همه چیز درباره شارژر اصلی شیائومی

گوشی های شیائومی از محبوب ترین برندهای حال حاضر در بازار ایران محسوب میشوند و طبیعتا در کنار این مسئله خرید شارژر، کابل و سایر لوازم جانبی اصل و اورجینال از دغدغه های کاربران این برند تبدیل شده است. در این مطلب سعی شده است تا همه نکات مهم درباره شارژر اصلی شیائومی ، به طور خلاصه گفته شود تا پس از خواندن این مطلب بتوانید یک شارژر اصلی و باکیفیت را به راحتی خریداری کنید. علاوه بر این فروشگاه معتبر موبوتعمیر نیز به عنوان یک فروشگاه جهت خرید شارژر اصل و همچنین سایر لوازم جانبی به شما معرفی میشود، تا بدین ترتیب یک راهنمای خرید خوب را در اختیار داشته باشید.

تفاوت شارژر اصلی و تقلبی شیائومی | خرید شارژر 67 واتی شیائومی

تفاوت شارژر اصلی شیائومی با نمونه فیک آن

همانطور که گفته شد گوشی های شیائومی از محبوب ترین برندها به شمار میروند. از حیاتی ترین قطعات هر گوشی باتری آن است که برای بدست آوردن عملکرد مورد نیاز از این قطعه مهم، لازم است به طور منظم آن را شارژ کنیم. درصورت آسیب دیدن شارژر نیز آن را با یک شارژر اصلی شیائومی ، از یک فروشگاه معتبر مانند موبوتعمیر تهیه و تعویض کنیم . اما تفاوت شارژر اصلی از فیک در چیست؟

  • توجه به لوگو شیائومی ، یک عامل اصلی به شمار میرود زیرا سودجویان لوگو را کپی میکنند اما این لوگو کپی شده با لوگو اصلی یکسان نیست و در فونت ها، رنگ فونت ها و جوهر و یا عبارات درج شده باهم تفاوت دارند.
  • به نوشته های روی آداپتور و کابل توجه کنید. بر روی آداپتور و یا کابل اطلاعاتی از قبیل نام کشور سازنده، ولتاژ و سایر اطلاعات فنی درج شده است . در نمونه های فیک، ترکیب بندی حروف چاپی و انواع چاپ و فونت و رنگ جوهر باهم متفاوت اند.
  • مورد دیگر توجه به کیفیت و تفاوت درزهای شارژر است. در ساخت محصولات فیک دقت و ظرافت دیده نمیشود و مواد به کار رفته در ساخت آن ها بی کیفیت بوده که طول عمر آن ها را کاهش میدهند.
  • شارژر اصلی شیائومی از مس ساخته شده است و به آهن ربا نمی چسبد.
  • شارژر اصلی سنگین تر و محکم تر از شارژر تقلبی است.

 

آثار استفاده از شارژر فیک

شارژر فیک شیائومی دارای استاندارد های لازم نبوده و جریان برق بیش از حد نرمال انتقال میدهد و یا حتی باعث ایجاد نوسان میشود. آثار زیان بار استفاده از شارژر فیک به جای شارژر اصلی شیائومی به شرح زیر میباشد:

  • به دلیل وارد نکردن جریان مناسب به گوشی توسط شارژر فیک ، آی سی شارژ، تنظیم کننده میزان جریان ورودی به دستگاه، مستقر بر روی برد آسیب میبیند و نتیجه آن داغ شدن گوشی و آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه میباشد.
  • همان جریان نامناسب ورودی ، ممکن است باعث سوختن کامل برد و یا ایجاد اتصالی و جرقه و حتی انفجار گوشی شود.
  • به دلیل جریان اضافی وارد شده به باتری، شارژ اعلام شده توسط دستگاه واقعی نبوده و گوشی زودتر از انتظار به اصطلاح شارژ خالی میکند.
  • همین جریان های نامناسب وارد شده به دستگاه بر عملکرد صفحه لمس یا تاچ اثر می گذارد.
  • این شارژر ها بدون نظارت و کنترل کیفی و با مواد بی کیفیت ساخته میشوند و حتی ممکن است با وصل شدن به برق شهری ، خانه و یا گوشی منفجر شود. زیرا سیستم الکتریکی را دچار اختلال میکند.

در آخر نیز باید گفت که می توان شارژر اصلی را از فروشگاه موبوتعمیر تهیه کرد

 

خرید شارژر اصلی شیائومی

با دانستن و مطمئن شدن از دانسته ها درباره موارد و نشانه های تشخیص شارژر اصلی شیائومی از فیک باید به مرحله بعدی فکر کرد. در گام بعدی باید به دنبال یک فروشگاه معتبر و مطمئن باشید تا اجناس اصل و اورجینال بفروشد، در حالت واقع بینانه باید گفت که هر چه قدر از نشانه های گفته شده را بررسی کنید بار هم امکان خرید شارژر فیک را دارید. در این میان چیزی جز یک فروشگاه معتبر نمی تواند کمک کند. ما نیز به شما فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر را پیشنهاد می کنیم.

 

معرفی سایت موبوتعمیر

فروشگاه اینترنتی و معتبر موبوتعمیر، فعالیت خود را در زمینه فروش قطعات و لوازم جانبی و ابزارهای تعمیراتی گوشی های شیائومی و سایر برندها را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. این فروشگاه توانسته با ارائه محصولات و اجناس اصل و با کیفیت که دارای ضمانت کیفیت کالا نیز هستند اعتماد مشتریان خود را جلب کند. همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی فوق العاده جهت پیگیری سفارشات و البته مشاوره کارشناسان برای انتخاب بهتر ، خریدی آسان را فراهم کرده علاوه بر این در این سایت و برای اجناس متفاوت مطالبی آماده شده است تا انتخاب بهتری را رقم بزند. این فروشگاه اینترنتی دارای تضمین کیفیت و تضمین بهترین قیمت بوده و با ارسال سریع با پست پیشتاز به سراسر کشور و با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم اصالت کالا و همچنین وجود مشکلات فنی محیطی سراسر اعتماد برای مشتریان ایجاد کرده و دغدغه بسیاری از کاربران را جهت تهیه و خرید محصولات اصل را از بین برده است.

وبسایت: www.mobotamir.com
تلفن: 09363330070
اینستاگرام: @mobotamir

دکمه بازگشت به بالا