عمومیمطالب برتر

مهمترین ویژگی های یک دمپایی خوب چیست؟

چرا باید از دمپایی در فضای باز استفاده کنم؟

دمپایی فضای باز یکی از انواع دمپایی هایی است که بسته به نوع ساخت می توان از آن در خارج از منزل استفاده کرد. اگر فردی هستید که دوست دارید قهوه صبح خود را در باغ سپری کند یا کارگر هستید و می خواهید در محل کار راحت باشید، استفاده از دمپایی در فضای باز به شما توصیه می شود. ما به شما توصیه میکنیم برای خرید عمده دمپایی حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا از مرغوب بودن کیفیت دمپایی مطمئن باشید.

انتخاب اسلایدهای فضای باز بسیار کوچکتر از سایر اسلایدها است. زیرا با آن در جامعه ظاهر می شوید و باید جعبه ای را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی به حفظ استایل شما نیز کمک کند. از طرفی می توانید زمان بیشتری را با او بگذرانید. بنابراین، باید دارای موادی باشد که به شما کمک کند سالم و تمیز بمانید. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

9 ویژگی دمپایی خوب بیرونی

راحتی

گرما

تنظیم دما

کارتریج های هدف

پشتیبانی آرچ

شستشوی آسان

ضدآب

خواص آنتی باکتریال

از رطوبت

صندل های راحت

اولین ویژگی یک فیبر باز خوب، ایجاد راحتی برای پاها است. کفش ها باید طوری طراحی شوند که در استفاده طولانی مدت باعث ناراحتی نشوند. مواردی مانند درد پا و تاول زمانی که کفش‌هایی را می‌پوشید که مناسب نیستند، رایج هستند.

پاهای داغ

پوشش مناسب پا در فضای باز باید بتواند پاهای شما را گرم نگه دارد. به خصوص در فصل زمستان می تواند منجر به بیماری های استخوانی یا سرماخوردگی شود. انتخاب دمپایی مناسب فضای باز به شما امکان می دهد از آن در فصول مختلف استفاده کنید. خودتو اذیت نکن

ترموستات در فضای باز

شاید فکر کنید اگر هوا خیلی گرم است پوشیدن دمپایی ایده خوبی است. اما اگر دمپایی مناسب نداشته باشید، حتی در زیر نور آفتاب هم نمی توانید آن را بپوشید. همچنین ممکن است فکر کنید که پوشیدن دمپایی در روزهای برفی عاقلانه نیست. اما اگر از فلیپ فلاپ برای تنظیم دمای خود استفاده کنید، هر دو را دریافت خواهید کرد. این نوع دمپایی ها از مواد تنظیم کننده دما ساخته شده اند که می توانند با گرمای پاهای شما یا محیط اطراف سازگار شوند.

یک دستگاه کنترل دما یک ویژگی خوب برای داشتن دمپایی در فضای باز است. این دمپایی ها برای گرم نگه داشتن پا در زمستان طراحی شده اند. علاوه بر این، آنها به شما امکان استفاده از آن را در هر فصلی می دهند.

دمپایی در فضای باز با کفی ثابت برای استفاده در فضای باز

دمپایی های فضای باز باید دارای کفی مناسب برای استفاده در فضای باز بوده و برای محیط هایی مانند چمن و پیاده رو مناسب باشند. یک کفی مناسب به شما کمک می کند تا به راحتی راه بروید و از تعریق بیش از حد جلوگیری کنید. همچنین به بهبود یا پیشگیری از بیماری هایی مانند آرتریت و خار پاشنه کمک می کند. به عنوان چیزی که در انتخاب دمپایی طبی یافت می شود.

قابل شستشو در ماشین لباسشویی

زمانی که از فلیپ فلاپ های فضای باز در فضای باز استفاده می کنید، حتماً باید هر از چند گاهی دمپایی را بشویید و تعمیر کنید. استفاده و شستن کفش با مواد مرغوب این نگرانی را برطرف می کند. بسیاری از کفش های فضای باز به راحتی قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند و برخی از آنها را می توان با دست شست. وقتی قسمت بیرونی دمپایی را می شویید، لکه ها و کثیفی ها از بین می روند و دمپایی ها مانند روز قبل براق می شوند. اما اگر از دمپایی های غیر قابل شستشو استفاده می کنید، شستن آنها باعث خراب شدن دمپایی و غیرقابل استفاده شدن آن می شود. بنابراین این نکته مهمی است که هنگام خرید کفش باید در نظر بگیرید.

صندل ضد آب برای خارج از منزل

خشک نگه داشتن دمپایی در فضای باز یکی از مهمترین موارد در استفاده از آن است. بنابراین، یکی دیگر از عواملی که باید برای سرسره های فضای باز خود در نظر بگیرید این است که آیا آنها در برابر آب مقاوم هستند یا خیر. انتخاب دمپایی های سازگار با محیط زیست به این معنی است که از پوشیدن آنها برای مدت طولانی لذت خواهید برد.

این امر به ویژه در صورتی که در حال رانندگی بر روی چمن خیس یا مسیرهای شبنم دار هستید بسیار مهم است. مواد مختلف دارای سطوح مختلف مقاومت در برابر آب هستند. به عنوان مثال دمپایی های چرمی به دلیل ماهیت چرم بسیار مقاوم در برابر آب هستند. برخی از انواع پشم نیز ضد آب هستند و از پاهای شما در برابر رطوبت محافظت می کنند. هنگام انتخاب دمپایی در فضای باز، باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه سطحی از مقاومت در برابر آب هستید و چه ماده ای به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند.

دمپایی با ساپورت قوس

دمپایی های فضای باز باید از شکل طبیعی پای شما حمایت کنند. داشتن دمپایی با پشتیبانی از قوس می تواند به بهبود وضعیت و تحرک کمک کند. اگر قصد دارید آنها را برای مدت طولانی بپوشید، داشتن یک دمپایی در فضای باز که از قوس پشتیبانی می کند ضروری است. این نوع دمپایی به دلیل داشتن کفی سفت پاهای شما را هنگام راه رفتن صاف نگه می دارد. بنابراین این یک انتخاب عالی برای لباس های بیرونی است.

لباس بیرونی ساخته شده از مواد ضد باکتری

در انتخاب کفش باید توجه داشت که سلامت پاها در اولویت است. انتخاب لباس بیرونی ساخته شده از مواد ضد باکتری می تواند در این زمینه به شما کمک کند. ما هرگز نمی دانیم وقتی بیرون هستیم با چه میکروب ها یا باکتری هایی در تماس هستیم. موادی مانند پشم به طور طبیعی می توانند به مبارزه با این باکتری ها کمک کنند. به علاوه، ماهیت ضد باکتریایی پشم می تواند به شما کمک کند پوشک های بدون بو داشته باشید!

ضد رطوبت

یکی دیگر از ویژگی های دمپایی های باکیفیت در فضای باز، جذب رطوبت است. این نوع دمپایی رطوبت پا را از بین می برد و برای مواردی که پاها زیاد عرق می کنند و یا هنگام راه رفتن در محیط های مرطوب مناسب است. توجه داشته باشید که این ویژگی با ضد آب بودن متفاوت است. دمپایی های ضد آب نفوذ آب را از بیرون خنثی می کنند. اما این مورد رطوبت داخل دمپایی را از بین می برد. در واقع این خاصیت تنفسی برای دمپایی است. به لطف مزایای مواد طبیعی، دمپایی های پشمی از رطوبت جلوگیری می کنند. این بدان معناست که دمپایی های فضای باز می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند تا پاهای شما را خشک و راحت نگه دارند.

اینطور نیست

ما انواع دمپایی داریم که بسیاری از آنها برای استفاده در فضای باز مناسب هستند. هنگام خرید دمپایی فضای باز، مهم است که آنها را از یک مکان معتبر که از نظر اندازه و کاربرد مناسب شماست تهیه کنید تا در حین استفاده پاهایتان آسیب نبیند و دمپایی به راحتی آسیب نبیند.

دکمه بازگشت به بالا