استان ها

ادامه سریال برکناری‌ها در فدراسیون ژیمناستیک/ شاخه هنری از سمت خود کنار رفت

در ادامه برکناری‌های فدراسیون ژیمناستیک، رئیس شاخه هنری این فدراسیون از سوی عابد حقدادی برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از آنکه محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک از سوی عابد حقدادی رئیس فدراسیون عزل شد، نادر مدنی رئیس شاخه هنری فدراسیون هم با تماس تلفنی حقدادی از سمت خود برکنار شد تا عزلی دیگر در این فدراسیون صورت بگیرد.

نادرمدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا ضمن تائید خبر برکناری اش، اظهار داشت: در مجمع انتخاباتی هر کسی حق رأی دارد، حقدادی می‌دانست که من با توجه به اینکه با زهرا اینچه درگاهی کار کردم در صورت تکرار انتخابات رأی به درگاهی می‌دهم. حقدادی با من تماس گرفت و گفت اگر اجازه بدهید در خدمت شما نباشیم، من هم در پاسخ گفتم برای من حکمی نزده بودید، خواستید به فدراسیون کمک کنم و حالا هم نمی‌خواهید، هیچ مشکلی وجود ندارد. 

گفته می شود سید حمیدرضا هاشمی کارشناس فدراسیون ژیمناستیک می‌تواند گزینه بعدی عزل از سمت خود در فدراسیون ژیمناستیک باشد. آن هم در شرایطی که فدراسیون جهانی ژیمناستیک کماکان زهرا اینچه درگاهی را رئیس و محسن سلیمانی را دبیر فدراسیون ایران می‌داند و انتخابات اسفند سال گذشته را که منجر به انتخاب عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون گشت، به رسمیت شناخته نشده و تا ۲۲ تیر مهلت داده تا تکلیف فدراسیون ژیمناستیک روشن شود و اگر تا دو هفته دیگر اقدام عاجلی صورت نگیرد، فدراسیون ژیمناستیک تعلیق می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا