ورزشی

رئیس فدراسیون ووشو: پنهان کاری نکرده‌ایم/ انتشار خبر دوپینگ وظیفه فدراسیون نیست!

رئیس فدراسیون ووشو ایران با بیان اینکه هیچ راز در مورد دوپینگ بازیکنان ووشو وجود ندارد ، گفت: ورزشکاران برای اعلام خبر دوپینگ به فدراسیون ووشو احتیاج ندارند.

امور صدیقی در مصاحبه با مخبران ، در مورد اخبار ناشناخته و مبهم دو بازیکن ایرانی فدراسیون ووشو توضیح داد: “به نظر من ، استفاده از کلمه” راز “برای این منظور درست نیست.” فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران نیازی به اعلام این خبر ندارد و روند سازمان ملل همیشه یکسان است و چنین اخبار را از طریق وب سایت رسمی خود منتشر می کند.

رئیس سابق امور بین الملل فدراسیون ووشو گفت: “فدراسیون جهانی ووشو موضوع را از طریق وب سایت رسمی خود منتشر کرده است ، اما فدراسیون جمهوری اسلامی موظف به انتشار این اخبار نیست.”

وی گفت: فدراسیون ووشو با بهره گیری از اوضاع و عدم ارائه اخبار در بعد رسانه ، مبالغه اعلام مسابقات قهرمانی تیم ملی را برانگیخت و از ناآرامی های عمومی از دوپینگ دو مدال آور سوء استفاده کرد. وی توضیح داد: “در واقع ، این یک سوء تفاهم است.” این اتفاق در اکتبر سال 2018 رخ داد و وقتی فدراسیون جهانی نمونه گرفت ، چندین ماه طول کشید تا جواب ها را تعیین کند و حدود 3 ماه بعد ، نتایج را منتشر کرد. بنابراین ما نمی دانستیم که نتایج آزمون مثبت است. بنابراین ، نمی توان گفت که این مشکل با دانش تقویت می شود.

آیا رئیس جمهور فعلی فدراسیون ووشو در پاسخ به اینکه فدراسیون نیازی به اعلام این خبر ندارد ، باید خبرهای صحیحی را در اختیار مخاطبان قرار دهد ، اما بعد از تصمیم گیری در مورد نتایج آزمون ، قهرمانی مشترک با ایران و چین را اعلام کند؟ وی اظهار داشت: در هر صورت فدراسیون جهانی باید به ما بگوید که این خبر را منتشر کنیم تا بتوانیم همین خبر را منتشر کنیم زیرا این وظیفه فدراسیون نیست که آن را اعلام کند!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استفاده از خلاء خبری موجود و دنبال کردن اصطلاح قهرمانی تاریخی غیر اخلاقی است؟ وی گفت: وظیفه کنفدراسیون نیست که این خبر را اعلام کند ، اما این موضوع دیگری است!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا