مقایسه هتل مارینا پارک کیش با هتل داریوش

جزیره زیبای کیش با آب‌وهوای عالی و جاذبه‌های تفریحی و ساحلی‌اش که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس است، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و میزبان مسافران داخلی و خارجی مختلفی است. اقامت در هتل‌های لوکس و با امکانات فوق‌العاده لذت گشت‌وگذار در این جزیره را دوچندان می‌کند. هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش از جمله هتل‌های پنج ستاره هستند که چشم‌انداز بی‌نظیری روبه دریا داشته و واحدهای اقامتی مجهزی دارند.

هتل داریوش یا هتل مارینا پارک؟ ⭐ کدام هتل بهتر است؟ - بلاگ ایران هتل آنلاین

مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش به شما در انتخاب بهترین گزینه از میان این دو برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی و مفرح کمک می‌کند. با توجه‌به استقبال زیاد گردشگران و مسافران از این دو هتل، در این مطلب به مقایسه هتل مارینا پارک و هتل داریوش کیش می‌پردازیم.

معرفی هتل مارینا پارک کیش

پیش از مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش، بهتر است با هر کدام از این هتل‌ها به‌صورت مجزا آشنا شوید تا بتوانید برای انتخاب بین این دو گزینه، به‌راحتی تصمیم بگیرید. ۲ ویژگی و مزیتی که می‌توان را با آن توصیف کرد، معماری خاص و منحصربه‌فرد و همچنین موقعیت مکانی مناسب آن است. با رزرو هتل مارینا پارک کیش، در یک هتل زیبا در کنار ساحل مرجانی و زیبای کیش اقامت خواهید داشت که دسترسی شما برای ساحل‌گردی و انجام تفریحات دریایی را آسان‌تر می‌کند.

همچنین پنجره اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مارینا کیش روبه دریا بوده و در هنگام غروب و طلوع خورشید، مناظر بی‌نظیری را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد. درست است که قیمت هتل مارینا پارک کیش نسبتا بالاست، اما در عین حال امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

همان‌طور که از نام این هتل پیداست، محوطه سرسبز و پر درختی دارد، به‌همین‌دلیل می‌توانید از محوطه آن برای قدم زدن و استراحت کردن نیز بهره ببرید. نزدیکی به مسیرهای دوچرخه‌سواری که دور تا دور جزیره قرار دارد، استراحت و شنا در استخرهای هتل و همچنین وجود ترانسفر به فرودگاه، از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل مارینا پارک کیش محسوب می‌شود.

معرفی هتل داریوش کیش

اگر بخواهیم به یکی از اولین هتل‌های مجلل و باشکوه جزیره که معماری آن الهام گرفته از تخت جمشید است، اشاره کنیم، باید نام را به میان آوریم. این هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی و اقامتی که دارد، یکی از جاذبه‌های توریستی کیش محسوب می‌شود.

شما با رزرو هتل داریوش کیش می‌توانید اقامتی مفرح و متفاوت را در این جزیره تجربه کنید. قیمت هتل داریوش کیش بالاست و این به دلیل خدمات و امکانات بی‌نظیر این هتل ازجمله وجود دریاچه اختصاصی، زمین‌های ورزشی، باغ پرندگان، کشتی تفریحی، امکان انجام تفریحات ورزشی، سالن بدنسازی و… است. جالب است بدانید که اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه نیز در هتل داریوش کیش قرار دارد.

حالا که با هر کدام از این دو هتل به‌صورت مجزا آشنا شدید، نوبت به مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش رسیده است. پس اگر در سفر خود به کیش، قصد اقامت در یکی از این ۲ این هتل را دارید، به مقایسه آنها توجه کنید.

مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش از نظر معماری

یکی از تفاوت‌های هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک که در نگاه اول می‌توان آن را درک کرد، ویژگی‌های ظاهری ساختمان هتل از نظر معماری است. ساختمان این ۲ هتل درست برعکس هم بوده و معماری و دکوراسیون آنها به‌گونه‌ای طراحی شده است که سلیقه‌های متفاوت را به خود جذب می‌کند.

هتل مارینا کیش جزو هتل‌هایی با معماری لوکس و مدرن محسوب می‌شود، درحالی که معماری و دکوراسیون هتل داریوش الهام گرفته از تخت جمشید است و شبیه به قصر پادشاهان بوده و اقامتی شاهانه را برای مسافران فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید مطابق با سلیقه خود یکی از این دو هتل لوکس و مجلل را برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کنید.

مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک از نظر خدمات رستوران

در مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش ازنظر وجود رستوران، خدمات و کیفیت غذا تفاوت زیادی وجود ندارد. زیرا هر ۲ هتل جزو هتل‌های ۵ ستاره و معروفی هستند که چندین رستوران و کافی شاپ دارند و رضایت تمام مسافران را در این زمینه جلب می‌کنند. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که غذای رستوران آنها بی‌کیفیت باشد. اما باید بدانید که هتل داریوش کیش برعکس هتل مارینا پارک خدمات صبحانه به‌همراه ناهار را ارائه نمی‌کند.

به این معنی که با رزرو هتل مارینا پارک می‌توانید اقامتی همراه به صبحانه و ناهار داشته باشید که نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارد. این در حالی است که اقامت در هتل داریوش فقط با خدمات صبحانه بوده و برای وعده‌های دیگر، باید هزینه آن را پرداخت کنید.

مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک از نظر قیمت

یکی از عوامل مهم در انتخاب هتل برای اقامت در طول سفر به کیش، هزینه‌ای است که باید پرداخت کنید. در مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک از نظر قیمت باید گفت که هزینه هر شب اقامت در هتل داریوش کمتر از هتل مارینا پارک کیش است، اما این به معنی برتری هتل داریوش نیست.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، خدمات اقامتی هتل مارینا پارک با صبحانه و ناهار است و همین امر بر قیمت آن تاثیر گذاشته است. بنابراین در کنار دیگر عواملی که برای انتخاب بین این ۲ هتل باید به آن توجه داشته باشید، این عامل مهم را نیز فراموش نکنید.

مقایسه کلی هتل داریوش و مارینا پارک کیش

تا اینجا با هر کدام از هتل‌های داریوش و مارینا پارک کیش به‌صورت مجزا آشنا شدید و بعضی تفاوت‌های مهم و اصلی میان آنها را متوجه شدید. اما برای اینکه بتوانید انتخاب درستی با توجه‌به روحیه، سلیقه، بودجه و اولویت‌های خود داشته باشید، بهتر است به مقایسه کلی هتل داریوش و مارینا پارک کیش نیز توجه کنید، ازجمله:

  • در هر دو هتل شاهد وجود تنوع در اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی هستیم
  • هتل داریوش کیش با ساختمانی شبیه به بناهای دوران هخامنشی و هتل مارینا با فضا و معماری شیک و مدرن، هر دو خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند.
  • هتل مارینا پارک کیش یک ساحل اختصاصی دارد که می‌توان آن را به‌عنوان یکی از مزیت‌های مهم این هتل درنظر گرفت.
  • نحوه رزرو هتل داریوش کیش به‌گونه‌ای است که امکان اقامت یک شبه در این هتل وجود ندارد و باید برای چند شب اقامت در این هتل اقدام کنید.
  • هتل مارینا کیش بازی‌ها و تفریحات آبی مختلفی مانند جت اسکی، قایق سواری، غواصی و… را برای مسافران خود فراهم کرده است.
  • قیمت اقامت در هر دو هتل بالاست اما در مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش، میانگین قیمت اقامت در هتل مارینا پارک، بیشتر است.

مقایسه هتل مارینا پارک و را در این مقاله می‌خوانید. جزیره کیش برای علاقه‌مندان به سفر و تفریحات آبی نامی آشنا است. البته کیش تنها با تفریحات آبی‌اش شناخته نمی‌شود. شما از این جزیره باید انتظار مسافرتی کامل را داشته باشید. در همه ایام سال کیش میزبان مسافران زیادی است. این جزیره با تفریحات و دیدنی های فوق‌العاده‌اش، اوقات زیبایی را برای میهمانانش رقم می‌زند.

تعداد بالای مسافران جزیره، باعث شده تا هتل ها و اقامتگاه های متعددی در آن افتتاح شود که انتخاب را کمی برای مسافران سخت می‌کند. در این‌ مقاله می‌خواهیم به دو مورد از ، یعنی هتل مارینا پارک و هتل داریوش بپردازیم. در این ‌معرفی بررسی دقیق هر دو هتل را خواهیم داشت، تا شما انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

رزرو هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش

از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرد. این هتل واقع در جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار، در دو طبقه بنا شده است. هتل متشکل از ۱۹۰ اتاق با معماری خاص، دکوراسیون چشم‌نواز و تجهیزاتی مدرن است.

با ورود به هتل شاهد بیش از ۱۷ هکتار فضای سبزی خواهید بود که درست در کنار ساحل قرار دارد. این فضا با آب‌نما و انواع گیاهان متنوع می‌تواند شما را ساعت‌ها به تفریح و استراحت مشغول کند تا بتوانید بتوانید انرژی‌تان را دوباره بازیابید.

در سال ۱۳۸۲ هتل داریوش کیش در ۱۲ هکتار مساحت و در ضلع شمال شرقی جزیره کیش بنا شد. بکار بردن المان‌های تخت جمشید و تعدادی از نگاره‌های ایران از دوران هخامنشایان در ساختمان هتل، فضای هتل را به فضایی سرشار از روح ایران باستان تبدیل کرده است.

در سال ۱۳۹۵ هتل را با هدف سرویس‌دهی بهتر و کامل‌تر به مهمانان بازسازی کردند. هتل ۵ ستاره داریوش از جمله لوکس‌ترین هتل های جزیره محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر داشتن اتاق های مناسب و ایده آل، به نقاط مختلف جزیره دسترسی خوبی دارد و امکانات متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا