ورزشی

پنجره استقلال باز می‌شود/ سازمان لیگ مشکل بدهی استقلال را حل کرد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی تاج امروز دوشنبه با اشاره به جلسه ای که با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال داشته است گفت: استقلال یکی از پرافتخارترین تیم های آسیاست و یکی از تیم های معتبری است که می تواند برای ایران افتخارآفرینی کند.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که با آقای خطیر داشتیم رفع موانعی بود که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صدور مجوز حرفه ای لازم است. اطمینان دارم که خطیر این موانع را رفع خواهد کرد و دیگر شاهد حذف استقلال نخواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: با خطیر و نکونام جلسه بسیار خوبی داشتم. مطمئنم که استقلال برخی موانع مالی را رفع خواهد کرد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم مشکلات ثبت قرارداد را حل کردند.

وی با بیان این که سقف بودجه همان است که اعلام کردیم ادامه داد: استقلال بدهی هایی به سازمان لیگ داشت که از قبل بود که این مشکل را حل کردیم. پنجربه استقلال بزودی باز خواهد شد تا این تیم بتواند قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.

تاج افزود: استقلال باید برخی قراردادهایش را تعدیل کند. این کاری است که این باشگاه باید انجام دهد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم برای ثبت قراردادها به این باشگاه کمک خواهد کرد.

مهدی تاج ادامه داد: ما نباید نگرانی از ناحیه استقلال داشته باشیم. زمانی فوتبال و لیگ پویایی خواهیم داشت که همه تیم ها بدون مشکل به فعالیت بپردازند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی فوتبال نیز گفت: محل رسیدگی به حق پخش تلویزیون کمیسیون تلفیق مجلس است. نامه ای را به آقای قالیباف زده ایم که امیدواریم ترتیب اثر داده شود. 

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا