استان ها

پیام واقعی رویداد «عصر امید» به مسئولان چه بود؟

سید محمد جواد موسوی در حاشیه دومین رویداد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا با عنوان «عصر امید» اظهار کرد: «عصر امید» رویدادی منحصر به فرد و آزاد اسلامی است. دانشگاه اکنون 40 ساله است و تحول جدیدی را آغاز کرده است.

گفت: حضار مراسم “عصر امید” پیام برنامه این است که بیشتر جوانان هستند و همانطور که گام دوم انقلاب اسلامی می گوید جوانان منبع الهام جامعه هستند و جوانان با وابستگی و تلاش می توانند بسیاری از مشکلات را در داخل کشور حل کنند. و جهاد علمی.


بیشتر بخوانید:

تولید ترکیبات گیاهی برای جلوگیری از مسمومیت غذایی حیوانات

تولید عایق های ضد حریق از نمونه های خارجی تا صنایع با کیفیت 40 درصد

تولید در 7 روز از ناتی تا برداشت


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با حضور در غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه عصر امید گفت: در مراسم عصر امید، دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از زمینه ها حضور دارد و با حضور دستیاران مهارتی، کارکنان و دانشگاه مستقر در دبیرستان نشان می دهد که حرکت به سمت آموزش، زیرساخت های آن را فراهم کرده است.

موسوی تصریح کرد: از سوی دیگر وجود فناوری‌ها، مراکز فناوری، رشد و آزمایشگاه‌های مجهز متعدد در عصر امید به مسئولان کشور این اطمینان را می‌دهد که تا 40 سال آینده بر توانمندی‌های ایجاد شده در آزاد اسلامی تکیه خواهند کرد. مشکلات را حل کنید و به بیرون از ایران نگاه نکنید.

وی با اشاره به نقاط قوت کشمیر خاطرنشان کرد: یک فرودگاه خصوصی در کاشمر وجود داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر تصریح کرد: کاری که در این دانشگاه انجام داده ایم و می توانیم برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی گواهینامه صادر کنیم. به دانش‌آموزان کشوری داده می‌شود، یعنی دانش‌آموزان در حین تحصیل این مهارت‌ها را یاد می‌گیرند و این زمینه خوبی برای اشتغال آنهاست.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا