عمومیمطالب برتر

چگونه بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای انجام هر نوع تکنیک و یا جراحی‌های زیبایی یکی از اولویت‌هایی است که به هنگام تصمیم برای انجام تکنیک‌هایی چون تزریق ژل، چربی‌زدایی از نواحی مختلف بدن، جراحی‌های لیفت صورت، جراحی بینی، لیزر موهای بدن و دیگر خدمات زیبایی بایستی به آن توجه کرد. در کل از جمله اهداف بهترین کلینیک زیبایی می‌توان به مواردی چون حفظ سلامتی پوست و مو و رسیدن به زیبایی اندام اشاره کرد.

با توجه به تعداد زیادی از کلینیک‌های زیبایی تایید شده توسط وزارت بهداشت انتخاب کلینیکی که از هر نظر عالی باشد کمی سخت است، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با تمام ویژگی‌ها و شرایطی که یک کلینیک زیبایی را به بهترین گزینه برای انتخاب تبدیل می‌کند آشنا سازیم تا با دیدی باز به انتخاب  از دیدگاه خودتان بپردازید، پس با ما همراه باشید.

همه چیز درباره ی کلینیک های زیبایی

امروزه با توجه به تقاضای بالای بانوان و اقایان در زمینه ی استفاده از خدمات مربوط به زیبایی و جوانسازی؛کلینیک های بسیاری در شهرهای مختلف تاسیس شده اند و همه روزه نیز تعداد بالایی از کلینیک های زیبایی در دست احداث هستند.مهم ترین نکته در خصوص راه اندازی مراکز زیبایی و درمانی،ارائه ی خدماتی کاربردی به مراجعه کننده ی مدنظر می باشد.هدف ما در این مقاله ذکر نکات لازم در خصوص داشتن کلینیکی کامل و مجهز برای جذب بیشتر زیباجویان و هم چنین دریافت خدماتی بی نظیر و کابربردی برای فردی که قصد دریافت خدمات از کلینیک شما را داراست،می باشد.

کلینیک زیبایی چیست؟

سوالی که در بسیاری از مواقع مطرح می شود این است که کلینیک زیبایی چیست و تاسیس آن نیازمند چه شرایطی می باشد.کلینیک زیبایی مکانی به وسعت یک مطب و یا درمانگاه می باشد که در بسیاری از مواقع دارای بخش هایی متعدد نظیر لاین جوانسازی،لاغری،لیزر و غیره می باشد. مهم ترین نکته در خصوص تاسیس کلینیک زیبایی،داشتن مجوز بهداشت و پروانه ی تخصصی می باشد وهم چنین نیاز است حداقل 2 پزشک متخصص در زمینه ی پوست و مو در کلینیک مدنظر فعالیت داشته باشند.

لیست خدمات کلینیک های زیبایی

قبل از پرداختن به موضوع ویژگی‌های بهترین کلینیک های زیبایی اجازه دهید اشاره‌ای به برخی از انواع خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود داشته باشیم.از جمله خدماتی که در کلینیک‌های تخصصی پوست،مو و زیبایی ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
  • کاشت و پیوند مو و ابرو با انواع متدهای روز
  • کرایو ضایعات پوستی و انجام کوتر
  • پاکسازی و خدمات جوان سازی پوست ( فیشیال پوست)
  • لیفت ابرو، صورت و پیشانی با نخ و بوتاکس و حتی جراحی
  • انجام آزمایشات حساسیت پوستی یا همان تست پچ ( Patch test )
  • لیزر تراپی پوست برای برطرف کردن مشکلات پوستی از جمله رفع لک‌های پوست و کک و مک
  • الکترولیز (سوزاندن موهای اضافی)
  • انجام انواع تکنیک‌های لاغری و تناسب اندام با روش‌های موضعی و نیمه تهاجمی
  • خدمات زیبایی بینی بدون جراحی
  • میکرونیدلینک (درمان جای زخم، سوختگی و ترک‌های پوستی)

انواع خدمات زیبایی پوست

امروزه انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک های زیبایی معتبر ارائه می شود و از علت های پرطرفدار بودن و مراجعه کنندگان زیاد کلینیک های زیبایی،خدمات مربوط به زیباسازی و جوانسازی ای است که امروزه از راهای غیرتهاجمی و از طریق به روز ترین دستگاه های موجود در بازار ارائه می شود.برخی از خدمات مربوط به زیبایی پوست که در بیشتر مراکز زیبایی رایج می باشد می توان موارد زیر را نام برد.

  • لیزر موهای زائد بانوان و آقایان
  • بوتاکس(جوانسازی صورت،درمان تعریق و غیره)
  • پاکسازی پوست صورت
  • لایه پوست
  • تزریق ژل و چربی به نواحی مختلف صورت و بدن
  • هایفوتراپی
  • آر اف صورت و بدن
  • پی آر پی
  • کربوکسی تراپی
  • میکرونیدلینگ

انواع خدمات زیبایی زنان

انواع خدمات زیبایی زنان که در کلینیک های زیبایی ارائه  می شود،برای آقایان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی امروزه دیگر خدمات زیبایی نظیر بوتاکس،میکرونیدلینگ،هایفو و غیره تنها مختص به بانوان نمی باشد.با این حال بسیاری از مراجعه کنندگان مراکز زیبایی همچنان بانوان هستند و خدماتی نظیر لیزر موهای زائد،تزریق ژل و فیلر،خدمات لاغری با دستگاه،پاکسازی صورت،لیفتینگ صورت،اصلاح  فرم بینی،لیفت صورت با نخ،تزریق چربی و غیره ویژه ی بانوان ارائه می شود.

انواع خدمات زیبایی مو

امروزه رسیدگی به موها و نگهداری درست از آن ها از مهم ترین اقداماتی است که هر بانویی که برای سلامت پوست و موی خود اهمیت بالایی قائل می باشد،نیاز است توجه و رسیدگی کافی در این زمینه داشته باشد.خدماتی نظیر تزریق فیل های تقویت مو،مزوتراپی مو،لیزر تراپی و غیره همگی از خدماتی هستند که می توان با مراجعه به کلینیک های زیبایی از آن ها استفاده نمود.در حال حاضر بسیاری از روش های کاشت مو نیز در کلینیک های زیبایی معتبر توسط پزشکان متخصص در این زمینه ارائه می شود.

استاندارد های لازم برای تبدیل یک کلینیک به بهترین کلینیک زیبایی

مسلما کلینیک‌های زیبایی زیادی را در تهران و یا در شهرهایی که ساکن آن هستید می‌شناسید، ولی آیا خدماتی که در آنها ارائه می‌شود نیز از نظر کیفیت و دقت یکسان هستند؟ مسلما خیر. برخی ویژگی‌ها و استانداردها وجود دارند که شما سروران گرامی به هنگام انتخاب یک کلینیک تخصصی زیبایی برای انجام جراحی و یا اعمال زیبایی خود بایستی حتما به آنها دقت کنید.

طبیعتا بارها شنیده‌اید که یکی از دوستان و یا آشنایانتان به دلیل مراجعه به یک کلینیک ضعیف از نظر خدمات‌دهی و یا پزشک بی‌تجربه برخی عوارض ناخواسته و نه چندان خوشایندی را تجربه کرده باشد، پس حتما به کلینیک انتخابی و پزشکان در وهله اول دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید با انتخاب بهترین کلینیک زیبایی مطلوب‌ترین نتیجه را از این  اقدام زیبایی خود دریافت نمایید.

و اما برخی استاندارها و ویژگی‌هایی که یک کلینیک زیبایی را به گزینه مناسبی برای انتخاب تبدیل می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تضمین سلامتی فرد

در درجه اول بهترین کلینیک زیبایی باید علاوه بر تضمین سلامت و زیبایی انسان، نتیجه مطلوب و مناسب را نیز پس از جراحی در اختیار زیباجوی عزیز قرار دهد.

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

شما سروران گرامی به محض وردتان به یک مرکز تخصصی زیبایی باید حتما تابلوی نصب شده در محل مشخص و و اضحی را مشاهده کنید که در آن تمامی مقررات و قوانین وزارت بهداشت ذکر شده است. با این تابلو شما پی خواهید برد که کلینیک انتخابی‌تان توسط وزارت بهداشت تایید شده است یا خیر.

بهداشت کلینیک انتخابی

بهداشت محل کلینیک نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و شما عزیزان به هنگام بررسی کلینیک‌های مختلف و انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای اقدامات خود به محض ورود به محل می‌توانید نظم و تمیزی آن را نیز مورد بررسی قرار دهید که این مسئله نیز نشان دهنده آن است که این مرکز از اعتبار لازم برخوردار است یا خیر.

استفاده از انواع متدها و تجهیزات به روز دنیا

مسلما با پیشرفت علم و تکنولوژی روزبه‌روز انواع جدیدی از متدهای زیبایی پا به عرصه ظهور می‌گذارند و مسلما دستگاه‌ها و تجهیزات مدرنی نیز ابداع می‌شوند که رفته رفته از میزان عوارض جانبی انواع تکنیک‌های زیبایی کاسته شده و بر نتایج مطلوب حاصل از آنها افزوده می‌شود. پس کلینیکی که از جدیدترین دستگاهها برای انجام انواع اعمال زیبایی خود بهره ببرد قطعا در گروه کلینیک‌های خوب دسته بندی می‌شود.

استفاده از پزشک و کادر درمان مجرب و باتجربه

حتما به این نکته توجه داشته باشید که جراحی‌های زیبایی همگی بایستی توسط یک فرد متخصص در این رشته انجام گیرد پس اگر در کلینیکی شما مشاهده کردید که یک پزشک عمومی یا متخصص در سایر زمینه‌ها روش‌های زیبایی را انجام می‌دهد بهتر است از انتخاب آن محل صرفنظر کنید، چرا که این کلینیک از کیفیت جراحی مناسبی برخوردار نخواهد بود. البته ما در شهر کلینیک سعی بر این داریم که کلینیک های زیبایی را به شما معرفی کنیم که زیر نظر پزشک متخصص یا پزشک عمومی اداره شود. علاوه بر پزشک متخصص دیگر ویژگی که باعث بالا رفتن رتبه یک کلینیک زیبایی می شود، کادر درمان و با تجربه ای است که مشغول فعالیت می باشند.

ارائه خدمات با قیمتی مقرون به صرفه و منطقی

بهترین کلینیک زیبایی خدمات زیبایی  را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. حتما به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مراکز نامعتبر سعی در کسب درآمد بالاتر داشته و گاها هزینه‌ی غیرمتعارفی از متقاضی دریافت می‌کنند چون می‌دانند خدماتی که ارائه می‌دهند از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و تنها قصدشان جلب تعداد زیادی از مشتریان بی‌تجربه است.

معمولا گواه خوب و تخصصی بودن مراکز زیبایی معتبر نه هزینه دریافتی از متقاضی که نتیجه حاصل از عمل زیبایی است، صاحبان بهترین کلینیک زیبایی مطمئن هستند که کیفیت بالاتر تکنیک زیبایی ارائه شده آنها متقاضیان زیادی را به سمتشان خواهد کشید از اینرو نیازی به دریافت هزینه بیش از حد ارزان و یا گران از فرد ندارند. در صورتی که اولویتتان با هزینه زیبایی است می‌توانید قبل از مراجعه به مرکز خدمات زیبایی از قیمت‌ها استعلام بگیرید و با مقایسه کردن در خصوص خدمات و قیمت‌ها به بهترین نتیجه برسید.بعنوان مثال شما با مراجعه به شهر کلینیک و انتخاب دسته کاشت مو، با انواع متخصصین و کلینیک های کاشت مو مواجه می شوید که را به شما اعلام می کنند.

دکوراسیون فضای داخلی بهترین کلینیک زیبایی

یکی از عواملی که شاید ساده و از دید برخی افراد اهمیت چندانی نداشته باشد، دکوراسیون داخلی کلینیک است، مسلما اگر شما وارد محیطی شوید که نظم و تمیزی در آن به وضوح دیده می‌شود شاید یک دلگرمی باشد از این بابت که تمامی تجهیزات و ابزارآلات مورد استفاده در زیبایی یا حتی جراحی زیبایی نیز کامل استریل شده و بهداشتی هستند، بنابراین شما به عنوان یک فرد متقاضی انجام تکنیک‌های زیبایی با خیالی آسوده این محل را به عنوان بهترین کلینیک زیبایی منطقه خود انتخاب خواهید کرد.

احترام به مراجعه کنندگان در بهترین کلینیک زیبایی

حتما دقت کرده‌اید که به هنگام ورود به انواع مراکز درمانی و یا زیبایی چون  سالن‌های آرایشگاه و نیز کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی، برخورد کارکنان و یا کادر درمان در وهله اول تاثیر زیادی در بینش و دیدگاه شما از آن کلینیک خواهد داشت. پس در کلینیک زیبایی که به مراجعه‌کنندگان احترام گذاشته شود و برخوردی محترمانه و همینطور خدمات‌رسانی منظم داشته باشند قطعا فرد به انتخاب آن مرکز به عنوان بهترین کلینیک زیبایی برای انجام تکنیک زیبایی به طور عمیق فکر خواهد کرد.

در واقع رفتار کادر مرکز زیبایی و همینطور نحوه برخورد پزشک و مشاوره‌ای که ارائه می‌دهند همگی سبب رضایت زیباجویان عزیز خواهد بود.مراکز زیبایی معتبر معمولا تلاش می‌کنند تا با خوشرویی و روحیه‌ ای خوب و البته با احترام با مراجعه‌کنندگان خود برخورد کنند.

شرایط تجهیز کلینیک زیبایی

مهم ترین مسئله در خصوص تجهیز کلینیک زیبایی معتبری که مراجعه کنندگان بالایی به خود جذب نماید،به کارگیری بهترین دستگاه های روز دنیا در هر زمینه ای نظیر لاغری،جوانسازی،لیزر موهای زائد و غیره می باشد.هم چنین اینکه اولین قدم برای تاسیس کلینیک زیبایی انتخاب اسمی گیرا است که توجه بالایی را به خود جذب نماید.دریافت مجوز و ثبت کلینیک نیز از دیگر شرایط اولیه و الزامی برای شروع کار در زمینه ی تاسیس مراکز زیبایی می باشد.هم چنین حضور پزشک به صورت مداوم در کلینیک از نکاتی ضروری است و آخرین نکته در خصوص شروع کسب و کاری موفق این است که شما در هر زمینه ای برای شروع کارتان،اطلاعاتی کافی کسب نمایید.انجام مطلاعات لازم پیش از شروع  درباره ی کار در زمینه ی تاسیس کلینیک زیبایی نیز از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات می باشد.

ویژگی های یک کلینیک ارائه دهنده ی بهترین خدمات زیبایی

با وجود مراکز زیبایی بسیاری که همه روزه در سراسر ایران در حال تاسیس می باشد.مرکزی برنده بوده و بیشترین میزان مراجعه کننده را به خود جذب می نماید که در این زمینه بهترین باشد.برای بهترین بودن در حوزه ی راه اندازی کلینیک های زیبایی شرایطی وجود دارد که برخی از آن ها موارد زیر را شامل می شوند.

  • اولین موضوع در مورد یک کلینیک زیبایی مجهز که ارائه دهنده ی خدماتی بی نقص می باشد،مجهز بودن کلینیک به مجوز وزارت بهداشت و درمان می باشد.
  • استفاده از پزشکان و متخصصان با تجربه در زمینه ی پوست،مو و زیبایی
  • ارائه ی تمامی خدمات با استفاده از دستگاه های پیشرفته ی دنیا
  • ارائه ی خدمات با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب
  • ارائه ی مشاوره های لازم پیش از انجام خدمات زیبایی
  • استفاده از ابزار های یکبار مصرف برای هر بیمار و رعایت کامل نکات بهداشتی
  • معرفی خدمات و نمونه کارها از طریق سایت ها و فضای مجازی
  • بهره گیری از تیم اجرایی کاردان و مجرب

خدماتی که در کلینیک های معتبر به زیباجویان عزیز ارائه می‌شود ؟

برخی از تکنیک‌های زیبایی هستند که در آرایشگاه‌ها و  یا مراکز غیر پزشکی نیز ارائه می‌شوند که از جمله آن ها می‌توان به خدمات زیبایی همچون میکرونیدلینگ، تاتو ابرو، کاشت ابرو و دیگر خدمات زیبایی اشاره کرد. اما در این محل‌ها چون آرایشگر تخصص کافی در این زمینه‌ها را ندارد، بنابراین این محل‌ها اعتبار بسیار کمی در این زمینه ها داشته و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای فرد به همراه داشته باشند.

پس توصیه اکید می‌شود برای انجام هر نوع عمل زیبایی به سراغ بهترین کلینیک زیبایی رفته و از خدماتشان که توسط وزارت بهداشت نیز تایید شده است بهره ببرید تا با دریافت بهترین نتیجه با کمترین دوره نقاهت بیشترین لذت را از زیبایی خود ببرید.

از مهمترین خدماتی که در  همه کلینیک های معتبر زیبایی، ارائه می‌شود همانطور که پیشتر هم ذکر شد می‌توان به زیباسازی و جوانسازی پوست، پاکسازی پوست، ، لیزرموهای زائد، درمان عارضه های پوستی، لیزر موهای زائد آقایان و تزریق ژل لب اشاره کرد. در صورتی که این خدمات اصلی توسط کلینیک‌ها به زیباجویان عزیز ارائه نشود، باید بدانید که کلینیک از اعتبار مناسبی برخوردار نیست چرا که در بهترین کلینیک های زیبایی  شما بایستی بتوانید انواع خدمات زیبایی قابل ارائه را دریافت نمایید.

یک کلینیک معتبر علاوه بر برخورداری از تجهیزات به روز زیبایی، دستگاههای مورد استفاده در آن نیز بایستی از  ایمنی و استاندارد بالایی برخوردار باشند تا فرد با خیال راحت خودش را به دست پزشک متخصص و باتجربه بسپارد، تا زیبایی و طراوت و جوانی پوست را به خود  بازگرداند.

خدمت تخصصی دیگری که در وب سایت شهر کلینیک ارائه می شود معرفی و حتی ایران است.پس در هرجای ایران که هستید می توانید با مراجعه به دسته لیزر پوست و مو و انتخاب شهری ساکن هستید، به نزدیک ترین و مهتبرترین کلینیک و مطب زیبایی مراجعه کنید.

مشخصات کادر درمانی در بهترین کلینیک های زیبایی تهران

یکی از مسائل مهمی که باید پیش از انجام هر خدمت زیبایی در کلینیک‌های معتبر نسبت به آن اطمینان حاصل کنید، مشخصات و شرایط کادر درمانی و پزشک متخصص است. پزشک متخصص زیبایی شخصی است که در این زمینه تحصیلات آکادمیک و دوره‌های خاصی را گذرانده است و صرفا بر اساس درخواست متقاضی اعمال زیبایی اقدام به انجام جراحی زیبایی ننموده و بررسی‌های لازم را از قبل انجام داده و اعلام می‌دارد که آیا شخص کاندید خوبی برای انجام تکنیک زیبایی درخواستی خود هست یا نه.

این مسئله از این نظر حایز اهمیت است که افراد عادی معمولا اطلاعات زیادی درباره  عوارض و مزایای جراحی‌های مختلف زیبایی نداشته و صرفا بر اساس چند تصویر در اینترنت تصمیم به انجام این جراحی‌ها می‌گیرند. پس اگر پزشک انتخابی‌تان قبل از اینکه به طور مستقیم به شما وعده جراحی زیبایی نداده و شما را به یک جلسه مشاوره قبل از عمل دعوت کند می‌توانید از معتبر بودن کلینیک و پزشکتان اطمینان حاصل کنید.

پزشک و کادر درمانی برترین کلینیک زیبایی، در کنار مهارت و تجربه کافی که در زمینه تکنیک‌های زیبایی دارند بایستی افراد خوش‌بین و خوش برخوردی باشند تا بتوانند حس خوب، اطمینان و آرامش لازم  از کسب نتیجه مطلوب را نیز به زیباجوی منتقل نمایند چرا که طبیعتا اگر فرد با دید مثبت و بدون استرس جراحی زیبایی انجام دهد در نهایت بهترین نتیجه ممکن و مورد انتظار خود را  از  این جراحی به دست خواهد آورد.

انتقال حس اطمینان و آرامش به زیباجو به میزان مهارت و حس امنیت و آرامشی که پزشک در اختیار فرد قرار می‌دهد بستگی دارد. اگر پزشک انتخابی‌تان از بورد تخصصی برخوردار باشد می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اعمال زیبایی انجام شده از میزان عوارض جانبی کمتر و دوران نقاهت کوتاهتری برخوردار خواهد بود در غیر اینصورت ممکن است پس از جراحی فرد با مشکلات زیادی مواجه گردد.

این جلسه مشاوره فرصت خوبیست تا زیباجو تمامی سوالات موجود در ذهن خود را قبل از عمل پاسخ داده و اطلاعات جامعی از تمامی زوایای این جراحی‌ها کسب کند. سپس نوبت پزشک است تا با بررسی وضعیت صحت و سلامت متقاضی تایید کند که آیا انجام جراحی یا تکنیک زیبایی در فرد به صرفه است یا نه.مثلا در بخش لاغری تهاجمی ما به بررسی و معرفی و سراسر ایران پرداختیم تا افرادی که بدنبال درمان چاقی با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی هستند، راحت تر بتوانند عمل جراحی لاغری خود را انجام دهند.

چگونه می‌توان بهترین کلینیک زیبایی در شهر را پیدا کرد؟

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای تشخیص بهترین کلینیک زیبایی اینست که به صورت حضوری به کلینیک‌های زیبایی مختلف مراجعه کرده و به بررسی مجوزها، تخصص پزشک و میزان بهداشت در کلینیک بپردازید. در اینصورت شما عزیزان می‌توانید به صورت حضوری با سایر متقاضیانی که از قبل تکنیک زیبایی درخواستی شما را در این کلینیک انجام داده‌اند ملاقات داشته و با مشاهده نتیجه کار پزشک و کلینیک درباره نحوه درمان و میزان رضایت آنها نیز صحبت کنید.

اکثر پزشکان و کلینیک‌ها اقدام به ارائه جلسه مشاوره رایگان قبل از انجام تکنیک زیبایی میکنند، پس شما عزیزان بهتر است این فرصت را غنیمت شمرده و به تمامی سوالات خود در این جلسه پاسخ دهید، البته در صورتی که جلسات مشاوره ارائه شده پولی باشد نیز ارزش این را دارد که با پرداخت هزینه از پزشک متخصص مشاوره گرفته و درباره مشکلات پوستی خود و راه‌های درمان آنها پرس و جو کنید.

یکی دیگر از راه‌های انتخابی بهترین کلینیک زیبایی مراجعه به وب سایت شهر کلینیک است.ما در شهر کلینیک سعی کردیم که به معرفی کلینیک های زیبایی در تهران و کل ایران کنیم و انواع خدماتی که این کلینیک های زیبایی ارائه می دهند بپردازیم.اگر شما تزریق ژلب لب یا چربی به صورت را در برنامه خود دارید می توانید براحتی استان و شهر خود را انتخاب کرده و با مراجعه به دسته جوانسازی با تزریق از بهترین و برترین متخصصین تزریق ژل لب در انواع مدل های مختلف و تزریق چربی صورت اطلاع حاصل کنید.

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و مو در عملکرد اصلی آن ها می‌باشد، کلینیک های زیبایی، مرکز اعمال روش‌ها و عمل های جراحی زیبایی حوزه‌ی پوست و مو هستند، یعنی عمل‌ها و روش های زیبا سازی که فرد به اختیار خود جهت ایجاد ظاهری بهتر و زیبا اقدام به چنین عمل‌هایی می‌کند.درحالی‌که در یک کلینیک پوست و مو ، بیشتر به درمان و اعمال روش های ترمیمی حوزه‌ی پوست و مو پرداخته می‌شود، اگرچه ممکن است که در این مراکز، عمل های زیبایی نیز توسط کادر پزشکی انجام گیرد؛اما عمده‌ی فعالیت چنین کلینیک هایی ارائه‌ی خدمات درمانی و اجباری مربوط به‌سلامت و حیات فرد می‌باشد.

اساسی ترین تفاوت مراکز زیبایی و کلینیک پوست و مو در زمان مراجعه بیماران است.در کلینیک های تخصصی پوست و مو، مراجعه ی بیمار جهت دریافت خدمات متنوع درمانی حوزه ی سلامت پوست و مو خواهد بود و از روی سلیقه و اختیار به چنین مراکزی مراجعه نمی کند.انجام روش ها و عمل های جراحی ارائه شده در کلینیک های زیبایی،به طور معمول،با دریافت هزینه های بسیار سنگین تری در مقایسه با کلینیک های تخصصی پوست و مو صورت می پذیرد،از این رو تعداد مراجعه کنندگان به مراکز زیبایی نسبت به مراکز تخصصی پوستاگر در انتخاب کلینیک زیبایی شک دارید در این مقاله با ما همراه باشید. بهترین مرکز زیبایی را با این معیارها انتخاب کنید

زیبایی ظاهر یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در روحیه افراد تاثیر به سزایی دارد. هر روز روش های مطمئن بیشتری برای ترمیم و بهبودی پوست، مو و اندام ارائه میشود. همین امر موجب شده است عموم مردم بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

با این وجود هر روز تعداد کلینیک های زیبایی گسترش می‌یابد و سوال مهمی که برای بسیاری از افراد وجود دارد انتخاب بهترین کلینیک زیبایی است. انتخاب سالن زیبایی معتبر امری بسیار حیاتی در زمینه زیبایی است و یک انتخاب نادرست میتواند اثرات جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

اما چگونه میتوانیم بهترین کلینیک و سالن زیبایی را انتخاب کنیم؟

1- بررسی مجوزها و مدارک موجود

در اولین اقدام از وجود مجوزهای کلینیک و سالن زیبایی اطمینان حاصل کنید. اگر چه تنها داشتن مجوز نمیتواند تضمین کننده کیفیت خدمات یک سالن زیبایی باشد اما ضروری است.

2- تخصص و نمونه کارهای پیشین

حتما در رابطه با افرادی که پیش از این به مرکز مراجعه کرده اند تحقیق کنید و از نتایج آن آگاه شوید.

3- مشاوره و راهنمایی

یک کلینیک زیبایی حتما زمان مشخصی را برای مشاوره به شما اختصاص میدهد. پس اگر مشاوره لازم را دریافت نکردید پس بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

مرکز زیبایی

ممکن است بخواهید برای اولین بار به یک کلینیک پوست و مو مراجعه کنید اما نمی دانید از بین همه کلینیک ها، کدام مناسب است و وجه تمایز یک کلینیک خوب با سایر کلینیک ها چیست؟

ما در اینجاییم که به شما کمک کنیم که چگونه یک کلینیک خوب انتخاب کنید و برای آن دچه معیارهایی را باید در نظر بگیرید.

چگونه یک کلینیک خوب پیدا کنم؟

برای پیدا کردن یک کلینیک خوب زمان بگذارید و خود را دست هر کسی نسپارید. کلینیکی که انتخاب می کنید باید در زمینه مورد نظر بتواند پاسخ گو باشد و دستگاه های به روزی داشته باشد.

شما می توانید این موارد را در بروشور خدمات کلینیک ببینید. در کل برای آشنایی بیشتر شما به یک سری موارد که در انتخاب کلینیک به آن باید توجه داشته باشید را ذکر کرده ایم.

این موارد شامل:

دارای مجوز معتبر

کلینیکی که انتخاب می کنید باید مجوز معتبر در زمینه مورد نظر داشته باشد. این کلینیک هیچ گونه منع قانونی برای انجام عمل جاحی نباید داشته باشد.

افراد متخصص و متعهد

یک کلینیک پوست خوب باید دارای افراد متخصص و متعهد در هر زمینه باشد و با توجه به  حساس بودن پوست، لازم است که در تمام مراحل درمان تحت نظر فرد متخصص، که از حساسیت و نقش پوست آگاه است، قرار گیرید.

چون  در غیر این صورت ممکن است قربانی درمان غلط شده و دچار آسیب پوستی شوید.

سرویس منظم دریافت خدمات

دریافت یک سرویس منظم، با کیفیت و محترمانه حق هر مراجعه کننده است پس جزئیات کلینیک پوست را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که نحوه ارائه خدمات در کلینیک برای شما راضی کننده باشد.

اولین رویارویی با کارمندان کلینیک همیشه نشان دهنده کیفیت رفتار و سرویس قابل ارائه توسط کلینیک به مراجعه کننده‌ها خواهد بود.

استفاده از داروهای با کیفیت و اصل در کلینیک زیبایی

مواد و محصولات مختلفی در کلینیک پوست وجود دارد که برای افراد مبتلا به اختلالات پوستی بکار می‌رود.

لازم است در مورد کیفیت این مواد مطلع شوید و نسبت به آن دقیق و حساس باشید. مثلا موادی که حاوی جیوه هستند می‌توانند باعث آسیب‌های پوستی شوند.

همچنین لازم است از متخصص پوست در مورد عوارض جانبی احتمالی مواد مورد استفاده بپرسید.

داشتن وب سایت خوب

داشتن یک وب سایت اینترنتی خوب، دارای محتوا و مجوزهای لازم که بتواند راهنمایی و اطلاعات اولیه خوب و روشنی در اختیار افراد بگذارد نیز می‌تواند از ویژگی‌های دیگر یک کلینیک پوست خوب باشد.

یکی از ویژگی‌های یک کلینیک خوب پوست، شهرت و خوشنامی است. این ویژگی نیز می‌تواند از طریق جستجو در وب سایت‌های مختلف یا از طریق تجربه دوستان و آشنایان بدست آید.

جلسه مشاوره رایگان

یک کلینیک پوست خوب، یک جلسه رایگان مشاوره برای افراد در نظر می‌گیرد تا امکان انتخاب هر چه دقیق‌تر گزینه‌های مورد نیاز برای وی فراهم آید.

این اطلاعات می‌تواند شامل معرفی گزینه‌های درمانی، ارائه مجوزها، کیفیت خدمات و هزینه‌های مربوطه و بیمه‌های تحت پوشش باشد.

همچنین این جلسه مشاوره باید به فرد آرامش و اطمینان اولیه نسبت به متخصص و کلینیک را بدهد، در غیر این صورت احتمال اینکه فرد بطور کامل و موفقیت آمیز مراحل درمانی را طی کند، کاهش می‌یابد.

انعطاف در هزینه ها

از آنجا که یک درمان کامل معمولا شامل چندین دوره است، در یک کلینیک پوست خوب معمولا انعطاف در مورد پرداخت هزینه‌ها با توجه به تعداد دوره‌ها وجود دارد.

داشتن قرارداد بیمه

همچنین داشتن قرارداد بیمه با سازمان‌های مختلف نیز می‌تواند از جمله نشانه‌های دیگر یک کلینیک پوست خوب باشد.

بعضی از خدمات ارائه شده در کلینیک ممکن است مشمول بیمه نشود لذا باید در مورد آن‌ها مطلع شد.

سهولت دسترسی به کلینیک

در نهایت، با توجه به اینکه طی درمان نیاز به مراجعه مکرر به کلینیک خواهد بود، سهولت دسترسی و امکان رفت و آمد به کلینیک را نیز باید در نظر گرفت.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات بهترین سالن زیبایی و مشاوران ما با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دارای فضای تمیز و بهداشتی

وقتی به یک مرکز درمانی مراجعه می کنید باید با دقت بالایی به فضای استریل و تجهیزاتی بهداشتی آن دقت کنید.

چرا که  اگر در چنین مکانی به بهداشت اهمیت داده نشود یعنی سلامت انسان ها در الویت کادر پزشکی قرار ندارد و  این مراکز باید دارای مجوز بهداشت باشند.

مرکز لیزر و کلینیک زیبایی خوب

سعی کنید قبل از مراجعه به یک مرکز پوست و مو، در مورد تجهیزات و داروهای مصرفی، پزشکان و کادر درمانی، موقعیت جغرافیایی، فضای درمانی و رضایت مشتری ها بخوبی تحقیق کنید.

معمولا کلینیک های خوب زیبایی با مردم تعامل روشنی دارند و به همین دلیل می توانید در شبکه های اجتماعی آن ها را بیاید و به راحتی میزان اعتبار کلینیک زیبایی را از نظرات و دیدگاه های مثبت و منفی آن ها مطلع شده و یک کلینیک با سابقه و موفق را انتخاب کنید.

در این فضا فرصت دارید تجهیزات، متدهای درمانی و هزینه خدمات ارائه شده کلینیک ها را نیز بررسی کنید.

آدرس کلینیک ایرانیان | پیج کلینیک زیبایی تهران

 

برای ارائه بهترین خدمات به مراجعین خود اقدامات فراوانی انجام داده است که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- حضور متخصصین با تجربه :

کلینیک مجموعه ای متشکل از متخصصین با تجربه و مجرب است . هدف اصلی این مجموعه رضایت مراجعین است که به همین منظور تلاش کرده است گروهی از افراد متبحر در تمامی زمینه ها را در کنار هم گرد اورد.

2- رعایت اصول بهداشتی در بالاترین سطح :

از آنجایی که ارائه خدمات مناسب در مراکز زیبایی با سطح بهداشت بالا عجین شده است، مرکز زیبایی  نیز از این مورد را در اولویت خود قرار داده است.

3-مشاوره در تمامی زمینه ها :

فرقی نمیکند به چه دلیلی به مرکز زیبایی مراجعه کرده باشید. مشاوران ما در رابطه با مشکلات و نگرانی هایتان صحبت میکنند و موارد لازم را به شما متذکر میشوند و در رابطه با بهترین روش ها شما را راهنمایی خواهند کرد.

خدمات مرکز زیبایی 

مرکز زیبایی  خدمات متنوعی را در حوزه پوست و مو ارائه میدهد که شامل موارد زیر است :

  1. کاشت مو
  2. کاشت ابرو
  3. مزوتراپی مو
  4. بوتاکس
  5. لیزر
  6. خدمات فیشیال
  7. ژنیکوماستی
  8. جوانسازی پوست
  9. لیفت شقیقه
  10. و …

 

دکمه بازگشت به بالا