حوادث

رهایی یک محکوم از قصاص در شیراز

مخبران / فارس به برکت امام حسن مظتبی (ع) ، رئیس دادگستری اعلام کرد که شخصی را که در شیراز به اعدام محکوم شده بود ، در شب کریسمس ، با بخشش و آزادی والدین آزاد خواهد کرد.

حجت الاسلام سعید کاظم موسوی گفت: پس از ثبت پرونده و تکمیل مراحل قانونی و مراحل قضایی ، دادگاه عالی حکم قصاص قاتل پرونده را صادر می کند.

به گزارش مخبران ، وی با اشاره به روابط عمومی دادگستری Forsyth اظهار داشت: با تلاش برای پیروی قضایی و دو برابر شدن ، اعضای شعبه 49 هیئت حل اختلاف و کارمندان راضی بودند و در شب کریسمس ، خاندان پر برکت امام (ره) حسن مظتبی (ع) خدا را به عنوان یک کودک محافظت کرد و انتقام را بخشید.

فارس ، رئیس دادگستری ، گفت كه آمرزش و بخشش حق مردم است و معتقد به پیروان واقعی اهل بیت (ع) هستند: بخشش مناسب باعث ایجاد فرهنگ صلح و هماهنگی در جامعه شده است. “گفت.

موسوی یکی از مهمترین دستاوردهای اخلاقی ماه مبارک رمضان است ، آموختن و تقویت بخشش و افزود: پیامبر مهربانی ، حضرت محمد مصطفی (ص) دیگران را به راحتی بخشید و اولیای الهی و رهبران دینی هر یک نمونه بارزی از بخشش

وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه توبه و شفاعت ، ماه آشتی با خدا ، رویگردانی از گناه ، ماه انسداد هوای روح ، ماه تلاوت قرآن و دعا و دعا و اشک است. و دعا و ما باید از برکات این ماه مبارک نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش مخبران ، این پرونده با پیگیری و تلاش اعضای شعبه 49 زندان ویژه حل اختلاف فارس ، 17 سال بعد ، منجر به سازش شد و قاتل نجات یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا