استان ها

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۴۹ پروژه طی هفته دولت در همدان

مخبران/همدان استاندار همدان اعلام کرد: در هفته دولت ۱۲۴۹ پروژه با بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد، ۱۰۹۰ پروژه قابل افتتاح و ۱۵۹ پروژه قابل کلنگ‌زنی است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه ۲۸ مرداد در آیین آغاز عملیات احداث پتروشیمی ابن‌سینای در منطقه اقتصادی جهان‌آباد فامنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: سال‌های سال مردم استان و فامنین منتظر این پروژه بودند و به همت دولت مردمی سیزدهم که توجه آن به مردم محروم است، امروز شاهد اجرای این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه فامنین جزو ۳۱ شهرستان محروم در کشور است، تصریح کرد: ۱۰۰۰ هکتار زمین در منطقه اقتصادی جهان آباد بلاتکلیف بود که امروز ۱۰۰ هکتار آن به پتروشیمی ابن سینا اختصاص داده شده است.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه قرار است اتفاق بزرگی در این منطقه رقم زده شود، افزود: امروز در شهرستان فامنین با پیگیری های انجام شده پتروشیمی ابن سینا احیاء شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان فامنین، کارخانه آهن اسفنجی، خوشه های صنعتی و ناحیه صنعتی نگارخاتون در حال فعالیت است.

استاندار همدان اظهار کرد: در بدو ورود بنده به استان همدان بیش از ۲۴۰ واحد تولیدی این استان تعطیل بود که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ واحد فعال شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا