علمی و پزشکیمطالب برتر

چگونه بهترین کلینیک کاشت مو را پیدا کنیم

اگر سؤالاتی از قبیل “من می خواهم کاشت مو انجام دهم، اما بهترین کلینیک کاشت مو ایران کجا و در چه شهری است” را در ذهن دارید؛ اگر به دنبال این هستید که فلان بازیگر یا فوتبالیست برای انجام کارهای زیبایی خود به کدام کلینیک مراجعه می کند یا این که “بهترین متخصص کاشت مو در دنیا چه کسی است” در ادامه همراه ما باشید چرا که پاسخ تمام پرسش ها در مقاله آمده است.

کاشت مو در حال حاضر یکی از پروسه های زیبایی پر طرفدار می باشد. فکرش را بکنید خداحافظی با کم مویی، طاسی و در یک کلمه نبود بخشی از زیبایی چهره ی شما آن هم برای همیشه! این پروسه به دلیل تحولات جدید در پزشکی توسط افراد زیادی انتخاب می شود. در گذشته این روش زیاد مورد استقبال نبود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با ظاهر جدید و متفاوتی که این پروسه ایجاد می کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. فرض کنید که شما در تهران زندگی می کنید و به دنبال پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو در تهران هستید، به نظر شما بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا حتما باید در چنین کلینیکی به دنبال بهترین متخصص پیوند مو گشت؟

نقش متخصص در موفقیت کاشت مو

مهم ترین چیزی که فردی که تصمیم به پیوند و یا دارد باید به آن اهمیت دهد، پزشکی است که این پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخی از کلینیک های ، این کار توسط دستیار پزشک و یا افراد غیر حرفه ای انجام می شود؛ در صورتی که تجربه و تخصص متخصص کاشت مو حرف اول را در این زمینه می زند. حتی اگر این روش غیر قابل بازگشت باشد، برای یک دوره به برخی معاینات پزشکی در فواصل معین نیاز است. در صورت تغییر و آسیب دیدن مو یا عوارض احتمالی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، باید مرتباً با پزشک در تماس باشید. بنابراین انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران به عنوان مهم ترین نکته شناخته می شود.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

از جمله امکاناتی که یک مکان را به بهترین کلینیک کاشت مو ایران تبدیل می کند، میزان موفقیت پزشکان متخصص پوست و موی مشغول به کار در آن کلینیک است. هنگامی که می خواهید یک جراحی زیبایی مانند کاشت مو را انجام دهید، مراجعه به متخصصان و کلینیک های معتبر در آن زمینه بسیار مهم است. از آنجا که پیوند مو نیاز به مراقبت طولانی مدت دارد؛ خدمات پس از کاشت، بررسی های لازم پزشکی و مشاوره منظم بسیار مهم هستند. بهترین متخصص کاشت مو را باید با توجه به معیارهای زیر شناخت:

چه میزان از این کار آگاهی دارد؟

نمونه کارهای پزشک به چه شکل هستند؟

چه مدتی است که این کار را انجام می دهد؟

میزان رضایتمندی بیماران وی چه میزان است؟

روند کلینیک برای پیگیری بیماران بعد از کاشت مو چگونه است؟

در صورتی که درباره یک متخصص پیوند مو این سوالات را از خود پرسیدید و جواب های قابل قبولی گرفتید، می توانید بگویید که آن پزشک انتخاب مناسبی به عنوان بهترین متخصص کاشت مو است و می توانید برای انجام این اقدام زیبایی و افزایش زیبایی ظاهری خود به او اعتماد کنید. در واقع پزشکانی که این ویژگی ها را دارند، رضایت بالایی را در این زمینه به بیماران خود ارائه می دهند. مسئله دیگر این است که هر فرد دارای پوست سر و بافت منحصر به فرد خود می باشد. به همین دلیل، پزشک متخصص کاشت مو، باید پوست سر فرد را به صورت دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. او یک نمونه از رشته مو را گرفته و آن را برای آزمایش و تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه ارسال می کند. پروسه کاشت مو در کلینیک باید توسط افرادی انجام شود که موفقیت آن ها در این زمینه ثابت شده است.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت و پیوند مو

علاوه بر انتخاب پزشک، گرفتن راهنمایی درست و مشاوره به موقع و همین طور امکانات و کیفیت بالای کلینیک پیوند مو نیز دارای اهمیت است. شرایطی از قبیل استریل بودن اتاق کاشت مو و تمیز بودن مواد و وسایل مورد استفاده، باید کاملاً بررسی شوند؛ چرا که با توجه به شیوع کرونا، به نظر می رسد که رعایت حداکثری بهداشت از جمله ویژگی هایی است که باعث می شود مکانی تبدیل به بهترین کلینیک پیوند مو شود. از سوی دیگر، آرامش محیط کلینیک نیز بسیار ضروری است. چرا که کاشت مو فرایندی نیست که طی یک ساعت به پایان برسد و نیاز است که فرد در پروسه کاشت مو، چند ساعتی را در کلینیک سپری کند. در ادامه ویدیوی لایو کاشت موی دکتر نیلفروش زاده در کلینیک جردن را مشاهده می کنید:

کاشت مو ارزان؛ انتخاب درست یا غلط؟

از آنجا که باز کردن کلینیک کاشت مو کار خیلی سختی نیست؛ افراد زیادی به این کار سوق داده شده می شوند. در چنین حالتی، جای تعجب ندارد که قیمت ها بسیار ارزان تر از معمول به نظر رسند! متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل دیدن قیمت های مناسب، این نوع کلینیک های بدون مجوز را ترجیح می دهند. فراموش نکنید زمانی که صحبت از سلامت شما می شود، بهتر است حتما به مجوز کلینیک و مدرک تخصصی پزشک دقت شود. کرونا به ما یاد داد که نعمتی بالاتر از سلامتی نیست پس به بهای ارزان آن را به خطر نینداخته و از دست ندهید.

افرادی که بدون تحقیق و تنها به خاطر تبلیغات زرد رنگ، موهای خود را در برخی مراکز کاشت مو پیوند می زنند، ممکن است بعدا از این مراکز ناراضی باشند. به یاد داشته باشید که در چنین مواردی علاوه بر صرف هزینه، افرادی که پیوند مو موفق نداشته اند و یا ظاهر جدیدشان را دوست ندارند، معمولا دچار افسردگی می شوند. از جمله عوامل نارضایتی افراد می تواند موارد زیر باشد:

افرادی که بدون تحقیق و تنها به خاطر تبلیغات زرد رنگ، موهای خود را در برخی مراکز کاشت مو پیوند می زنند، ممکن است بعدا از این مراکز ناراضی باشند. به یاد داشته باشید که در چنین مواردی علاوه بر صرف هزینه، افرادی که پیوند مو موفق نداشته اند و یا ظاهر جدیدشان را دوست ندارند، معمولا دچار افسردگی می شوند. از جمله عوامل نارضایتی افراد می تواند موارد زیر باشد:

عدم تناسب موها با پوست سر

عدم انتخاب تکنیک مناسب برای کاشت مو

عدم تطابق مدل کاشت مو با حالت صورت

در صورت بروز چنین مواردی، اگر به بهترین کلینیک کاشت مو مراجعه شده باشد، متخصصان پروسه ی کاشت موی فرد را بررسی کرده و برنامه های لازم را جهت ترمیم و اصلاح کاشت موی فرد در دستور کار قرار می دهند. در صورت ایجاد زخم و دیگر عوارض کاشت مو، پزشک با روش های درمانی مناسب آن ها را به حداقل می رساند.

چکاپ های منظم

کاشت مو یک روش یک طرفه نیست و نیاز به کنترل و پیگیری طولانی مدت توسط کلینیک دارد. کلینیک های کاشت مو باید خدمات مراجعات مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بیماران به صورت خصوصی، بتوانند از خدمات مشاوره و پیگیری روند کاشت مو بهره مند شوند. این ها ویژگی هایی هستند که به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین کلینیک کاشت مو را پیدا کنید.

گواهی/مجوز

کلینیک هایی که کاشت مو را انجام می دهند، باید دارای گواهی تخصص در این زمینه باشند. کلینیک ها و متخصصان پیوند مو بدون مجوز نمی توانند عملیات موفقیت آمیز در کاشت مو را انجام دهند. افرادی که گواهی کاشت مو را دریافت می کنند، باید مدرک پزشکی داشته باشند.

فرایند پس از کاشت مو در کلینیک

پس از کاشت مو، پیگیری دکتر کاشت مو ادامه دارد. بانداژها در روز بعد باز می شوند. زخم و التهاب با استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک پیشگیری می شوند. توصیه می شود هر روز موها را به طور مرتب بشویید. این کار یک احتیاط برای جلوگیری از ایجاد زخم بر روی پوست است. در مدت زمان کوتاهی مانند 2 هفته، پوست سر بهتر می شود.

موهای جدید در ابتدا ضعیف هستند و در مقادیر کمی ظاهر می شوند. این موها در دوره های بعدی ریخته می شوند. اگرچه این شرایط ممکن است فرد را بترساند، اما موهای پرپشت تر در مدت زمان کوتاهی دوباره در می آیند. بلند شدن موهای دائمی حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد. در ششمین ماه، موهای ناحیه ای که در آن کاشت انجام شده، بلند می شود و فرد ظاهر طبیعی پیدا می کند.

روند بهبودی به دلیل برخی عوامل مانند سازگاری و تنظیم موها تا یک سال متغیر است. فرد پس از 1 سال موهای جدیدی خواهد داشت. در طی این روند، پیگیری های پزشک ادامه دارد. معاینه مجدد در روزها و فواصل زمانی مشخص ضروری است. بهترین دکتر کاشت مو پزشکی است که در طی این فرایند پشتیبانی و مشاوره ی دائمی را ارائه می دهد و همیشه پاسخگوی سوالات فرد باشد؛ مخصوصا افرادی که از شهرستان و یا راه های دور مراجعه کرده اند.

مهارت های پیشرفته متخصص کاشت مو در کلینیک

اهمیت کاشت مو در اصلاح ظاهری فرد می باشد. ظاهر جدید موهای پیوند شده با این منظور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از تجزیه و تحلیل رشته مو مناسب، پیوند مو انجام می شود. این وظیفه ی فرد است که بعد از این پروسه موهای جدید را شکل دهد. با این حال، طراحی و علامت گذاری جهت پیوند مو در طول پروسه کاملاً به نظر پزشک متخصص پوست و مو بستگی دارد.

پزشکانی که به زیبایی شناسی اهمیت زیادی می دهند و از هنر پیشرفته ای در این زمینه برخوردار هستند، کاشت مو را بعد از در نظر گرفتن مدل مویی که بسیار مناسب فرد است، شروع می کنند. به همین دلیل، مهارت هنری متخصص کاشت مو و تصمیمات وی در مورد الگوی زیبایی شناسی مناسب، از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مهم ترین و جدیدترین روش های کاشت مو امروزه به کمک سلول های بنیادی انجام می شود. در ادامه ویدیوی صحبت های دکتر نیلفروش زاده درباره کاشت مو با سلول های بنیادی را مشاهده می کنید:

چیزهایی که باید قبل از انجام کاشت مو بدانید

متخصصان پوست برای افرادی که قصد کاشت مو را دارند، توصیه هایی در نظر گرفته اند که رعایت کردن آنها سبب می شود تا روند کار با حداقل مشکلات پیش رود. از جمله اینکه:

  1. مو و پوست سر باید شسته شود.
  2. از مواد ترکیبی مانند ژل مو یا تافت مو نباید استفاده شود.
  3. در صورت مصرف داروهایی به طور مرتب، پزشک باید از آن ها مطلع شود.
  4. در طول روز و 1-2 روز قبل از روز کاشت، از مصرف غذاهای حاوی کافئین، الکل و استعمال سیگار خودداری کنید.
  5. استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین با هماهنگی پزشک متخصص، باید 1 هفته قبل از پروسه قطع شود.
  6. بهتر است هنگام رفتن به کلینیک کاشت مو، لباس هایی که دکمه هایی در قسمت جلو دارند و به راحتی می توان آن ها را درآورد، بپوشید.
  7. پس از انجام کاشت مو، سر باید به مدت 2-3 روز در برابر برآمدگی های سخت و اشیاء محافظت شود.

در نهایت، آگاه کردن بیماران در زمینه مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو نیز از جمله ویژگی های یک کلینیک پیوند مو خوب محسوب می شود. برای دیدن پروسه کاشت موی احسان علیخانی در کلینیک دکتر نیلفروش زاده متخصص پوست و مو می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر نیلفروش زاده در جردن

در هبا روش‌های مختلف چند سالی است که در ایران رواج یافته و بسیاری از مردم به عنوان یک روش مناسب، پربازده و دائمی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. توصیه مهم به افرادی که قصد کاشت مو دارند این است که در انتخاب کلینیک کاشت مو و پزشک متخصص دقت لازم را داشته باشند و پیش از هرکاری در مورد نتایج و نمونه‌های قبلی آنان تحقیق کنید. از آنجایی که هر موضوعی که در میان مردم طرفدار زیادی پیدا می‌کند، همیشه عده‌ای سودجو به دنبال سوء استفاده از آن هستند ممکن است در این بین افرادی در دام این اشخاص بیافتند.

افراد زیادی وجود دارند که متاسفانه با صرف هزینه و زمان زیاد برای کاشت مو از نتایج خود راضی نیستند و دچار ضرر زیان مالی شده اند و حتی از نظر سلامت جسم و روان ممکن است آسیب‌هایی دیده باشند. علت آن این است که این افراد از کیفیت کلینیک‌ها و پزشکان اطلاعات کافی نداشته اند. در این یادداشت قصد داریم ویژگی‌هایی که یک کلینیک کاشت مو مناسب باید آن‌ها را دارا باشد برای شما بیان کنیم تا پیش از انتخاب کلینیک کاشت مو ای موارد را در نظر بگیرید.

معیارهای یک کلینیک کاشت موی خوب چیست؟

مهمترین مسئله ای که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، اعتبار و کیفیت مرکز درمانی است. کیفیت یک ویژگی کلی است و باید شامل آیتم‌های مختلفی باشد. حتما قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی دانستن چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد کلینیک ضرورت دارد. برای آگاهی از ویژگی های یک کلینیک کاشت مو، به نکات زیر توجه کنید.

وب سایت موکاتگ به معرفی بهترین مراکز آرایشی و بهداشتی در سطح کشور میپردازیم. و شما را با حرف ای ترین متخصصان در زمینه هایی همچون : کاشت ابرو، کاشت مژه، کاشت مو، شینیون، گریم عروس و داماد، … آشنا میکند.

شما میتوانید با مراجعه به صفحات ما در موکاتگ در شهر ها و استان های مختلف از خدمات مشاوره رایگان این مراکز و سالن های زیبایی بهرهد مند شوید.

با استفاده از موکاتگ می تونید از تخفیف های بی نظیری که صد ها مغازه طرف قرارداد موکاتگ به موکاتگی های عزیز می دن استفاده کنید

مجوز رسمی از وزارت بهداشت

پایه‌ای ترین و مهم‌ترین موردی که لازم است یک کلینیک کاشته مو داشته باشد مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز تعیین کننده این است که آیا کلینیک کاشت مو از لحاظ پزشکی صلاحیت انجام عمل کاشت مو را دارد یا خیر و مانند جواز کسب باید آن را در نقطه‌ای قرار دهد که در معرض دید همگان باشد. آنیل یکی از با سابقه‌ترین کلینک های کاشت مو در تهران بوده و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و همه کادر آن نیز متشکل از افراد متخصص، ماهر و با تجربه است.

جلسات مشاوره و پشتیبانی

کاشت مو در عین سادگی و کم‌خطر بودن آن، عمل حساسی بوده و نیازمند تخصص است. کلینیک هایی که بدون توجه به شرایط مراجعه کننده و تنها برای منافع مالی اقدام به کاشت مو میکنند، در آینده ممکن است مشکلات زیادی را برای زیباجویان به وجود بیاورند و روند پیوند مو با شکست مواجه شود. یک کلینیک کاشت مو معتبر پیش از انجام هر اقدامی برای مراجعان خود، جلسات مشاوره انجام داده و آزمایش‌های لازم را به طور کامل و با وسواس پیگیری می‌کند و با مشورت وی بهترین روش‌ کاشت مو و بهترین تصمیمات را برای آن‌ها اتخاذ می‌کند.

تجهیزات کلینیک کاشت مو

تجهیزات پیشرفته و مناسب از جمله عواملی است که در نتایج کاشت تاثیر به سزایی دارد. تجهیزات و دستگاه های یک کلینیک از مهمترین نیازهای آن به حساب می آید. در صورتی که کلینیک درمانی از تجهیزات پیشرفته و به روز بهره نبرد، امکان موفقیت آن چیزی در حدود صفر است. پس برای انتخاب کلینیک کاشت مو خود حتما درباره دستگاه های مورد استفاده آن‌ها به طور دقیق تحقیق کنید.

پزشکان و متخصصان با تجربه

تخصص پزشک و کادر پزشکی عاملی است که به طور واضح بر همگان روشن و مبرهن است. پس از انتخاب کلینیک کاشت موی خود قدم بعدی شما تحقیق در مورد پزشک معالج است. لازم است درباره پزشک معالج خود و سوابق وی نیز به طور کامل تحقیق کنید؛ تخصص و تجربه پزشک از مواردی است بسیار تاثیرگذار است. حتماً از پزشک خود در مورد جراحی های قبلی و تجربه اش در انجام این کار سوال کنید و از وی حداقل ده مورد عکس‌ از جراحی های خود و شرایطی که قبل و بعد از عمل کاشت مو رخ داده است، در خواست کنید. شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو کلینیک تخصصی کاشت مو آنیل از صفحه کلینیک زیبایی آنیل دیدن کنید.

بررسی سوابق کاری

پس از جلسه مشاوره، به بررسی دقیق سوابق کلینیک بپردازید. برای نمونه بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی تصاویری از مراجعین خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت پزشکان و کلینیک، تصاویر منتشر شده از مراجعین را در کاتالوگ و وب سایت مربوطه مشاهده کنید. از زمان تأسیس کلینیک مطلع شوید که نشانگر قدمت و تجربه یک مرکز بهداشتی و درمانی است.

تنوع خدمات درمانی

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که بهترین کلینیک کاشت مو باید داشته باشد؛ تنوع در ارائه خدمات است. در حال حاضر، به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌ها و متدهای گوناگونی برای پیوند و کاشت مو ابداع شده است. برای مثال، پیوند مو به روش SUT، جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که در مقایسه با سایر روش‌های قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این روش با درد کمتری همراه بوده و پس از انجام جراحی، فرد به بخیه و پانسمان نیازی ندارد. از این رو، وجود تجهیزات و امکانات لازم و هم چنین حضور پزشکان ماهر، مهمترین عامل برای تحقق کاشت مو در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می رود.

نظرات مراجعان پیشین

یک راه مناسب و اطمینان بخش، برای انتخاب کلینیک کاشت مو و پزشک معالج، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. این روزها با وجود صفحات مجازی و فضای اینترنت دسترسی به مراجعان قبلی از قبل بسیار راحت‌تر شده است. می‌توانید از تجربه این افراد در انتخاب کلینیک کاشت مو استفاده کنید.

چگونه کلینیک کاشت مو خوب را پیدا کنیم؟

با توجه به معیارهایی که در انتخاب کلینیک کاشت مو بیان کردیم، نکته مهم دیگر نحوه بررسی این معیارها در پروسه تحقیق برای انتخاب کلینیک مناسب کاشت مو است. احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که با وجود این که معیار‌های مناسب برای انتخاب کلینیک خوب را می‌دانید، اما در انبوهی از تبلیغات مختلف سردرگم شوید. بنابراین در این بخش ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنید.

بررسی رزومه مرکز کاشت مو

اولین کار برای انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر، بررسی سوابق و رزومه آنجا است. امروزه اکثر مراکز درمانی و زیبایی تصاویری از مراجعین خود در سایت و صفحات اجتماعی خود منتشر می‌کنند. این عکس‌ها قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید با مشاهده این عکس‌ها تا حدودی به کیفیت و توانایی پزشکان حاضر در آن مجموعه پی ببرید. علاوه بر این شما باید از میزان تجربه یک کلینیک آگاه باشید؛ این مورد را می‌توانید با سال تاسیس آن متوجه شوید.

پرس و جو از دیگر مراجعین کلینیک

یکی دیگر از کارهایی که توصیه می‌شود برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی و زیبایی انجام دهید، این است که از مراجعینی که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند پرس و جو کنید. این روش به خوبی می‌تواند ما را از کیفیت کلینیک مربوطه مطلع کند.

بررسی نظرات مراجعین

یکی از روش‌هایی که به لطف گسترش اینترنت شما می‌توانید از آن استفاده کنید و از نظرات سایر مراجعین مطلع شوید، مراجعه به صفحات اجتماعی و وبسایت کلینیک کاشت مو مورد نظر است. شما با مطالعه کامنت‌های افراد مختلف می‌توانید میزان رضایت افراد مختلف را از کلینیکی که انتخاب کرده‌اید متوجه شوید.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

کاشت مو عملی است که بسیار حساس بوده و نتایج آن تا پایان عمر همراه شما خواهد بود، بهتر است حتما همه جوانب را بسنجید و سپس اقدام به کاشت مو کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن مجوز، همراه با تجهیزات و امکانات مدرن همراه با کادری مجرب متخصص و با تجربه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. این کلینیک همچنین جهت رفاه حال مراجعان امکان  را نیز برای عزیزانی که امکان پرداخت  به صورت یکجا را ندارند، فراهم کرده است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان پوست و مو با کارشناسان آنیل تماس بگیرید همینطور میتوانید با گرفتن وقت حضوری، جلسه مشاوره برای کاشت مو داشته باشید.

سوالات متداول

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو باید مواردی همچون تجربه و تخصص پزشک، کادر درمانی و کلینیک، تجهیزات، پشتیبانی و مشاوره قبل و بعد عمل و نظرات و تجربیات زیبا جویان قبلی را مدنظر قرار دهیم.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

کلینیک کاشت مو آنیل، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در تهران است که خدمات متنوعی همچون کاشت مو، ابرو و غیره را به زیبا جویان ارائه می دهد. جهت اطلاع از تعرفه، دستگاه ها، روش های کاشت و شرایط قسطی پیوند مو، به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه کنید.

مین زمینهمو، بخش مهمی از زیبایی هر فرد را تشکیل می‌دهد و تاثیر زیادی در چهره دارد. در پوست سر یک فرد معمولی نزدیک به ۱۲۰ تار مو در یک سانتی متر مربع قرار دارد که این عدد در کل سر چیزی حدود ۱۰۰ هزار تار مو است. متاسفانه ریزش مو، افراد سراسر دنیا را درگیر خود کرده و در این میان آقایان بیشتر از خانم‌ها درگیر این مشکل هستند. یکی از روش‌های مناسب برای حل این مشکل، انجام عمل کاشت مو است. کاشت مو امروزه در کلینیک‌های زیادی و با روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. اگر شما هم قصد کاشت مو در تهران را دارید، باید به نکاتی در این زمینه توجه کنید. پس همراه ما باشید تا به شما در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کمک کنیم و سوالاتی مانند موارد زیر پاسخ دهیم:

  • بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست؟
  • بهترین کلینیک کاشت مو از چه روش‌هایی استفاده می‌کند؟
  • بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

کاشت مو چیست؟

اولین قدم برای کاشت مو مطالعه و کسب اطلاعات در این زمینه است، پس هر چه در این زمینه بیشتر بدانید، راحت‌تر و بهتر تصمیم می‌گیرید.

به گزارش سایت شصت درصد مردها  و ۵۰% زن‌ها ریزش مو را در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. برای همین هم به دنبال راهی برای حل این مشکل هستند. همانطور که اشاره شد، یکی از بهترین راه‌های حل این مشکل، کاشت مو است.

ایده کاشت مو برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ توسط یک پزشک ژاپنی مطرح شد و در سال ۱۹۵۹ پزشکی آلمانی آن را بر روی بیماران خود امتحان کرد. این عمل که تا چندین سال پیش فقط در حد ایده بود، امروزه تبدیل به یکی از عمل‌های جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است.

کاشت مو طبیعی یا پیوند مو به روشی درمانی گفته می‌شود که موهای مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی مثل سر، ابرو، ریش، مژه و نوواحی اسکار که دچار طاسی و ریزش شده‌اند، منتقل می‌شوند. به طور کلی روش‌های کاشت مو را می‌توان در دو دسته‌ی کلی جای داد که در مراحل کاشت مو با هم تفاوت دارند:

 کاشت مو با جراحی

در کاشت نواری، برای استخراج فولیکول‌ها یا گرافت‌ها، برشی در پوست ناحیه‌ی پشت سر ایجاد می‌شود. سپس فولیکول‌ها از درون پوست استخراج و برای کاشت آماده‌سازی می‌شوند. کیفیت گرافت‌های برداشت شده در این نوع کاشت نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر بوده که مزیت بسیار مهمی است. در روش کاشت نواری به دلیل ایجاد برش در ناحیه بانک مو، نیاز به بخیه دارد.

روش‌های ترکیبی و FUT نمونه‌ای از روش کاشت نواری هستند.

روش‌های کاشت مو بدون عمل جراحی

در این روش‌ها نیازی به ایجاد برش نیست و فولیکول‌ها به شکل واحدی با ایجاد سوراخ‌های ریزی که کمتر از یک میلی‌متر قطر دارند، استخراج می‌شوند. این روش‌ها با نام کاشت موی بدون جراحی نیز شناخته می‌شوند.

روش‌های FIT، SUT، Micro FIT و BHT کاشت با استخراج واحدهای به شمار می‌روند.

چگونه بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را پیدا کنم؟

طی سال‌های اخیر با ظهور روش‌های جدید کاشت مو، افراد زیادی اقدام به کاشت مو کرده‌اند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه خوبی نگرفته‌اند. بنابراین انتخاب یک کلینیک مناسب بسیار مهم است.

یک مرکز درمانی باکیفیت باید تجهیزات مدرن و امکانات مناسب، مجوز رسمی از وزارت بهداشت، پزشکان و متخصصان زبردست، پیگیری بعد از جراحی کاشت مو و موارد این چنینی را به خوبی پوشش دهد. یکی از مراکزی که این را در تهران ارائه می‌کند، کلینیک صدف است. کاشت مو در کلینیک صدف در اتاق‌های کاملا VIP و مجهز انجام می‌شود.

۱مشاوره رایگان

بسیاری از افرادی که ریزش مو را تجربه می کنند سریعا تصمیم به کاشت مو میگیرند. بنابراین، پیدا کردن یک کلینیک کاشت مو ضروری است که قبل از درمان شما مشاوره رایگان ارائه دهد. به این ترتیب، می توانید بفهمید که چه چیزی باعث ریزش موی شما شده است و برنامه درمانی مناسب برای شما چیست.

شما میتوانید از مشاوره رایگان پزشکان متخصص کلینیک صدف برای کاشت مو استفاده کنید همین حالا با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۷۴۳۷

۲بدانید که آیا کلینیک درمان مورد نیاز شما را ارائه می دهد یا خیر

هیچ درمان واحدی برای ریزش مو وجود ندارد. بنابراین، هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو، باید بدانید که آیا کلینیک درمان مورد نیاز شما را ارائه می دهد یا خیر. به عنوان مثال، اگر موهای شما تازه شروع به ریزش کرده است، ممکن است ابتدا فقط به یک داروی ریزش مو یا یک میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) نیاز داشته باشید.

۳درباره پزشک متخصص تحقیق کنید

هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو مناسب، باید مطمئن شوید که آنها تیمی عالی از کارکنان و پزشکان معتبر نیز دارند. شما می توانید با تحقیق در مورد پزشکان تا آنجا که می توانید موفقیت کاشت مو را تضمین کنید. به لطف راحتی اینترنت، می توانید این کار را تنها با چند کلیک انجام دهید.

۵به دنبال عکس های قبل و بعد کاشت مو باشید

یک کلینیک کاشت مو باید بتواند نمونه ای از عکس ها و مراجع قبل و بعد را در اختیار شما قرار دهد. این نه تنها کار آنها را برجسته می کند، بلکه به عنوان مدرکی برای مشتریان به کار می رود که آنها کار خود را به خوبی انجام می دهند و روش های آنها مؤثر است. امکان دیدن عکس های مختلف قبل و بعد ممکن است به شما این شانس را بدهد که ببینید کلینیک چقدر نتایج خود را ارائه می دهد.

مزایای کاشت مو در تهران چیست؟

کاشت مو عملی بسیار حساس و پر هزینه است. با توجه به هزینه کاشت مو، تکرار آن برای افراد بسیار سنگین و گاهی غیرممکن است. در واقع اگر کاشت مو غیر اصولی انجام شود یا پروتکل‌های بهداشتی لازم رعایت نشوند، عواقب احتمالی زیادی در انتظار متقاضیان خواهد بود.

تهران امروزه به یکی از قطب‌های اصلی کشور تبدیل شده که با وجود کلینیک‌ها و پزشکان و متخصصان مجرب بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار مردم قرار میدهد.

کلینیک صدف تمام فعالیت‌های خود را با ضمانت انجام می‌دهد. هر گونه اشتباه یا کوتاهی که از طرف پرسنل و پزشکان سر زده باشد به طور کامل جبران شده و این ضمانت محدودیت زمانی ندارد و در ادامه جهت راحتی حال مشتریان به خصوص در شرایط سخت اقتصادی امروزی، هم انجام می‌شود.

پشتیبانی کاشت مو در تهران، اگر در شهر دیگری باشم چگونه خواهد بود؟

خدمات مشاوره رایگان قبل و پس از انجام عمل جراحی کاشت مو برای کسانی که از شهر‌های دیگر مراجعه می‌کنند امری ضروریست. چرا که ممکن است سوالات زیادی در طی این مسیر برای شما به وجود بیاید. بنابراین لازم است کلینیکی را انتخاب کنید که این خدمات را به صورت آنلاین و تلفنی هم به شما بدهد تا لازم نباشد برای هر موضوع کوچکی مسافت زیادی را طی کنید.

برای مثال کلینیک صدف با ارائه خدمات مشاوره آنلاین بیست و چهار ساعته این مشکل را برای شما حل کرده است و دیگر نیازی نیست برای مشاوره و سوالات متداول به صورت حضوری مراجعه کنید. شما میتوانید از طریق واتساپ یا شماره زیر با پشتیبانی کلینیک صدف در تماس باشید.

۰۲۱-۲۷۴۳۷

قیمت کاشت مو در تهران چگونه است؟

طبق تعرفه وزارت بهداشت، قیمت کاشت مو در تهران با توجه به تعداد گرافت‌هایی که کاشته می‌شود، محاسبه می‌شود. هزینه کاشت مو به طور کلی بین ۹ تا ۱۴ میلیون تومان بسته به روشی که برای کاشت مو انتخاب می‌شود، متفاوت است.

پرداخت این هزینه در برخی از کلینیک‌ها به صورت اقساطی هم ممکن است. معمولا پرداخت اقساط به این صورت که است در ابتدا شما حدود ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقدی و مابقی در سه تا چهار قسط پرداخت می‌کنید.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

حقیقت این است که بهترین روش کاشت مو برای همه افراد یکسان نیست و با توجه به شرایط هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

شاید استفاده از واژه‌ی بهترین چندان مناسب نباشد و بهتر است بگوییم مناسب‌ترین روش کاشت مو کدام است؟ مناسب‌ترین روش کاشت مو روشی است که بهترین نتایج را برای شما داشته باشد و کم‌ترین نگرانی را برای شما ایجاد کند.

توصیه ما این است که برای انتخاب بهترین روش کاشت مو با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا با پاسخ به سوالاتی مانند اینکه میزان طاسی شما چقدر است؟ وضعیت بانک مویتان چگونه است؟ به چه تراکمی می‌خواهید برسید؟ پوست سر شما چقدر انعطاف‌پذیری دارد؟ چند روز برای کاشت مو زمان دارید؟ بهترین انتخاب را داشته باشید.

کدام روش کاشت مو برای من مناسب است؟

همانطور که گفته شد، روش کاشت موی مناسب برای شما روشی است که کمترین میزان استرس را ایجاد کند و بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

با این وجود به نظر می‌رسد که روش SUT به دلیل آنکه بدون عمل جراحی، خون‌ریزی و عوارض خاصی انجام می‌شود، یکی از مناسب‌ترین راه‌های پیش روی افراد برای کاشت مو است.

مزیت این روش نسبت به سایر روش‌ها این است که می‌توان تا ۳ برایر تار مو ایجاد کرد و یکی از بهترین تکنیک‌های کاشت مو با تراکم بالا به حساب می‌آید، همانطور که گفتیم در این روش هیچ گونه عمل جراحی انجام نمی شود و در نتیجه درد و خونریزی وجود نخواهد داشت و مشکلاتی مانند به جا ماندن جای زخم‌ها یا موارد اینچنینی وجود نخواهد داشت.

چرا کلینیک صدف انتخابی مناسب برای انجام عمل کاشت مو است؟

انتخاب یک مرکز کاشت موی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که می‌خواهند عمل کاشت موی موفقی داشته باشند. کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود. در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا کلینیک صدف، انتخابی مناسب برای انجام عمل کاشت مو است؟

 مجوز رسمی از وزارت بهداشت

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک کلینیک مناسب، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.

کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، یکی از مطمئن­‌ترین و مجهزترین کلینیک‌­های منتخب تهران است. این کلینیک تمامی استانداردهای وزارت بهداشت را رعایت کرده و جهت انجام جراحی­‌های کاشت مو دارای مجوز است.

به صرفه بودن هزینه‌ها

همانطور که گفته شد، در صدف ما به فکر شما هستیم و وضعیت اقتصادی امروز را در نظر گرفته‌ایم. از همین رو نیازی به پرداخت هیچ‌گونه بهره یا هزینه‌ی اضافی جهت قسطی کردن فرآیند پرداخت نیست. در واقع شما با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل  می‌توانید از خدمات صدف به صورت تمام و کمال بهره ببرید.

کاشت مو با ضمانت نامه

در این کلینیک از روش‌های جراحی و بدون جراحی استفاده شده و تمام روش‌ها تحت پوشش ضمانت کلینیک قرار می‌گیرند. هرگونه خطا و اشتباهی که از طرف کلینیک انجام شود به طور کامل جبران خواهد شد. ضمانت‌نامه کاشت مو بلافاصله پس از پایان کاشت صادر شده و اعتباری نامحدود خواهد داشت. این ضمانت شامل ابرو و ریش هم می‌شود. در این صورت خواهد بود.

سابقه درخشان

این کلینیک بیش از ۱۰ سال سابقه کار با ۹۸% رضایت مشتری دارد. همچنین کلینیک صدف به ۴۰ هزار مشتری خدمت رسانی کرده است. در این مجموعه مشاوره­‌ها به صورت آنلاین و ۲۴ ساعنه هم انجام می­‌گیرد.

سخن پایانی

انتخاب یک مرکز کاشت موی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مراجعین به این مراکز است. کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و ارزشمندترین دارایی یعنی سلامتی شما را حفظ کند.

کلینیک صدف با داشتن مجهزترین تجهیزات روز پزشکی و کادر پزشکی متخصص، در سال‌های متمادی رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است. بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی باید به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد مرکز مورد نظر توجه کرد. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

1- داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.

بسیاری از مراکز درمانی مانند کلینیک خانه سفید همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر تاییدیه وزارت بهداشت را علاوه بر مرکز درمانی، در وبسایت خود نیز قرار می‌دهند.

تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

پشتیبانی و حمایت از مراجعین

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

یکی از مهمترین سیاست‌های کلینیک خانه سفید حمایت و پشتیبانی از مراجعین خود است و با ارائه‌ی بهترین خدمات درمانی توانسته است به وظیفه خود به نحو احسنت عمل کند. حمایت از بیماران امری مهم بوده که حدود الهی و احکام مقدس دینی همواره به آن تاکید داشته است. تمامی پزشکان قبل از آغاز فعالیت خود با سوگند یاد کردن این وظیفه خطیر را در قبال تمامی بیماران انجام می‌دهند.

پزشکان و متخصصین زبردست

پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند. استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش‌ترین نتایج را رقم بزنند. کلینیک خانه سفید در این راستا نیز توانسته است با بهره‌مندی از مجرب‌ترین پزشکان حرف اول را در سطح کشور بزند.

تنوع خدمات درمانی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در ارائه خدمات است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است. برای نمونه، جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود.

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای تحقق این روش در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با متد FIT و BHT از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک خانه سفید با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند.

کادر اداری و خدماتی مناسب

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود. برای مثال، اگر کادر اداری و پاسخگویی، مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی نکنند، نظم کلینیک برهم خورده و این امر باعث می‌شود تا روند درمانی سایر بیماران به خوبی پیش نرود. نوبت‌دهی یکی از دغدغه‎‌های اصلی مراجعین بوده که کلینیک خانه سفید با اتخاذ بهترین روش‌های نوبت‌دهی توانسته مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی کند.

رفتار پرسنل و پراستاران نیز همواره مورد نقد عموم مراجعین و مردم قرار دارد. در کلینیک خانه سفید، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند. چراکه افراد معمولا از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچکدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند. از این رو، مشاوران و کارشناسان با بررسی‌های فنی خود از شرایط شما بهترین روش را معرفی می‌کنند.

چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم ؟

بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است. معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. این امر باعث ایجاد سردرگمی در بیشتر افراد می‌شود. پس برای اینکه با نحوه انتخاب یک کلینیک خوب آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • بررسی سوابق کاری : بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز درمانی است. جهت مشاهده نمونه کارهای کلینیک پوست ومو خانه سفید به صفحه وب سایت مراجعه فرمایید.
  • پرس و جو از سایر مراجعین : یکی دیگر از کارهایی که می‌توان برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی انجام داد، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. به طور کلی افرادی که سابقه حضور در کلینیک مربوطه را دارند، به خوبی می‌توانند شما را در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک کنند.
  • بررسی دیدگاه‌های بیماران : یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن بهره برد، بررسی دیدگاه‌های بیماران در دنیای مجازی و وبسایت‌های مراکز درمانی می‌باشد. این روزها به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات، افراد می‌توانند با مراجعه به چنل‌ها و سایت‌های اینترنتی از دیدگاه‌ها و نظرات کاربران مختلف آگاه شوند و با استفاده از این دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهند.

ما به شما این اطمینان را می دهیم با انتخاب کلینیک کاشت مو خانه سفید به عنوان میزبان بازگشت زیبایی شما نه تنها در اسرع وقت زیبایی از دست رفته شما را باز می گردانیم بلکه با دریافت کارت VIP کلینیک کلینیک پوست و مو می توانید از سایر خدمات نوین کلینیک با تخفیف ویژه بهره مند گردید.

ر آینده دچار مشکل نشوید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا