ورزشی

رونالدو می خواهد از قرنطینه خارج شود

نیوز’نیوزنیوز:

به گفته بیساکر ، آزمون مثبت آزمون کوئید 19 کریستیانو رونالدو مهمترین خبر عصر سه شنبه دنیای فوتبال بود. هیچ یک از تیم ستاره پرتغالی کرونا را اجاره نکرده است ، بنابراین مهاجم یوونتوس فقط قرنطینه شده و در بازی امروز (چهارشنبه) برابر سوئد حضور نخواهد داشت.

رونالدو در اتاق خود در اردوی تیم ملی ماند و تمرینات تیم ملی پرتغال را در بالکن تماشا کرد. این بازیکن از تصویری که مهاجم یوونتوس منتشر کرده خندید. با این حال ، ستاره پرتغالی نگران از دست دادن دیدار خود برابر بارسلونا در تاریخ 28 اکتبر (7 نوامبر) است. آنها تمام تلاش خود را برای رسیدن به این دیدار از هفته دوم لیگ قهرمانان انجام خواهند داد.

به گفته تانکردی پالمری خبرنگار اینترپورت ، رونالدو می خواهد قرنطینه خود را در پرتغال ترک کند تا بتواند به تورین برگردد و خود را در آنجا پیدا کند.

قرنطینه در پرتغال 14 روز و در ایتالیا 10 روز است. به همین دلیل مهاجم یوونتوس می خواهد به تورین برگردد. اگر تست تاج بازیکن مثبت نباشد ، او می تواند مقابل ورونا بازی کند.

طبق پروتکل های لیگ قهرمانان ، تست تاجگذاری بازیکن می تواند حداقل به مدت هفت روز انجام شود. بنابراین ، بعد از انتقال رونالدو ، قرنطینه این بازیکن از هشت به 9 روز کاهش می یابد.

دکمه بازگشت به بالا