عمومیمطالب برتر

بهترین هوش مصنوعی بازنویسی محتوا کدام ابزار است؟

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، هدف نهایی شما کسب درآمد است. یکی از اقدامات بازاریابی، تولید محتوای هدفمند و برنامه ریزی شده است، زیرا هزینه آن 62 درصد کمتر از روش های دیگر است. اما تولید همان محتوای معمولی مستلزم زمان و بودجه زیادی است که می تواند برای کارآفرینان نگران کننده باشد. خبر خوشحال کننده ای که در سال 2023 سرتاسر جهان را فراگرفت، ظهور ChatGPT است که توانست در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این ابزار هوش مصنوعی کمک بزرگی به تولیدکنندگان محتوا می کند و اگر افراد بتوانند طبق دستورالعمل های آن سؤالات درست بپرسند، می توانند فرآیند تولید محتوا را آسان تر و سریع تر کنند.

بسیاری از مردم ممکن است در استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مردد باشند. این افراد ممکن است نگران این باشند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کیفیت لازم را داشته باشد و بتواند رضایت کاربران خود را جلب کند یا خیر؟ باید بگوییم تا زمانی که کار با ابزارها را بلد باشید جای نگرانی نیست. در این مقاله شما را با بهترین هوش مصنوعی برای بازنویسی و تولید محتوا آشنا می کنیم.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا حداکثر 2000 کلمه متن (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) را استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی محتوا نشونت کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن های اولیه از ابتدا نوشته می شوند و با خطوط قبلی تفاوت دارند. به این معنی که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی محصول مختلف و بازنویسی شده را دریافت کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که اگر می خواهید متن خود را کاملا منحصر به فرد کنید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر دو یا سه سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از منبع دیگری جایگزین کنید. این تضمین می کند که شما نمی توانید تشخیص دهید که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می‌گویند. با استفاده از ابزار آنلاین برای بازنویسی متن خود، می توانید بالاترین کیفیت محتوای بازنویسی شده توسط دستگاه را دریافت کنید.

آیا گوگل تشخیص می دهد که متن ویرایش شده است؟

خیر اگرچه چنین چرخش و جایگزینی هنوز کامل نشده است، و اگر متنی را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر مجموعه بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل تشخیص نباشد. . (حداقل تا الان).

درصد شباهت متن رونویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد شباهت یا تشابه متن رونویسی شده به متن اصلی پس از بازنویسی توسط بازنویس محتوا سئوسل، به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها مهارت یا دانش در زمینه کاری است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و بیان منحصر به فرد و غیرقابل جایگزینی دارند می توانند به درصد بالایی از شباهت دست یابند (یعنی کار حاصل ممکن است بیشتر شبیه متن اصلی باشد). طبق تست های زیاد این ابزار تقریبا از هر نظر موثر و کاربردی است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

هزینه بازنویسی یک متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران گرامی ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی متن نیست. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن با هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

خدمات کپی رایتینگ رایگانی که در این صفحه موجود است برای کاربران غیرتجاری و معمولی در نظر گرفته شده است که هر روز فرصت کپی دارند، اما خدمات تجاری نیز برای مشتریان نامحدود است.

دکمه بازگشت به بالا