دانلود کتاب آن سوی مرگ

دانلود کتاب آن سوی مرگ

کتاب آن سوی مرگ pdf ، آن سوی مرگ کتابی نوشته جمال صادقی است که سعی دارد با مصاحبه با افرادی که ادعا می کنند مرگ را دیده و تجربه کرده اند، این پیچیده و حس دنیایی دیگر و تجربه را در اختیار خوانندگان قرار دهد.

40 صفحه کتاب آن سوی مرگ | خواندن آنلاین کتاب آن سوی مرگ

پی دی اف کتاب آن سوی مرگ را از سایت اختصاصی این کتاب میتوانید دانلود کرده و بخوانید. برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

کتاب حقوق تجارت 2 ربیعا اسکینی pdf ، این کتاب برای دانشجویان رشته حقوق، در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «حقوق تجارت» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. حقوق تجارت، مجموعه قواعدی است که ناظر بر روابط تجار و اعمال تجارتی است. قانون تجارت مصوب 1311 به همراه لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب 1347، قانون صدور چک مصوب سال 1355 با اصلاحات بعدی آن، قانون اداره امور ورشکستگی، قانون راجع به دلالان، قانون شرکتهای تعاونی و قانون بازار اوراق بهادار از جمله مهمترین قوانین مدون در این زمینه می باشد. حقوق تجارت، از دروس اصلی مقطع کارشناسی رشته حقوق و مقاطع ارشد و دکتری با گرایش حقوق خصوصی است، که با توجه به اهمیت آن، به عنوان یکی از مواد امتحانی آزمون های وکالت، قضاوت، سردفتری، ارشد و دکتری هم قرار داده شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا