ورزشی

پیروزی پرگل امیدهای ایران مقابل ویتنام

به گزارش خبرگزاری مخبران، تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه – به وقت ایران) در دومین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی در ورزشگاه لین‌پینگ شهر هانگژو به مصاف تیم امید ویتنام رفت و این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان عنایتی خاتمه یافت.

ارسلان مطهری در دقیقه ۴، سامان تورانیان در دقیقه ۴۷، مهدی ممی‌زاده در دقیقه ۵۳ و آریا برزگر در دقیقه ۲+۹۰ زننده چهار گل امیدهای ایران در این دیدار بودند.

رضا عنایتی ملی‌پوشان امید کشورمان را با ترکیب سیدحسین حسینی، حسین گودرزی، سامان فلاح، سیدمجید نصیری، سامان تورانیان، امید حامدی‌فر (۶۱ – فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی، محمد خدابنده‌لو (۸۲ – غلامرضا ثابت‌ایمانی)، امیر جعفری (۶۱ – سینا شاه‌عباسی)، مهدی ممی‌زاده (۷۲ – محمدرضا غبیشاوی) و امیرارسلان مطهری (۷۲ – آریا برزگر) به میدان فرستاد.

پیروزی پرگل امیدهای ایران مقابل ویتنام

الشماری از قطر قضاوت این دیدار را برعهده داشت که در نیمه اول انگوین آن دوک از ویتنام را با کارت زرد جریمه کرد.

مناف هاشمی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو هم از نزدیک شاهد پیروزی تیم فوتبال امید کشورمان بود.

پیش از این دیدار هم تیم فوتبال امید عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مغولستان را شکست داده بود. با توجه به تساوی بدون گل ایران و عربستان در روز اول، شاگردان رضا عنایتی با چهار امتیاز و تفاضل گل ۴+ صدرنشین گروه B مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو شدند.

تیم فوتبال امید ایران روز یکشنبه و در بازی سوم خود در این چارچوب باید به مصاف مغولستان برود و عربستانی‌ها هم مقابل ویتنام قرار می‌گیرند.

۲۵۸۲۵۸

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا