مطالب برتر

طرز تهیه کوکی خرما + خوشمزه و آسان

طرز تهیه کوکی خرما + خوشمزه و آسان

به نقل از ارگان خرما کوکی ها شیرینی‌های بیسکوییتی مسطح و تردی هستند که به مدل‌های مختلفی پخته می‌شوند و برای عصرانه و میان‌وعده گزینه بسیار مناسب و پرطرفداری هستند. همچنین کوکی‌ها برای مناسبت‌ها هم یک انتخاب شیک به شمار می‌روند. ممکن است فکر کنید کوکی‌ها شیرینی‌های سفت و خشکی هستند؛ اما اگر دستور پخت حساس آن‌ها رعایت شود بسیار ترد و در عین حال نرم خواهند بود.

در این پست از طرز پخت ۱۲ مدل از کوکی‌های خوشمزه را همراه با نکات مهم پخت آن‌ها به شما آموزش می‌دهیم.

 وکی شکلاتی یکی از انواع کوکی‌هاست که مانند کیک شکلاتی طرفداران زیادی دارد؛ این کوکی شکلاتی که به آموزش آن می‌پردازیم بسیار خوشمزه با و با حالت کشسان است و بافت کیکی ندارد.

۱- کره هم‌دمای محیط و شکر قهوه‌ای رو با لیسک کاملا مخلوط می‌کنیم تا به خورد هم بروند و کاملا یک‌دست شوند.

برای کلیک کنید.

 خرید انلاین خرما کبکاب: بین کوکی‌ها کوکی شکلاتی به ویژه نوع ترک دار آن بسیار محبوب است. سطح کوکی‌های ترک دار در حین پخت ترک برمی‌دارد و پیدا می‌کند. کوکی ترک دار شکلاتی بافت بسیار نرم و و طرز تهیه بسیار راحتی دارد. از این کوکی‌ها برای پذیرایی در مهمانی‌ها یا حتی به عنوان هم می‌توانید استفاده کنید.

 ۱- شکر دانه‌ریز و کره نرم‌شده در دمای محیط را داخل ظرفی بریزید. اگر شکر دانه‌ریز نیست آن را در چند مرحله داخل دستگاه آسیاب بریزید و چند پالس بزنید تا دانه‌های آن ریزتر شود. نیازی نیست کاملا پودر و مشابه پودر قند شود. کره و شکر را با همزن بزنید تا کاملا مخلوط و یک‌دست شوند.

برای خواندن کلیک کنید.

 خرما خاصویی با کیفیت: این کوکی دستور تهیه ر دارد و زمان زیادی برای پخت آن نیاز نیست و به سادگی می‌توان در منزل تهیه کرد. همچنین به دلیل فواید جو دوسر، بسیار است.

برای ادامه کلیک کنید.

 این کوکی به دلیل و ، دارد و مخصوصا اگر به شکل پخته شود برای مناسبت‌هایی مثل و بسیار مناسب است. این کوکی‌ها به عنوان شیرینی عید هم تهیه می‌شوند.

کره و پودر قند الک‌شده را با همزن بزنید تا کرم‌ رنگ و کشدار شود. سپس ۲۵ گرم تخم مرغ را اضافه کنید.

برای ادامه کلیک کنید.

شیرینی با خرما له شده | طرز تهیه کوکو خرما

کوکی با مغز شکلاتی یک شیرینی ترد و خوشمزه ترکی است که داخل آن با پر شده است. تهیه این کوکی‌ها بسیار ساده و با مواد اولیه در دسترس است و نیازی به همزن ندارد. این کوکی که خوبی دارد، برای پذیرایی از مهمان و میان‌وعده و عصرانه بچه‌ها مناسب است.

 ادامه مقاله را بخوانید.

بی‌شک یکی از خوشمزه‌ترین کوکی‌ها برای فصل تابستان کوکی آلبالو است. برای تهیه کوکی آلبالو بهتر است آلبالو، تازه و نوبر باشد تا طعم کوکی شما خوشمزه‌تر شود. برای تهیه کوکی آلبالو به مواد زیر نیاز داریم:

 برای ادامه می‌توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

 کوکی کشمشی با شیره انگور، کوکی خوشمزه و مقوی است که از شکر در تهیه آن استفاده نمیشود.یه کوکی رژیمی که طرز تهیه آسانی دارد.برای تهیه این کوکی مواد زیر لازم است:

برای ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید.

 کوکی اسمورز S’mores cookie یکی از کوکی‌های پر طرفدار دنیاست. کوکی s’mores یکی از کوکی‌های خیلی خوشمزه و جذاب شکلاتی است. کوکی شکلاتی که با مغز مارشمالو پر می‌شود و بعد از پخت لایه‌ای مذاب از مارشمالوی داغ در مرکز کوکی مشاهده خواهید کرد!

این کوکی به شکل کوکی بار هم تهیه می‌شود و باز هم یکی از انواع بارهای خوشمزه و محبوب در دنیاست. برای تهیه کوکی اسمورز به مواد زیر نیاز دارید.

برای ادامهمی‌توایند به مقاله آن مراجعه کنید.

 کوکی ماست شیرینی رژیمی می باشد که کمترین مقدار شکر را داراست و بافتی ترد دارد و مواد اولیه آن به راحتی قابل دسترس است. برای تهیه کوکی ماست مواد زیر لازم است:

برای ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید.

۱۰کوکی انار و شکلات

کوکی انار با شکلات شیرینی خوشمزه و جذاب می باشد که به راحتی می توانید این کوکی را در منزل برای شب یلدا خود تهیه بفرمایید.

برای ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید.

۱۱کوکی ردولوت با کرم پنیری

از دسته شیرینی های خوشمزه و جذاب هستند با تنوع بسیار زیاد. کوکی‌ها با توجه به رسپی و نوع پختشون ظاهر و بافت متفاوتی دارند و باتوجه به تکنیک‌هایی که در پخت هر نوع از کوکی به کار میره گاها نرم با رویه‌ی ترد و شکننده و گاهی بافت شکننده و خشکی همانند بیسکوئیت دارند و در بعضی رسپی‌ها هم نرم و لطیف‌اند.

علاوه بر اون به راحتی میتونید این کوکی جذاب رو برای ولنتاین تهیه کنید و به عزیزانتون هدیه بدید. این کوکی خیلی سریع و راحت تهیه میشه و مواد آسان و در دسترسی هم داره. به راحتی میتونید درمنزل تهیه کنید و از خوردنش لذت ببرید.

برای ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید.

 کوکی زنجبیلی با طعم کمی تند و تیز زنجبیل تازه و عطر فوق العاده آن یک شیرینی خوشمزه و دلپذیر رو برای عصرهای پاییز و زمستان به ارمغان خواهد آورد. این کوکی بسیار سالم و مقوی هم هست چون در تهیه آن از شیره خرما و انگور و ادویه ای گرم و خوش عطر استفاده شده و طبعی گرم و مناسب برای روزهای سرد زمستان دارد.

 برای تهیه کوکی زنجبیلی به مواد زیر نیاز دارید:

برای ادامه می‌توانید به محتوای آن مراجعه کنید.

می‌توانید برای مشاهده دستوراتدیگر به مجله اکالا بلاگ سری بزنید

دکمه بازگشت به بالا