علمی و پزشکیمطالب برتر

چگونه کارتریج پاد را تمیز کنیم

کویل های قابل تعویض

شما می توانید این نوع از کویل را تمیز کنید و مجددا مورد استفاده قرار دهید اما باید بدانید که این کار فقط چندروز بازدهی خواهد داشت و بهتر است که یک کویل جدید جایگزین آن کنید! این نوع کویل ها به دلیل آن که فتیله دارند، مواد باقی مانده از جویس ها به مقدار نسبتا زیادی در آن ها باقی می ماند و تمیز کردن آن ها، تنها بخشی از مواد را پاک می کند! همچنین باید مدت زمان بیشتری را برای خشک شدنشان در نظر بگیرید زیرا فتیله باید به طور کامل خشک شده و آب از درون آن تبخیر شود. با این وجود اگر هنوز هم می خواهید این نوع کویل را تمیز کنید، در ادامه روش آن را توضیح داده ایم:

  • کویل را در اتانول (الکل رقیق) یا سرکه قرار دهید و پس از چند ساعت آن را به طور کامل با آب بشویید.
  • یک بار دیگر با آب مقطر شستشو را انجام دهید.
  • از سمتی که کویل خروجی دارد هوا را بکشید تا جریان هوا به خشک شدن و خارج شدن آب کمک کند.
  • اجازه دهید تا کویل کاملا خشک شود و آب درون آن تبخیر شود.

قرار دادن در برابر نور خورشید و یا استفاده از سشوار می تواند روند خشک شدن را سریع تر کند اما باز هم به زمان نسبتا زیادی برای کامل شدن این فرایند نیاز است! پس از آن که کویل خشک شد می توانید از آن استفاده کنید و خواهید دید که عملکرد بسیار بهتری دارد. با این وجود این بهبود چندان طولانی نیست و چند روز بعد مجددا عملکرد و بازدهی ضعیفی خواهد داشت و مجبور به تعویض آن خواهید شد.

کویل های قابل بازسازی

اگر دستگاه ویپ شما از این نوع کویل ها استفاده می کند، نه تنها می توانید آن را تمیز کنید بلکه باید این کار را انجام دهید! این کویل ها باعث می شوند بعد از مدتی طعم سوختگی و تلخی را احساس کنید و وقت آن فرا خواهد رسید که آن ها را تمیز کنید. تمیز کردن آن ها تقریبا ساده است و با چند اقدام می توانید این کار را انجام دهید.
اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که فتیله را خشک کنید تا طعم و مواد باقی مانده از جویس ها از بین برود. برای این کار می توانید در هنگامی که مخزن دستگاه خالی است، چند بار دکمه آتش ویپ را بزنید تا فتیله داغ شود و مواد باقی مانده بسوزند و از بین بروند. در صورتی که این کار را چندبار انجام داده اید، احتمالا خشک کردن فتیله کافی نیست و باید مراحل بیشتری را طی کنید که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • فتیله را از کویل جدا کنید.
  • کویل را به وسیله گرما کاملا خشک کنید. (اجازه ندهید گرمای زیاد و شدید به آن وارد شود)
  • زیر جریان آب بگیرید و شستشو دهید.
  • به وسیله فرچه یا مسواک مخصوص آن را کاملا پاک و تمیز کنید.
  • یک بار دیگر با آب بشویید.
  • با حوله یا دستمال کاملا خشک کنید.

شما می توانید در هنگام تمیز کردن با مسواک، از مایع ظرفشویی استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که پس از آن کاملا با آب گرم کویل را بشویید.

با انجام این اقدامات عملکرد کویل کاملا خوب و قابل قبول می شود و طعم خوبی را هم از ویپ دریافت می کنید. اگر با تمیز کردن کویل مشکل حل نشد احتمالا تمیز کردن اتومایزر می تواند نتیجه مطلوب شما را رقم بزند. با گذشت زمان و چندین باز تکرار این پروسه ممکن است دیگر کیفیت خوبی را از کویل شاهد نباشید که می توانید با خرید و جایگزین کردن یک کویل، تا مدت ها از آن استفاده کنید.

تعمیر کارتریج پاد | تعمیر کویل سوخته پاد

تمیز کردن قلم ویپ

اگر قلم دستگاه ویپ از مخزن جدا می شود، تمیز کردن آن کار ساده ای است. باید بدانید که تمیز کردن محفظه ی باتری ها هم مهم می باشد. تنها نکته ی مهم آن است که نباید از آب برای آن استفاده کنید چرا که باتری ها و سیستم داخلی را خراب می کند. می توانید از فرچه با پارچه ی مرطوب برای پاک کردن بخش باتری ها و پورت و دکمه ها استفاده کنید و سپس با استفاده از حوله کاملا خشک کنید تا هیچگونه آسیبی به دستگاه شما نرسد.

چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم

با وجود افزایش تقاضای بازار برای ویپ ها و انواع سیگار های الکترونیکی، داشتن اطلاعات کافی درباره آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به عنوان مثال بهتر است بدانید که هر یک از این دستگاه ها نیاز به تمیز کاری و نظافت هایی نیز دارند تا بتوانند همانند روز اول خود برای شما کار نموده و لحظات مناسبی را برای شما رقم زنند. با تمیز کردن آن ها شما می توانید عملکرد مناسب دستگاه خود را تا سال های متوالی تضمین نموده و از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید. اما با توجه به شرایط کنونی چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم ؟ این مورد از مهم ترین و اساسی ترین سوالاتی است که بهتر است قبل از خرید پاد ویپ اورسا مینی لاست ویپ از خودتان بپرسید و درباره آن اطلاعات مناسبی بدست آورید. بهتر است بدانید کویل ها به دو نوع قابل بازسازی و تعویض تقسیم بندی می گردند، برای موارد قابل بازسازی تنها کافیست فتیله موجود در دستگاه را خشک نموده و در واقع از دکمه آتش ویپ استفاده کنید. برای بهتر تمیز شدن آن می توانید فتیله را جدا نموده و کویل را خشک نمایید، آن را بشویید و با استفاده از مسواک مخصوص تمیز کنید. اما بهتر است در زمینه کویل های قابل تعویض این موضوع را بدانید که این نوع کویل ها هم دارای قابلیت تمیز شدن هستند، ولی بهتر است هر چند وقت یکبار آن ها را تعویض نمایید. برای استفاده مجدد از این نوع کویل ها باید ابتدا کویل را در سرکه یا اتانول قرار داده و شست و شو نمایید، در ادامه باید سعی کنید با شستن و خشک کردن آن تا حد امکان آن را تمیز کنید و پس از خشک شدن کامل آن می توانید عملکرد بهتری را از آن ها شاهد باشید. اما به طور کلی همانطور که گفته شد بهتر است هرچه سریع تر این نوع از کویل ها را تعویض نموده تا نتایج بهتری را دریافت نمایید. با توجه به این موارد سعی شد به طور خلاصه به پرسش چگونه کویل ویپ و پاد را تمیز کنیم پاسخ داده شود تا شما عزیزان با انواع روش های تمیز کردن این محصولات آشنا شده و نحوه استفاده صحیح تر آن ها را بشناسید.

جهت ارتباط با فروشگاه اینترنتی ثانیه ها با ما تمس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا