اقتصادیمطالب برتر

بهترین نمایندگی لوله و اتصالات در ایران

نمایندگی لوله و اتصالات محل مناسبی برای خرید انواع اقلام تاسیساتی می باشد. در این مرکز، می توانید لوله و اتصالات موردنیاز خود را با قیمت واقعی و روز آنها خریداری کنید. حتما شما هم با این قضیه موافقید که مهم ترین مزیت هر کالایی، اصالت آن است. این قضیه در مورد لوله و اتصالات هم صدق می کند. افراد فنی و آچار به دست، کاملا به اهمیت این موضوع واقف هستند. آنها می دانند که اگر یک محصول تقلبی و بی کیفیت را خریداری کنند، باید منتظر خرابی هایی باشند که در آینده رخ می دهند. این خرابی ها، هزینه های زیادی را به آنها تحمیل می کنند. حتما می دانید که اصالت لوله و اتصالاتی که در لوله کشی ساختمان ها به کار می روند، می توانند کیفیت بالای سیستم لوله کشی را تضمین نمایند. شما با خرید از نمایندگی لوله و اتصالات می توانید از گارانتی کالاها و خدمات پس از فروش آنها هم بهره مند شوید.

آدرس شرکت آذین لوله سپاهان | اخذ نمایندگی لوله پلی اتیلن

کالاهایی که در نمایندگی لوله و اتصالات به فروش می رسند:

انواع مختلف لوله و اتصالات در این نمایندگی لوله و اتصالات به فروش می رسند. از جمله این کالاها می توان به لوله گالوانیزه، مانیسمان، سپنتا، اتصالات مغزی، زانویی، درپوش، بوشن، مهره ماسوره، واشر، فلنچ و … اشاره کرد. لوله ها، قطعات استوانه ای شکل و توخالی هستند که برای انتقال مایعات و گازها به کار می روند. در حالی که اتصالات، نوعی رابط بین لوله ها هستند و برای انشعاب گیری، کاهش سایز و ابعاد لوله، تقسیم بندی و تغییر مسیر جریان مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به کاربردهای مختلف لوله و اتصالات در صنعت، این محصولات با جنس های آهنی، فولادی، سفالی، پلیمری، سربی و … تولید می شوند.

کاربردی ترین انواع لوله و اتصالات

در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه فروش لوله و اتصالات فعالیت می کنند. این شرکت ها محصولات داخلی و وارداتی را به فروش می رسانند و به این ترتیب، نیاز کشور را برطرف می کنند.

1- لوله مانیسمان : یکی از پر کاربردترین انواع لوله و اتصالات، لوله مانیسمان است. این نوع لوله ویژگی های خاصی دارد و به همین علت در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه ها، مبدل های حرارتی، کشتی سازی، انتقال مواد با دما و فشار بالا و … به کار می رود. در صنعت، لوله های مانیسمان را با نام لوله بدون درز یا سیم لس هم می شناسند. این لوله ها، سطحی صاف و صیقلی دارند که بر روی آن هیچ گونه درز جوشی دیده نمی شود. عدم وجود درز جوش، باعث می شود تا مقاومت و استحکام لوله در برابر عوامل مختلفی مانند ضربه، رطوبت، مواد خورنده و … افزایش یابد. از مزایای این لوله ها می توان به دوام بالا، یکپارچه بودن آنها، مقاومت زیاد در برابر خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

 

آدرس شرکت آذین لوله سپاهان | اخذ نمایندگی لوله پلی اتیلن

لوله های مانیسمان با استفاده از روش های پیچیده ای ساخته می شوند. خواص ویژه ی این لوله ها و سختی تولید آنها باعث شده است تا قیمت لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله ها بیشتر باشد. . برای اطلاع از قیمت انواع لوله و اتصالات می توانید با کارشناسان ماهان صنعت تماس بگیرید. ماهان صنعت، بیش از 30 سال است که در زمینه عرضه و فروش لوله و اتصالات فعالیت می کند. این شرکت از طریق پیوند با تولید کنندگان قدرتمند و صاحب نام جهانی توانسته است انواع مختلف مقاطع فولادی را با کیفیت و قیمت مناسبی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

09121710840

09128471129

شرکت ماهان صنعت شرایطی را فراهم کرده است تا محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز در کوتاه ترین زمان بعد از سفارش برای آنها ارسال شوند.

2- لوله گالوانیزه : نوع دیگری از لوله های پرکاربرد در صنعت، لوله های گالوانیزه هستند. این لوله ها با استفاده از آهن سفید تولید می شوند و برای انتقال مایعات و گازها به کار می روند. بعد از تولید لوله، آن را درون zn مذاب قرار می دهند. در این حالت یک واکنش شیمیایی رخ می دهد و پوششی از جنس zn بر روی سطح لوله تشکیل می شود. این پوشش، مقاومت و استحکام لوله را افزایش می دهد. عمر مفید لوله های گالوانیزه تقریبا 10 سال است و قیمت آن ها کمتر از لوله های مانیسمان می باشد. برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه می توانید به سایت ماهان صنعت مراجعه فرمایید.

3- اتصالات زانویی : گاهی اوقات لازم است تا جهت جریان بین دو لوله تغییر کند. در این حالت از اتصالات زانویی استفاده می شود.

4- سه راهی : با کمک این نوع اتصالات می توانند دو جریان ورودی را در یک جریان خروجی تجمیع کنند. معمولا اتصالات سه راهی به شکل حرف T هستند.

5- بوشن : یکی از اتصالات مهم در لوله کشی ساختمان، بوشن یا کوپلینگ است. زمانی که می خواهند لوله هایی که قطر یکسانی دارند را به هم وصل کنند از بوشن استفاده می کنند. مهره و ماسوره هم جزء مهم ترین اتصالاتی هستند که در تاسیسات ساختمانی به کار می روند. عملکرد و کارایی آن ها مشابه بوشن است با این تفاوت که بعد از نصب، قابل تفکیک می باشند.

6- درپوش و سرپوش : جزء اتصالات لوله به شمار می روند. درپوش یا پلاگ دارای پیچ نر است و برای بستن انتهای لوله به کار می رود. سرپوش یا کپ، عملکردی مشابه درپوش دارد اما پیچ آن ماده است.

8- انواع شیرآلات : از نظر شکل ظاهری، جنس و کاربرد با هم تفاوت دارند. مهم ترین انواع شیرآلات شامل شیرآلات پروانه ای، یک طرفه، دیافراگمی، توپی، بشقابی و سماوری می شوند. این تجهیزات برای متوقف کردن یا تنظیم جریان سیال درون لوله به کار می روند.

قیمت انواع لوله و اتصالات

قیمت انواع لوله و اتصالات به فاکتورهای مختلفی مانند نوع و جنس کالا، اندازه شاخه، قطر و ضخامت لوله، مواد اولیه به کار رفته در ساخت محصول و برند کالا بستگی دارد. برخی افراد سودجو از فرصت استفاده می کنند و به وسیله ی مواد اولیه بی کیفیت، محصولاتی نامرغوب می سازند و در بازار به فروش می رسانند. آنها این کالاها را با قیمتی پایین تر از سایر تولیدکنندگان می فروشند. این مسئله باعث می شود تا خریداران در آینده، با مشکلات زیادی روبه رو شوند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، خرید خود را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر لوله و اتصالات انجام دهید.

سخن پایانی

با دقت در اطراف خود، متوجه کاربردهای فراوان و حیاتی انواع لوله و اتصالات می شوید. در حال حاضر، انواع مختلفی از لوله و اتصالات در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات نقش مهمی در تاسیسات ساختمان ها، پروژه های ساختمانی و عمرانی ایفا می کنند. کارشناسان توصیه می کنند برای افزایش عمر سیستم لوله کشی از بهترین و با کیفیت ترین نوع لوله و اتصالات استفاده نمایید.

منبع : mahansanatco.com

دکمه بازگشت به بالا