حوادث

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در گیلان

مخبران / گیلان فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح پاکسازی سواچ در مناطق آلوده و بزهکار گیلان خبر داد: برای اجرای این طرح در پنج شهر گیلان 346 سارق ، بزهکار ، فروشنده مواد مخدر ، فروشنده مواد مخدر و … دستگیر شدند.

سردار عزیزاله ملکی امروز خطاب به خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نظافت در پنج شهر گیلان گفت: طرح پاکسازی پاک در روز گذشته در پنج شهر استان گیلان اجرا شده است. با نظارت اطلاعاتی مختلف.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: برای اجرای این طرح ، 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 116 نفر دستگیر شدند. همچنین 24 نوع سلاح سرد غیرقانونی کشف شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح در مجموع 346 سارق ، مجرم ، فروشنده مواد مخدر ، فروشنده مواد مخدر و … دستگیر شدند ، ادامه داد: 1224 حلقه حلقه لاستیک ، 241 کیسه آرد ، 385 پاکت سیگار ، 33 مورد قاچاق خانگی و دو میلیارد ریال کشف شد.

سردار ملکی اظهار داشت: یکی از اولویت های پلیس مبارزه با اراذل و اوباش است که پس از حادثه در بیمارستان پورزینا رشت با چنین اراذل و اوباش برخورد قاطع می شود که این امر امنیت را مختل کرده و باعث ایجاد ترس و وحشت در بین غیرنظامیان می شود.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: استان گیلان یکی از بهترین استان های کشور در مبارزه با اراذل و اوباش است و در زمینه کشف سرقت دومین کشور بزرگ کشور هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا