کفش هوشمند هم به بازار آمد

کفش

شرکت واهو در زیر کفش های تولیدی جدید خود کوسن هایی تعبیه کرده است که ارتفاع آن در سه سطح قابل تنظیم است تا از این کفش ها در سطوح مختلف استفاده شود.

Wahoo که در سال 2020 فعالیت خود را در میلان آغاز کرد، امیدوار است که این کفش ها با استقبال خوبی مواجه شوند. هر کدام از این کفش ها دارای یک کمپرسور هوای مینیاتوری هستند که در پاشنه کفش تعبیه شده و به مجموعه ای از سوراخ های هوا در زیر آن متصل شده است. هنگامی که هوا به داخل آن حفره ها پمپ می شود، هر یک گیره لاستیکی جداگانه را بیرون می زند و یک بالشتک بین آن حفره و پای کاربر ایجاد می کند. متعاقباً آزاد کردن مقداری یا تمام هوا باعث تخلیه بالشتک و یا تخلیه کامل آن می شود.

این کمپرسور توسط یک اپلیکیشن سازگار با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کنترل می شود و کفش را در سه حالت تنظیم می کند تا روی سطوح با سختی های مختلف حرکت کند. قیمت این کفش 270 دلار است.

به لطف فشارسنج داخلی، شتاب‌سنج و سنسورهای مانیتور زاویه چرخش، می‌توان از این برنامه برای ردیابی مسافت طی شده و ارائه پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود راه رفتن استفاده کرد. با یک بار شارژ بی سیم با باتری لیتیومی، هر کفش برای حدود 14 ساعت استفاده در دسترس است.

5858

دکمه بازگشت به بالا