ورزشی

سرخ‌ها فاتح دیدار پرحاشیه/ طلسم تساوی‌های پرسپولیس از بین رفت

به گزارش مخبران؛ در هفته یازدهم لیگ برتر ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود. این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ پوشان پس از چهار تساوی متوالی از پیروزی لذت ببرند.

در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه پرسپولیسی ها سعی کردند با طرح حملات از سمت چپ دروازه استیل را به خطر بیندازند اما این حملات تهدید جدی نبود. یک بار سعید آقایی از مدافع حریف عبور کرد و سپس احمد نوراللهی و وحید امیری با حرکت به سمت چپ ضربه ای به دروازه فولاد وارد نکردند. در دقیقه 24 روی یک ضربه ایستگاهی ، پاتوسی توپ را به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد و سپس ضربه سر محمد میری به اوت رفت. در دقیقه 27 و با استفاده از ضربه کرنر ، پاتوسی توپ را به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد و سعی کرد با ضربه سر توپ عالی دروازه را باز کند اما توپ به تیر افقی برخورد کرد و دوباره به زمین افتاد. . در دقیقه 29 احسان پهلوان توپ را از سمت چپ به دروازه فولاد فرستاد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد ، مهدی عبدی در موقعیت شوت قرار گرفت و بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد. تا نیمه اول با پیروزی پرسپولیس اتفاق خاصی نیفتاد.

IMG-20210118-WA0032

نیمه دوم ادامه بازی اختصاصی پرسپولیس بود اما شاگردان جواد نکونوم خیلی زود به پرسپولیس حمله کردند و موقعیت های خطرناک زیادی روی دروازه حامد لاک ایجاد کردند. در دقیقه 58 فولادی ها روی پاس احمدزاده و ضربه سر پریرا برای دومین بار دروازه پرسپولیس را تکان دادند. حمله فولادی ها در اواسط نیمه دوم بیش از هر زمان دیگری گسترده بود و سرانجام در دقیقه 60 ، زاهیدار سوت جنجالی زد که پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه حامد لاک را باز کرد. اعلام پنالتی توسط هیئت منصفه هم در زمین و هم روی نیمکت های دو تیم باعث جنجال شد اما این بار پرسپولیس توانست به سرعت به بازی برگردد و احمد نوراللهی در دقیقه 70 در محوطه جریمه فولاد گل پیروزی را به ثمر برساند. بعد از این گل بازیکنان فولاد دور دروازه پرسپولیس دور هم جمع شدند اما سرخ پوشان در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت در زمین نتوانستند دو مدافع میانی بگیرند و پس از چهار تساوی متوالی توانستند به سه امتیاز برسند و این بازی را ببرند. به این معنا که. سرخپوشان پایتخت در سومین پیروزی متوالی خود برابر فولاد 15 امتیاز کسب کردند و پس از چهار تساوی ، در اولین مسابقه خود پیروز شدند و به رده ششم جدول صعود کردند. شاگرد نکونام نیز با همان 15 امتیاز به رده هشتم سقوط کرد. این مربی هرگز پرسپولیس را شکست نداده است.

داور: ز زاهدی’فر

کمک خواهد کرد: علی میرزابیگی و فرزاد بهرامی

کارت زرد: محمد حسین کنعانی جادگان ، یحیی گل محمدی (سرمربی) ، احمد نوراللهی ، حمید مطهری (مربی) و حمید لاک از پرسپولیس و محمد آبشک از فولاد و مهدی هاشمی نسب (مربی)

ترکیب پرسپولیس: حمید لاک ، سید جلال حسینی (90-آرمان رمضانی) ، محمد حسین کنعانی-جادگان (85-سید احسان حسینی) ، سعید آقایی ، سایامک نعمتی ، احمد نوراللهی ، کمال کامیابانیه (77-آه).

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب فولاد: محسن فوزان ، سید مهران موسوی ، موسی کالیبالی ، صالح هاردانی ، عارف آگاسی (46-وحید هدریه) ، محمد آبشق ، محمد میری ، ایاندا پاتوسی (80-ساسان انصاری) ، فرشاد محمدو و فرشاد محمد پریرا

سرمربی: جواد نکونام

دکمه بازگشت به بالا