ورزشی

باشگاه پرسپولیس: تنها خواسته ما، رعایت «عدالت» و از بین رفتن تبعیض‌هاست

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای در خصوص مسائل هیئت داوران دیدار با سپاهان و تصمیم کمیته انضباطی برای دیدار با ذوب آهن پاسخ داد.

به گزارش مخبران ، با مراجعه به سایت باشگاه پرسپولیس ، در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان شاهد برخی تصمیمات هیئت داوران بودیم که نمی توان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد. باشگاه پرسپولیس به عنوان قهرمان فوتبال ایران در سال های اخیر ، همیشه در راس برنامه های خود به هیئت منصفه احترام می گذارد ، اما در مقابل عدالت می خواهد.

در چندین صحنه از بازی ، داور تصمیمات شگفت انگیزی گرفت. وقتی این تصمیمات هیئت داوران را با آنچه در سایر بازی های لیگ اتفاق می افتد مقایسه کنیم ، با مشکلات عجیبی روبرو خواهیم شد. قوانین هیئت داوران کاملاً واضح است و مدل باید یکسان باشد ، اما در بعضی از بازی ها این اتفاق نیفتاده است و تحقیقات بیشتری لازم است.

اتفاقاً نظرات کارشناسان هیئت داوران در رسانه ها حاکی از این است که حق بازی پرسپولیس مقابل سپاهان نادیده گرفته شده است. با این وجود چنین اتفاقاتی تضعیف پرسپولیس نیست.

اعتراض بعدی باشگاه پرسپولیس اعلام تصمیم کمیته انضباطی ائتلاف فوتبال در محکومیت باشگاه ذوب آهن اصفهان بود. پرونده یک مسابقه لغو شده بین این تیم و پرسپولیس مدت هاست که به کمیته انضباطی باز است که علی رغم اصرار باشگاه رأی نداد ، اما در شب بازی با سپاهان با یک رای ساده پرونده را مختومه کرد.

برخی از جنبه های انطباق این تیم با پروتکل های بهداشتی و نقض باشگاه ذوب آهن منجر به لغو یک بازی رسمی در لیگ برتر و خسارت فنی به پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا با جریمه های سنگین شده است. رویارویی.

مدیریت باشگاه پرسپولیس بسیار دور از تصمیمی منطقی و احساسی است ، نظارت بر هر اتفاقی که می افتد ، از جمله برنامه ریزی لیگ ، اشتباهات هیئت داوران در بازی ها ، حاشیه بازی ها و امور انضباطی و هر زمان که حقوق تیم ما ضایع شود سریعا اعتراض می کنیم. خوب. با این حال ، مثل همیشه ، ما به سازمان لیگ وفادار هستیم و امیدواریم در سال های اخیر با فینال لیگ قهرمانان آسیا و قدرتمندترین تیم فوتبال کشورمان رفتار شود. پرسپولیس مسیر پیشرفت را آموخته و بهانه نمی جوید.

تنها خواسته ما عمل به “عدالت” و رفع تبعیض است. با کمک هواداران امیدواریم که بتوانیم به جایگاهی که شایسته ماست برسیم و یکبار دیگر قدرت را به نفع فوتبال ایران آسیا در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا