ورزشی

بیرون آمدن استقلال از این بحران سخت است/ زمان زیادی از دست رفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال یکی از پرحاشیه ترین دوران خود را سپری می‌کند، تغییرات زیاد مدیریتی، بی پولی، تبعیض‌هایی که بین استقلال و رقیبش بوجود آمده باعث شده تا رقیب در آرامش کامل بازیکنان جدید را جذب کند اما استقلال هنوز نتوانسته بازیکنان فصل گذشته خود را هم راضی کند!

هافبک سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: دلیل این همه تفاوت را بین دو تیم که هردو یک متولی دارند را نمی دانم اما چیزی که واضح است این تبعیض باعث شده تا استقلال دچار یک بحران ناخواسته شود که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است. مشخص نیست که چه زمانی قرار است وزارت ورزش به هر دو تیم یک نگاه داشته باشد تا استقلال هم به آرامش برسد.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی استقلال گفت: در هیچ جایی در این دنیا یک باشگاه در طول سال ۴ مرتبه مدیر عامل عوض نمی‌کند. مدیرانی که رفتن آنها باعث شده مشکلات دیگر به معضلات گذشته اضافه شود. تا به اینجای کار که عملکرد مثبتی از مدیران قبلی ندیده‌ایم ولی امیدواریم علی خطیر بتواند آرامش را به اردوی استقلال بازگرداند. هرچند که او با شرایط موجود کار سختی پیش رو خواهد داشت.

اکبری یادآور شد: خطر می‌خواهد موفق شود باید تعامل خوبی با نکونام و بازیکنان داشته باشد، با هواداران صادق باشد، از تجربیات و اشتباهات مدیران گذشته استفاده کند و درس بگیرد، از نظر مشاوران با تجربه و اهالی فوتبال استفاده کند تا بتواند این شرایط بحرانی را پشت سر بگذارد

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط نکونام در استقلال گفت: نکونام در بدترین شرایط استقلال هدایت این تیم را بر عهده گرفت و می‌داند که روزهای سختی در پیش دارد. البته نکونام باتجربه است و از این تجربه استفاده می‌کند. او یک پشتوانه قدرتمند دارد و آن‌هم هواداران هستند. پیشکسوتان هم باید کنار نکونام باشند و از او حمایت کنند نه اینکه در این شرایط سخت کادر فنی و بازیکنان را تنها بگذارند. استقلال در حال گذر از روزهای سخت است بنابراین حمایت و کنار هم بودن باعث خواهد شد که استقلال موفق شود.

اکبری با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر خاطرنشان کرد: متاسفانه بی کفایتی مدیران قبلی استقلال باعث شد باشگاه در نقل و انتقالات همانند سایر رقبا موفق نباشد و زمان را از دست بدهد. تعدادی از بازیکنانی که مایل بودند به استقلال بیایند وقتی شرایط نابسامان باشگاه را دیدند با مبالغی بیشتر به تیم‌های دیگر پیوستند و دست استقلال از جذب بازیکنان صاحب نام و با تجربه کوتاه ماند. اگرچه زمان را از دست دادیم اما اگر مدیران استقلال تلاش کنند می‌توانند از زمان باقی مانده برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی استفاده کنند.

وی در خصوص تقویم فصل آینده لیگ برتر و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم تصریح کرد: هفته پنجم بدترین زمان برای این دیدار بود، دوتیم هنوز جا نیفتاده‌اند و همچنان بدن‌ها به قول فوتبالی‌ها «ول» نکرده است! بعید می دانم در هفته پنجم شاهد دربی جذابی باشیم چون شرایط امتیازات دو تیم هم به گونه‌ای است که حساسیت بوجود نمی‌آورد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا