اقتصادی

افتتاح ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی علی‌آبادکتول در هفته دولت

مخبران/گلستان فرماندار علی آبادکتول از افتتاح و راه اندازی 153 پروژه عمرانی و اشتغالزایی به ارزش 952 میلیارد و 800 میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم احمدی در نشست خبری شهید حسین حمدانی که در آستانه هفته دولت در سالن شهید باهنر استانداری گلستان برگزار شد، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس دانست. تلاش جمهوری اسلامی و دولت

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه دولت در هفته 1401 153 پروژه عمرانی، زیربنایی، تولیدی، اقتصادی و عام المنفعه در این شهرستان را با وام 952 میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح و آغاز به کار می کند، گفت: 43 هزار و 827 خانوار افتتاح می شوند. از خدمات این پروژه ها برخوردار شده و برای 288 نفر شغل ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش دولت اعتبارات این شهرستان نسبت به سال 1400 10 برابر شده است، تصریح کرد: حجم اعتبارات از 90 میلیارد تومان به 952 میلیارد تومان رسیده است که نشان از تلاش بیشتر نظام دارد. مقامات و قلمرو.

احمدی با اشاره به اینکه شهرستان علی آبادکتول از نظر جمعیت سومین شهرستان استان گلستان است خاطرنشان کرد: این شهرستان قطب تولید گوشت سفید (مرغ) و ماهی سرد آبی بوده و پتانسیل بالایی دارد. بخش گردشگری با پتانسیل های سرمایه گذاری آن را قوی تر از گذشته کرده است.

این مسئول با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گلستان از تخصیص 711 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی این شهرستان خبر داد و توضیح داد: در این سفر 14 هزار و 405 میلیارد تومان تسهیلات ارزی، ریالی و اعتباری مصوب شد. علی آباد کتول.

وی تصویب 430 میلیون یورو برای نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول و پیش بینی 502 میلیارد تومان برای زهکشی شهری را از مهم ترین اتفاقات این سفر برشمرد و یادآور شد: همزمان با هفته دولت، کارخانه ریسندگی و بافندگی افتتاح شد. ماووت شمالی فرصت اشتغال 100 نفر را دارد و با اورژانس بیمارستان بقیة الله و پلی کلینیک کلنگ زنی در این شهرستان داریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا