات سعید ابوطالب، نمایش نیمه واقعی مفهومی دارد. احساسات تیراندازی، ملاقات، درخواست برای برگزاری، خوابیدن، درخواست مبادله

معرفی شخصیت های ضد

همانند دیگر ساخته های سعید ابوطالب، نمایش ضد واقعیت نیز دارای چهره های متفاوتی است که شرکت کنندگان باید با توجه به نقشی که به آنها داده شده، آن ها را بازی کنند و سعی کنند در طول بازی اعضای تیم خود را پیدا کنند و در نهایت برنده مسابقه شوند. بازی از دو جنبه کلی تشکیل شده است. طرف سفید که شامل خائنین، میزبانان و طرف سیاه که خائنین هستند وجود دارد. در واقع همه این جنبه ها به زیر گروه ها تقسیم می شوند.

ضد جاسوسی متشکل از تیم های سه نفره است. یک بزرگتر و دو خدمه، هر یک از خدمه یک سلاح حمل می کنند. باز هم در سمت سفید بازی، دو توریست و دو گروگان داریم، اما آنها کاری به حسابداری ندارند. از سوی دیگر، جاسوسان نیز از سه گروه تشکیل شده اند. یعنی یک گروهبان و دو جاسوس همگی مسلح به تفنگ. نکته جالب در مورد مبارزه با واقعیت این است که قسمت تاریک آن ناشناخته است و دو جاسوس در بازی به دلیل رمز عبوری که دارند باید در روز معرفی همدیگر را ملاقات کنند. اما جاسوسان رمز عبور را نمی دانند و باید بسیار مراقب باشند تا دوستان خود را پیدا کنند.

گیم پلی نمایش ضد

نمایش ضد واقعیت با بحث و مناظره بین شرکت کنندگان آغاز می شود. هر شرکت کننده باید به نوبه خود صحبت کند و دیگران باید صحبت های او را تجزیه و تحلیل کنند و سرنخ جمع آوری کنند. در طول این درگیری، شرکت کنندگان می توانند چهار کار را انجام دهند: دریافت حکم، ملاقات، تجارت و تیراندازی. همچنین در حین مسابقه تنها یک بار که زندان شهر پر است مجری می تواند وضعیت را جویا شود. در مورد درخواست های جلب باید اشاره کنیم که هر بازیکن فقط یک بار می تواند برای بازیکن دیگر درخواست حکم جلب کند. در این صورت بازیکن مظنون به اجماع معرفی می شود و در صورت کسب رای کافی به زندان می افتد.

همچنین اگر فردی در زندان باشد، هر بازیکن می تواند در زمان خود درخواست ملاقات با زندانی کند و این ملاقات دارای دروغگویی آزاد است. در حین مبادله، بازیکن می تواند یک گروگان را با بازیکن دیگری مبادله کند، مشروط بر اینکه یکی از دو نفر گروگان گرفته شود. بالاخره موضوع تیراندازی مطرح می شود. اگر فردی مسلح باشد، می‌تواند هدف خود را برای شلیک، البته فقط به کسانی که در طرف مقابل هستند، علامت دهد، اما اگر به فردی در سمت خود شلیک کنند، شلیک نتیجه معکوس می‌دهد و تیرانداز باید بازی را ترک کند.

معرفی عوامل ضد

مقالات تاکنون برنامه های واقعیت ضد جاسوسی را معرفی کرده اند. در ادامه خلاصه ای از استان ها، قوانین و ویژگی های این مسابقه جذاب و دیدنی را ذکر کرده ایم. در این قسمت قصد داریم شما را با سازندگان این سری از نمایش های خانگی آشنا کنیم. با ما بمان

سعید ابوطالب; کارگردان

سعید ابوطالب کارگردان، موسیقی‌دان و سیاستمدار ایرانی در ۱۲ آذر ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد. سابقه نمایندگی در شورای اسلامی را نیز می دهد. سعید ابوطالب در عرصه داستان نویسی و فیلمسازی بسیار فعال بوده است، اما آنچه او را به شهرت رساند، مسابقات اخیر و نمایش های واقعیت بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. ابتدا با رالی 1 و 2 ایرانی شروع به کار کرد و سپس تولید ایرانی فود را آغاز کرد. اما نقطه عطف هنر او بازی Mafia Nights بود که ناگهان بسیار محبوب و محبوب شد. پس از این، سعید ابوطالب جام کوم را بیرون آورد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. اکنون او تولید برنامه واقعیت جدید خاله را آغاز کرده است که از آن انتظار اجرای خوبی داریم.

مجید واشکانی

مجید واشقانی بازیگر توانا و با استعداد سینما و تلویزیون ایران در 15 خرداد 1350 در تهران به دنیا آمد. مجید واشقانی در سال های 1377 تا 1378 فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگری امین تاریخ آغاز کرد و بر خلاف فعالیت هنری اش بیشتر به بازیگری در ژانر کمدی علاقه داشت.

مجید واشقانی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی زیادی حضور داشته است، اما او را بیشتر با ماتادور، انقلاب خوب، هوش سیاه و میکائیل پولیس می‌شناسند. البته مجید واشقانی در چند سال اخیر در برنامه های رئالیتی مانند شب های مافیا، جوکر و پدرخوانده حضور داشته و به همین دلیل در بین طرفدارانش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. حالا او در جدیدترین پروژه سعید ابوطالب ظاهرا حضور دارد اما این بار به عنوان مجری!

بازیگران در سریال ضد

در این قسمت از متن به معرفی بازیگران نمایش ضد واقعیت می پردازیم. اگرچه شرکت کنندگان این رئالیتی شو جدید به صورت رسمی معرفی نشده اند، اما بر اساس اطلاعات موجود، بهنام تشکر، بهار قاسمی، امیرحسین رستمی، علی صبوری، امیرمهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و… در این مسابقه نمایش محلی حضور خواهند داشت. چهره های معروف مانند

بهنام تشکر

ستاره، ستاره و صداپیشه بهنام تشکر در چهارمین روز از ثور سال 1355 در شهر زیبای انزلی به دنیا آمد. علاقه زیاد او به دنیای تئاتر و سینما، بهنام را به سمت تئاتر کشاند. سرانجام بهنام تادزک از سال 1375 زندگی حرفه ای خود را در تئاتر آغاز کرد که بسیاری از او را به خاطر بازی در سریال های طنز مانند چور و پلیس، چیمنی و ساختمان دکتر به یاد می آورند. از معروف ترین آثار او می توان به زندانیان، قفل قرمز و مجموعه لیسانسه اشاره کرد.

علیکا عبدالرزاقی

علیکا عبدالرزاقی بازیگر سرشناس و با استعداد سینما و تلویزیون در 27 مرداد 1358 در شهر زیبای رامسر متولد شد. دوره بازیگری را زیر نظر استاد ساریگیان گذراند و در رشته ادبیات نمایشی مدرک گرفت. علیکا عبدالرزاقی کار خود را از سال 1377 آغاز کرد و هنوز هم آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی در اختیار دارد. از معروف ترین آثار او می توان به دورهمی، قهوه تلخ، شوخی می کنم و باغ مظپفر اشاره کرد.

امیرحسن رستمی

امیرحسن رستمی بازیگر مشهور و محبوب سینمای ایران در دوازدهم بهمن ماه سال 1354 در شهر تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری خود را با حضور در تئاترهای مختلف آغاز کرد. بعدها برای ارتقای مهارت های بازیگری خود در کلاس های بازیگری امین تراکس شرکت کرد. امیرحوس رستمی فعالیت هنری خود را از سال 1377 آغاز کرد اما نقطه عطف هنری او فیلم «فقط چشمانت را ببند» بود که در سال 1385 ساخته شد و در فیلم های سینمایی و تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرد که از مهم ترین آنها به اهمس، باکلار، پژمان، نهنگ انبار و … اشاره می کنیم.

با این حال، انتقاد از واقعیت نشان می دهد

نمایش خلاف واقع هنوز منتشر نشده است، بنابراین نمی توان قضاوت کرد. اما از جزییات مسابقه، این مسابقه نمایش خانگی کاملاً با مافیا و شب خدا تفاوت دارد و نوید ارائه داستانی جدید را به مخاطبان می دهد. یک مسابقه سرگرم کننده و هیجان انگیز با روندی جدید و شخصیت ها و قوانین جدید. باید منتظر شروع ضد نشر واقعی باشیم تا با دید بهتری نقد و قضاوت کنیم. همچنین به گفته سعید ابوطالب، گروه سازنده سعی کرده اند از چهره های جدید در این رئالیتی شو استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا