حوادث

کشف ۹۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

مخبران / مرکز یک معاون فرمانده انتظامی در استان مرکزی در یک برنامه عملیاتی دو روزه پلیس برای دستگیری 9 قاچاقچی ، 99 میلیارد کالای قاچاق کشف کرده است.

در جزئیات خبر ، سرهنگ “یوسف سپهوند” گفت: ಪೊ اجرای برنامه اقدام پلیس برای بهبود امنیت اجتماعی ، با بررسی انواع جرایم و مطالبات عمومی که برنامه ریزی و اجرا می شود ، برای دستور کار اجرایی پلیس استان حیاتی است. .

به گفته پلیس ، وی گفت: “طی دو روز گذشته ، عملیات پلیس در مناطق مختلف استان ، تأثیر کار با مجرمان را منعکس کرده است و بخش خوبی از دستاوردهای این کمپین با همکاری خوب شهروندان

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در برخورد با قاچاقچیان طی دو روز گذشته عملیات پلیس در استان ، 9 قاچاقچی دستگیر ، نزدیک به 99 میلیارد کالای قاچاق توقیف و 4 دستگاه خودرو توقیف شده است.

یک افسر پلیس تصریح کرد: 61 نفر از 61 سارق در یک عملیات 48 ساعته پلیس علیه سارقان دستگیر شده و 92 مورد سرقت توسط آنها کشف شده است.

سرهنگ سپهوند طرح خود برای برخورد با خرده فروشان ماموریت را از مأموریت های پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: 30 در دو روز گذشته 30 فروشنده و معتاد به مواد مخدر دستگیر و یک کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر توسط آنها ضبط شد. تشخیص داده شده است.

جانشین فرماندهی استان مرکزی ، با حمایت خوب از شهروندان استان در انجام اقدامات احتمالی پلیس ، اظهار داشت: 110 نفر آماده دریافت گزارش های مردمی شبانه روزی و 197 دفتر نظارت بر تلفن ، بررسی پیشنهادات ، دیدگاه ها و پیام های قدردانی محبوب از عملکرد پلیس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا