حوادث

۳ مصدوم حین اطفاء حریق جنگل‌های گچساران/آغاز عملیات اطفاء توسط بالگردها/دستور فرمانده سپاه

آفتاب نیوز:

وحید محمدی تبر اظهار داشت: “اولین مرحله از آتش سوزی برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل انتقال موفقیت آمیز بالگردها و نیروها به ارتفاعات Khongeh Banar و Geneveh Lori Gachsaran بود.” همچنین سه مصدوم ظاهرا به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بور احمد گفت: مرحله دوم کنترل آتش سوزی و عملیات خاموش کردن در جنگل های گچساران با حضور هلیکوپتر و وزارت دفاع ارتش جمهوری اسلامی تا اطلاع ثانوی انجام می شود.

3 مصدوم در اثر آتش سوزی در جنگل های گچساران / فرماندهی فرمانده سپاه

فرمانده سپاه دستور اعزام دو بالگرد به گچساران را صادر می کند

سخنگوی سپاه گفت: سرلشکر سلامی دستور اعزام دو هلی کوپتر نیروی هوایی سپاه را برای خاتمه آتش سوزی در جنگل ها و چمنزارهای گچساران و جلوگیری از انتشار یا دوباره آتش سوزی داده است.

پس از آتش سوزی ، “خنگ بنار” ، جنگل ها و مراتع کوه های جوجه لوری کوه کوه گوهار و استان های کهگیلویه و بوئر احمد شهر گچساران و تلاش های بی امان نیروهای امدادی بسیج و مردم برای کنترل آتش ، سردار رمضان شریف و رلا “به دستور فرمانده سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ، ضرورت نیروهای دفاعی را برای خاتمه دادن به میزان آتش سوزی و عملیات کنترل آتش و جلوگیری از گسترش و یا احتراق دوباره آتش در نظر بگیرید.” انقلاب اسلامی دو بالگرد نیروی هوایی سپاه را به منطقه اعزام کرد.

سردار شریف اظهار داشت: با تلاش آژانسها و اعضای نیروهای امدادی فعال در منطقه ، به زودی شاهد کنترل کامل آتش سوزی در جنگل ها و چمنزارهای این منطقه کوهستانی زیبا خواهیم بود و امیدواریم که گاهی اوقات عبور از کشور دشوار باشد.

دکمه بازگشت به بالا