عمومیمطالب برتر

معرفی بهترین شارژرهای آیفون

انتخاب یک شارژر با کیفیت در هنگام خرید یا استفاده از آیفون بسیار مهم است. انواع مختلفی از شارژرها و شارژرها برای آیفون موجود است، اما کیفیت پایین می تواند به مرور زمان عمر باتری گوشی را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این مقاله بهترین شارژرهای آیفون را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی آداپتورهای باکیفیت گوشی خود را خریداری کنید.

نکات مهم در مورد شارژر آیفون

مهم ترین نکته ای که در خرید شارژر باید به آن توجه کنید سرعت شارژر است. شارژرهای بی سیم و سیمی در عملکرد متفاوت هستند. به عنوان مثال، بیشتر شارژرهای سیمی 20 وات هستند، در حالی که شارژرهای بی سیم با استفاده از فناوری Qi تنها می توانند 7.5 وات را انتقال دهند. البته MagSafe جدید اپل می تواند سرعت شارژ بی سیم استاندارد 15 وات را به کاربران بدهد. برای تصمیم گیری صحیح، مهم است که با اطلاعات مربوط به شارژ آیفون آشنا شوید.

آیفون 14 پرو مکس: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 14 پرو: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 14 پلاس: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 14: کابل 20 وات، بی سیم 15 واتی MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 13 پرو مکس: 27 وات سیمی، 15 وات MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 13 پرو: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 13: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 13 مینی: 20 وات بی سیم، 15 وات در MagSafe در بی سیم 7.5 وات.

آیفون 12: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات بی سیم

آیفون 11: 18 وات سیمی، 7.5 وات بی سیم

مدل های آیفون SE 2022: کابل 20 وات، 7.5 وات nirkabel

آیفون SE مدل 2020: 18 وات سیمی، 7.5 وات بی سیم

هنگام خرید بهترین شارژر آیفون 13 پرو مکس و سایر آیفون ها، برای انتخاب بهترین شارژر لازم است اعداد ذکر شده را به خاطر بسپارید. توجه به کیفیت کابل ها و آداپتورهایی که خریداری می کنید بسیار مهم است و قطعاً می تواند وضعیت و عملکرد باتری را برای مدت طولانی در محدوده مناسب حفظ کند.

اگرچه آیفون 14 پرو، 14 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می کنند، اما اپل توصیه می کند آنها را با یک آداپتور 20 واتی شارژ کنید (آداپتور با خروجی بالا به این گوشی ها آسیب می رساند و ممکن است کار نکند، اما بد نیست که دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید).

چرا باید شارژر آیفون اصل بخریم؟

استفاده از لوازم جانبی تقلبی و تقلبی می تواند در دراز مدت آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند. افراد زیادی هستند که برای خرید آیفون هزینه زیادی می پردازند اما به دلیل بی احتیاطی تمایلی به خرید لوازم جانبی اصلی ندارند و این مشکل می تواند مشکلات زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد. اگر از آداپتورها و شارژرهای تقلبی آیفون استفاده می کنید، ممکن است با موارد زیر مواجه شوید:

آسیب به باتری و سایر قسمت های دستگاه؛

خرابی زودرس کابل ها و آداپتورهای شارژ؛

قطع اتصال انتهای کانکتور و گرمای بیش از حد؛

همگام‌سازی شارژ دستگاه یا دستگاه انجام نشد.

توصیه می کنیم برای شارژ دستگاه آیفون خود از کابل و شارژر اصلی استفاده کنید تا سلامت باتری و سایر قسمت های دستگاه به خطر نیفتد.

بهترین شارژرهای آیفون

تا این قسمت از مقاله سعی کردیم مزایا و معایب کابل ها و شارژرهای تقلبی را نشان دهیم اما در ادامه تعدادی از بهترین شارژرهای آیفون را به شما معرفی می کنیم تا از بین آنها انتخاب درستی داشته باشم.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

هنگام خرید آیفون 12 یا مدل های جدیدتر (حتی آیفون 11 با جعبه کوچکتر)، باید فوراً یک آداپتور برای آیفون خود خریداری کنید. چون آداپتور داخل جعبه نیست. چه شارژری بهتر از آداپتور اصلی اپل، که بهترین جاست و نگران آسیب احتمالی است، برای آیفون خود پیدا کنید؟ اپل تنها یک کانکتور Type-C به Lightning را در جعبه گوشی های جدید خود قرار داده است و برای شارژ گوشی سری لایتنینگ خود باید سر شارژر Type-C را وصل کنید. این محصول می تواند انواع آیفون و آیپد اپل را شارژ کند و با توجه به فناوری به کار رفته در آیفون ها، توان خروجی این آداپتور 20 وات است و می تواند دستگاه های شما را با بیشترین سرعت شارژ کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین آداپتور برای آیفون 13 یا مدل های دیگر هستید، این شارژر می تواند اولین انتخاب شما باشد.

شارژر دیواری Anker Powerport III

بسیاری از کاربران پس از خرید آیفون، آداپتور 20 واتی رسمی اپل را خریداری می کنند و به سایر گزینه های موجود در بازار متوسل نمی شوند. در حالی که گزینه های دیگر، مانند این مورد، قیمت کمتری نسبت به آداپتور 20 واتی اپل دارند که مشخصات قابل توجهی دارد، شارژر Anker Powerport III فقط 38 گرم وزن دارد، به این معنی که وزن آن کمتر از نصف وزن آداپتور است. 80 وات اپل قدرت خروجی این آداپتور مانند آداپتور 20 واتی اپل، بنابراین می تواند گوشی شما را با سرعت کامل شارژ کند. خروجی این آداپتور Type-C می باشد و به راحتی می توانید از کابل موجود در جعبه آیفون برای اتصال آن استفاده کنید. شباهت Anker Powerport III به آداپتور اپل باعث می شود آن را شارژر مناسبی برای iPhone 13 Pro Max بدانیم. این محصول شامل حفاظت از اضافه ولتاژ می باشد. حفاظت از افزایش دما و حضور فناوری PowerIQ 3.0

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe; بهترین شارژر بی سیم برای آیفون

Magsafe فناوری شارژ بی سیم اپل است که به پشت آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس، آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس، آیفون 14، آیفون 14 متصل می شود. به علاوه، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به هم متصل هستند و با توان 15 وات گوشی را شارژ می کنند. MagSafe به گونه ای طراحی شده است که حتی در هنگام شارژ به آیفون متصل می شود و گوشی را شارژ می کند. جالب است بدانید که مگ سیف گوشی های اندرویدی یا گوشی های TWS را نیز هندزفری شارژ می کند و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. می توانید به سادگی AirPods Pro خود را روی Mag Safe قرار دهید تا آنها را شارژ کنید.

شارژر دیواری اسپید بیسئوس Mini PD Single 18W TZCCFS-F01

شارژر عالی دیگری که می توانید برای آیفون خود بخرید، شارژر دیواری تک 18 واتی Baseus Speed ​​Mini PD TZCCFS-F01 است که با کابل Type-C به Lightning ارائه می شود. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و ظرفیت شارژ 18 وات را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های شارژر Baseus Speed ​​Mini PD Single 18W TZCCFS-F01 می توان به محافظت در برابر تغییرات فعلی، پشتیبانی از PD و شارژ سریع اشاره کرد. با خرید این شارژر یک کابل آیفون باکیفیت نیز دریافت خواهید کرد که به راحتی در درگاه شارژ جا می شود و بدون آسیب رساندن به دستگاه از آن استفاده می کنید.

سوالات متداول

بهترین شارژر بی سیم برای آیفون چیست؟ اگر از آیفون های سری 12 یا جدیدتر استفاده می کنید، بهترین گزینه برای شارژ بی سیم Magsafe خود اپل است که می تواند گوشی شما را دوبرابر سریعتر از مدل های دیگر شارژ کند.

شارژر Anker کیفیت خوبی دارد؟ بدون شک می توان محصولات انکر را یکی از با کیفیت ترین محصولات دنیای لوازم جانبی دانست. تمامی شارژرهای آیفون Anker با کیفیت و بادوام هستند.

آیا می توانید آیفون خود را با شارژر مک بوک شارژ کنید؟ خب مشکلی از این بابت وجود ندارد اما به طور کلی اپل شارژ گوشی ها را با آداپتور 20 واتی توصیه می کند.

دکمه بازگشت به بالا